الموضوع: اكسبيرت ForexSteam
قديم 13-05-2012, 10:07 PM   المشاركة رقم: 27
الكاتب
حسن الهلالي
عضو فعال
الصورة الرمزية حسن الهلالي

البيانات

الإتصالات
الحالة:
حسن الهلالي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Hema المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: اكسبيرت ForexSteam

انا مشغل الاكسبيرت على حساب ديمو من اسبوع ، فتح 8 صفقات كلهم ربح، المشكلة انه بيعمل الهدف 10 نقطة والاستوب 90 نقطة يعني صفقة واحده خسرانة هتطير كل المكسب ده وتصبح المحصلة خسارة كمان

وادي الصورة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طبعا رحت لموقع mt4live لقيت نفس النتائج بالظبط حتى توقيت فتح الصفقات واحد

المشكلة اني وانا ببحث على الاكسبيرت ده لقيت فيه واحد رادد بيقول ان هما بيحطوا كل الصفقات الناجحة بس الخسرانه مش بيحطوها كاملة .

والشركة بتقول لازم تكون مشترك عشان فيه تحديثات

وانا محتار اصدق مين بصرحاة

يعني معقوله يكون موقع mt4live متواطئ مع الشركة الي عاملة فوركس ستيم !

عموما الاكسبيرت هسيبه شغال لعند ما اشوف هيتعامل ازاي مع الصفقات الخسرانة واشوف النتيجة على الموقع هتكون ايه ساعتها

وياريت لو فيه حد مشتري الاكسبيرت ده يقولنا الاستوب كام وازاي بيتم التعامل مع الصفقات الخسرانة ، وهل النتائج على الموقع كاملة ولا هما مبيحطوش الصفقات الخسرانة بشكل كامل.

عرض البوم صور حسن الهلالي  
قديم 13-05-2012, 10:07 PM
حسن الهلالي حسن الهلالي غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: اكسبيرت ForexSteam

انا مشغل الاكسبيرت على حساب ديمو من اسبوع ، فتح 8 صفقات كلهم ربح، المشكلة انه بيعمل الهدف 10 نقطة والاستوب 90 نقطة يعني صفقة واحده خسرانة هتطير كل المكسب ده وتصبح المحصلة خسارة كمان

وادي الصورة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طبعا رحت لموقع mt4live لقيت نفس النتائج بالظبط حتى توقيت فتح الصفقات واحد

المشكلة اني وانا ببحث على الاكسبيرت ده لقيت فيه واحد رادد بيقول ان هما بيحطوا كل الصفقات الناجحة بس الخسرانه مش بيحطوها كاملة .

والشركة بتقول لازم تكون مشترك عشان فيه تحديثات

وانا محتار اصدق مين بصرحاة

يعني معقوله يكون موقع mt4live متواطئ مع الشركة الي عاملة فوركس ستيم !

عموما الاكسبيرت هسيبه شغال لعند ما اشوف هيتعامل ازاي مع الصفقات الخسرانة واشوف النتيجة على الموقع هتكون ايه ساعتها

وياريت لو فيه حد مشتري الاكسبيرت ده يقولنا الاستوب كام وازاي بيتم التعامل مع الصفقات الخسرانة ، وهل النتائج على الموقع كاملة ولا هما مبيحطوش الصفقات الخسرانة بشكل كامل.