قديم 21-04-2012, 05:51 PM   المشاركة رقم: 15
الكاتب
amrmorasamir
عضو فعال
الصورة الرمزية amrmorasamir

البيانات

الإتصالات
الحالة:
amrmorasamir غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : قسم تقييم شركات الفوركس Forex Brokers Review
افتراضي رد: تقييم شركة انستا فوركس INSTAFOREX

تقيييمى للشركة 0.7 دة بالكتير بصراحة ولو مفيش كسور يبقى تقييمى 1
طبعا بسبب موضوع ان غير مسموح بعمل صفقات فى وقت اقل من دقيقتين ولا تكون معتمدة على اخبار
ولو عملنا صفقات كدة فالموضوع يحتمل امرين الاول ان الخبر ييجى عكسى والصفقة تضرب استوب فى اقل من دقيقة وساعتها الشركة تفرح وتقولك هارد لك ولكن لو كسبت وعرفت تتعامل مع ىالخبر او الاسكالبينج ساعتها الشركة هتقولك لا ومش هينفع تسحب المكسب حتى لو سبت المكسب فى الحساب ومسحبتوش الشركة هتدخل لوحدها اتوماتك وتخصم الفلوس من حسابك زى ما حصل معايا وحسابى بعد ما كان 126 اصبح سالب 36 دولار

انا اعتقد ان الشركة كدة اهم حاجة عندها انها تخسر الاعضاء مش عارف لى لذلك انا لا انصح بالتعامل معها وسأوقف كل تعاملاتى معاها من هذه اللحظة

دة طبعا غير موضوع السحب الى بيتأخر اوى عن باقى الشركات

تحياتى

عرض البوم صور amrmorasamir  
قديم 21-04-2012, 05:51 PM
amrmorasamir amrmorasamir غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: تقييم شركة انستا فوركس INSTAFOREX

تقيييمى للشركة 0.7 دة بالكتير بصراحة ولو مفيش كسور يبقى تقييمى 1
طبعا بسبب موضوع ان غير مسموح بعمل صفقات فى وقت اقل من دقيقتين ولا تكون معتمدة على اخبار
ولو عملنا صفقات كدة فالموضوع يحتمل امرين الاول ان الخبر ييجى عكسى والصفقة تضرب استوب فى اقل من دقيقة وساعتها الشركة تفرح وتقولك هارد لك ولكن لو كسبت وعرفت تتعامل مع ىالخبر او الاسكالبينج ساعتها الشركة هتقولك لا ومش هينفع تسحب المكسب حتى لو سبت المكسب فى الحساب ومسحبتوش الشركة هتدخل لوحدها اتوماتك وتخصم الفلوس من حسابك زى ما حصل معايا وحسابى بعد ما كان 126 اصبح سالب 36 دولار

انا اعتقد ان الشركة كدة اهم حاجة عندها انها تخسر الاعضاء مش عارف لى لذلك انا لا انصح بالتعامل معها وسأوقف كل تعاملاتى معاها من هذه اللحظة

دة طبعا غير موضوع السحب الى بيتأخر اوى عن باقى الشركات

تحياتى