قديم 06-09-2011, 01:42 AM   المشاركة رقم: 38
الكاتب
amora2010
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
amora2010 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : amora2010 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: ملف سري جداا ( الصراحه في أمر QNET ) هااام للغايه

علي فكره انااا مش داخل المنتدي مخصوص للكلام * اناا ليا شغل في الفوركس و اديم كماان *

اللي شدني اني اكتب عنه ! *اني لقيت الناس بتكلم عن الشركه من منطق الشركه نصابه * وهتخسر و هيتنصب عليك ! و كلام كتيير !!

**** الشركه بتشتغل في حاجات محدش بيشتغل فيها؟
و ليه اسعارها مبالغ اوي فيها كده ؟
و ليه لازم عشان اشتغل معاهم لازم اشتري و عشان اكسب لازم اجيب ضحيه زيي ؟ ********

طب و ليه الشركه متفكرس في حاجه جديده ؟! ايه اللي خلي الناااس تدخل فيها ؟! بقاالهااا 13 سنه ولسه النااس بتدخل !! هيجي اليوم اللي تلاقيهاا تبقي منتشره و الناااس تروحلهاا (( زي الريااان برده ))

اسعارهاا مبالغه في ايه ؟! هات لي حاجه ن الحاجات اللي بتبعهاا الشركه بسعر اقل !
بالنسبه للمنتج اللي بتشتريه ** هديك ورقه انك عميل معانا في الشركه مقابل 5000 جنيه * استفد انتا حاجه من الورقه ؟! المنتج كده كده هتستخدمه !! (( حظاظات ؟ )) هسألك انت فاكر انا وانت كنا بنقول علي الابر الصينيه ؟!

شوف دلوقتي الابر الصينيه بتعالج ايه ؟! و مفيده ولا لأ ؟ افتكر كنت بتقول ايه ! و دلوقتي بتقول ايه !! **

عرض البوم صور amora2010  
قديم 06-09-2011, 01:42 AM
amora2010 amora2010 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ملف سري جداا ( الصراحه في أمر QNET ) هااام للغايه

علي فكره انااا مش داخل المنتدي مخصوص للكلام * اناا ليا شغل في الفوركس و اديم كماان *

اللي شدني اني اكتب عنه ! *اني لقيت الناس بتكلم عن الشركه من منطق الشركه نصابه * وهتخسر و هيتنصب عليك ! و كلام كتيير !!

**** الشركه بتشتغل في حاجات محدش بيشتغل فيها؟
و ليه اسعارها مبالغ اوي فيها كده ؟
و ليه لازم عشان اشتغل معاهم لازم اشتري و عشان اكسب لازم اجيب ضحيه زيي ؟ ********

طب و ليه الشركه متفكرس في حاجه جديده ؟! ايه اللي خلي الناااس تدخل فيها ؟! بقاالهااا 13 سنه ولسه النااس بتدخل !! هيجي اليوم اللي تلاقيهاا تبقي منتشره و الناااس تروحلهاا (( زي الريااان برده ))

اسعارهاا مبالغه في ايه ؟! هات لي حاجه ن الحاجات اللي بتبعهاا الشركه بسعر اقل !
بالنسبه للمنتج اللي بتشتريه ** هديك ورقه انك عميل معانا في الشركه مقابل 5000 جنيه * استفد انتا حاجه من الورقه ؟! المنتج كده كده هتستخدمه !! (( حظاظات ؟ )) هسألك انت فاكر انا وانت كنا بنقول علي الابر الصينيه ؟!

شوف دلوقتي الابر الصينيه بتعالج ايه ؟! و مفيده ولا لأ ؟ افتكر كنت بتقول ايه ! و دلوقتي بتقول ايه !! **