قديم 06-01-2013, 02:34 PM   المشاركة رقم: 38
الكاتب
أ.نادر غيث
المشرف العام و مشرف القسم التعليمى
الصورة الرمزية أ.نادر غيث

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أ.نادر غيث متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : naitsi المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: شرح لنظام المضاعفات قاهر الفوركس 100%

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة morio نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أعذرونى يا جماعة ان اللى يقول نظام المضاعفات خطير ومحتاج حساب كبير يبقى مافهمش السيستم كويس.انا بنظام المضاعفات بشتغل ب 300 دولار بس وبنقاط لا تتعدى ال 70 نقطة ممكن اعمل اكتر من 5000 دولار والحمد لله والشكر لله الموضوع ماشى تمام معايا وممكن يوميا ربح من 5000 الى 10,000 دولار وعلى زوج عملات واحد فقط واذا كنت بضاعف اكتر كنت بقيت بليونير دلوقتى لكن انا ماشى على سيستم معين ومختلف شوية عن النظام ده ومش بشتغل ولا بستوب ولا بروفيت ولو ربحت اول صفقة بضمن انى اطلع ب 300 دولار اذا عكس السعر بس الموضوع عاوز تفكير شوية وقلب جامد وحوالى 1500 دولار وطبعا مش هتعمل غير 300 دولار فقط ايداع وان شاء الله هشرحه قريب.اشكركم على النقاش
يومياً ربح 5-10 الاف دولار من 300$ يا رجل .!!
هل ترى معي انك تبالغ ام انني مخطئ ؟

عرض البوم صور أ.نادر غيث  
قديم 06-01-2013, 02:34 PM
أ.نادر غيث أ.نادر غيث متواجد حالياً
المشرف العام و مشرف القسم التعليمى
افتراضي رد: شرح لنظام المضاعفات قاهر الفوركس 100%

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة morio نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أعذرونى يا جماعة ان اللى يقول نظام المضاعفات خطير ومحتاج حساب كبير يبقى مافهمش السيستم كويس.انا بنظام المضاعفات بشتغل ب 300 دولار بس وبنقاط لا تتعدى ال 70 نقطة ممكن اعمل اكتر من 5000 دولار والحمد لله والشكر لله الموضوع ماشى تمام معايا وممكن يوميا ربح من 5000 الى 10,000 دولار وعلى زوج عملات واحد فقط واذا كنت بضاعف اكتر كنت بقيت بليونير دلوقتى لكن انا ماشى على سيستم معين ومختلف شوية عن النظام ده ومش بشتغل ولا بستوب ولا بروفيت ولو ربحت اول صفقة بضمن انى اطلع ب 300 دولار اذا عكس السعر بس الموضوع عاوز تفكير شوية وقلب جامد وحوالى 1500 دولار وطبعا مش هتعمل غير 300 دولار فقط ايداع وان شاء الله هشرحه قريب.اشكركم على النقاش
يومياً ربح 5-10 الاف دولار من 300$ يا رجل .!!
هل ترى معي انك تبالغ ام انني مخطئ ؟