قديم 04-03-2014, 12:47 PM   المشاركة رقم: 20
الكاتب
oshee
عضو ذهبى
الصورة الرمزية oshee

البيانات

الإتصالات
الحالة:
oshee غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : م.جمانه المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: أوامر فتح الصفقات في برنامج الميتاتريدر وانواعها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هانى شعبان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
فى حاجة غريبة حصلت معايا انا فاتح حساب ديمو ب1000دولار منذاسبوعين فى الاول كنت فاتح 10صفقات وفى وحدة كانت بتكسب رحت دبل كليك وخرجت وفوجئت ان الشارت خرجنى من الصفقات كلها مرة واحدة وخسرت قلت يمكن انا عملت حاجة غلط وفى الاسبوع الثانى اخرة حصل نفس الكلام وفتحت تاريخ الحساب ليقت مسح الصفقات بتعت فبراير وابتدى من الجديد ارجو الافادة علشان دى حاجة تقلق يعنى الواحد يمكن الرصيد ينسحب من امامة ولالالالا يقدر يعمل
حضرتك عندما تدوس علي تاريخ الحساب قف عليه واعمل كليك يمين كما بالصوره ومن خلال ومن خلال ذلك ممكن تختار عرض كل التاريخ او اخر 3 شهور او اخر شهر

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

عرض البوم صور oshee  
قديم 04-03-2014, 12:47 PM
oshee oshee غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: أوامر فتح الصفقات في برنامج الميتاتريدر وانواعها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هانى شعبان نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
فى حاجة غريبة حصلت معايا انا فاتح حساب ديمو ب1000دولار منذاسبوعين فى الاول كنت فاتح 10صفقات وفى وحدة كانت بتكسب رحت دبل كليك وخرجت وفوجئت ان الشارت خرجنى من الصفقات كلها مرة واحدة وخسرت قلت يمكن انا عملت حاجة غلط وفى الاسبوع الثانى اخرة حصل نفس الكلام وفتحت تاريخ الحساب ليقت مسح الصفقات بتعت فبراير وابتدى من الجديد ارجو الافادة علشان دى حاجة تقلق يعنى الواحد يمكن الرصيد ينسحب من امامة ولالالالا يقدر يعمل
حضرتك عندما تدوس علي تاريخ الحساب قف عليه واعمل كليك يمين كما بالصوره ومن خلال ومن خلال ذلك ممكن تختار عرض كل التاريخ او اخر 3 شهور او اخر شهر