قديم 17-03-2019, 05:05 AM   المشاركة رقم: 11
الكاتب
Super_FX
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Super_FX غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مصطفى المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
Post رد: مرة أخرى لا أحد يتعامل مع نتلر وسكريل نصيحة لوجه الله

انا بتعامل مع سكريل ونتلر من اكتر من 5 سنين ومشفتش منهم اى مشكله
وبالنسبه لكثرة الطلبات فهذا لمصلحتك اولاُ .. بالاضافة لو هما بنك مشبوه أكيد مش هيعقدوا الأمور بالشكل دا لأن ساعتها هيبقى من مصلحتهم ان هم يستولوا على اكبر عدد ممكن!
وبخصوص التفعيل .. ابعتلهم صورة جواز سفرك + كشف بنكى او فاتورة بالانجليزي
وفكرة انك تمسك هوييتك وتتصور بيها فهذا لحمايتك .. لأن لو لقدر الله احد سرق هويتك فسيسطتيع السارق فتح حساب فى البنوك الالكترونيه بدون علمك وممكن يوقعك فى مشاكل

ونصيحه لكل الأخوة لا تضع مبالغ كبيره فى البنوك الالكترويه .. فنحن لا ننسى ماحصل من بنك libertyreserve .. هذا البنك كان من اشهر البنوك وتم غلقة بسبب عمليات الاحتيال
انا كشخص مصرى لولا تضييق قوانين التحويل فى بلدى مكنتش هلجأ اكيد لأى بنك الكتروني
على رأى المغنى أحمد شيبه : ملعون ابوك يا بنك حاوجنى للاندال . ذليت عزيز النفس عشان قافلين التحويلات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور Super_FX  
قديم 17-03-2019, 05:05 AM
Super_FX Super_FX غير متواجد حالياً
عضو جديد
Post رد: مرة أخرى لا أحد يتعامل مع نتلر وسكريل نصيحة لوجه الله

انا بتعامل مع سكريل ونتلر من اكتر من 5 سنين ومشفتش منهم اى مشكله
وبالنسبه لكثرة الطلبات فهذا لمصلحتك اولاُ .. بالاضافة لو هما بنك مشبوه أكيد مش هيعقدوا الأمور بالشكل دا لأن ساعتها هيبقى من مصلحتهم ان هم يستولوا على اكبر عدد ممكن!
وبخصوص التفعيل .. ابعتلهم صورة جواز سفرك + كشف بنكى او فاتورة بالانجليزي
وفكرة انك تمسك هوييتك وتتصور بيها فهذا لحمايتك .. لأن لو لقدر الله احد سرق هويتك فسيسطتيع السارق فتح حساب فى البنوك الالكترونيه بدون علمك وممكن يوقعك فى مشاكل

ونصيحه لكل الأخوة لا تضع مبالغ كبيره فى البنوك الالكترويه .. فنحن لا ننسى ماحصل من بنك libertyreserve .. هذا البنك كان من اشهر البنوك وتم غلقة بسبب عمليات الاحتيال
انا كشخص مصرى لولا تضييق قوانين التحويل فى بلدى مكنتش هلجأ اكيد لأى بنك الكتروني
على رأى المغنى أحمد شيبه : ملعون ابوك يا بنك حاوجنى للاندال . ذليت عزيز النفس عشان قافلين التحويلات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة