قديم 15-11-2013, 03:27 PM   المشاركة رقم: 3
الكاتب
اسلام العوامى
عضو ذهبى
الصورة الرمزية اسلام العوامى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
اسلام العوامى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wheeler20 المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: محتااااااااج اكسبرت ضروري بفرصة نجاح تتعدي 95 % للاستراتيجية دى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wheeler20 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

انا كنت طالب اكسبرت بس من الاخوة الاعضاء الاكسبرت هو للاستراتيجية دي والاستراتيجية دى مكونة من موفنجين

Moving Average 5 Shift 0 Linear Weighted

Moving Average 14 Shift 3 exponential

الاكسبرت هيبقى على فريم الساعة لما الموفينج 5 اول ما يقطع الموفينج 14 لفوق يدخل شراء ولما يقطع الموفينج 5 الموفينج 14 الي اسفل يدخل بيع مع التنبية اثناء حدوث التقاطع
مع العلم ان الدخول يكون فى الشمعة الثانية بعد شمعة التقاطع

لو فية حد يقدر يساعدني الاستراتيجية دي مضمونة جدا المشكلة ان الواحد مش هيفضل طول النهار عينة فى الشاشة بتاعت الكمبيوتر لو فية حد يساعدني يا ريت وحاجة تانية يعلمني ازاى اشتغل على الاكسبرت او اشغله وشكرا للجميع ودا رابط الاستراتيجية ولو حد عاوز يراجع الفرص اللى فاتت فهيا جاااااااامدة جدا الاستراتيجية دي وعلى فريم الساعة افضل فريم فى حالتي البيع والشراء
،،،مرفق اكسبيرت لتقاطع 2 موفنج تمت برمجته من قبل يمكنك ان تعدل خصائص كل موفنج كما تريد،،،

الملفات المرفقة
نوع الملف: ex4 temp3.ex4‏ (7.7 كيلوبايت, المشاهدات 607)
التوقيع

عرض البوم صور اسلام العوامى  
قديم 15-11-2013, 03:27 PM
اسلام العوامى اسلام العوامى غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: محتااااااااج اكسبرت ضروري بفرصة نجاح تتعدي 95 % للاستراتيجية دى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wheeler20 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

انا كنت طالب اكسبرت بس من الاخوة الاعضاء الاكسبرت هو للاستراتيجية دي والاستراتيجية دى مكونة من موفنجين

Moving Average 5 Shift 0 Linear Weighted

Moving Average 14 Shift 3 exponential

الاكسبرت هيبقى على فريم الساعة لما الموفينج 5 اول ما يقطع الموفينج 14 لفوق يدخل شراء ولما يقطع الموفينج 5 الموفينج 14 الي اسفل يدخل بيع مع التنبية اثناء حدوث التقاطع
مع العلم ان الدخول يكون فى الشمعة الثانية بعد شمعة التقاطع

لو فية حد يقدر يساعدني الاستراتيجية دي مضمونة جدا المشكلة ان الواحد مش هيفضل طول النهار عينة فى الشاشة بتاعت الكمبيوتر لو فية حد يساعدني يا ريت وحاجة تانية يعلمني ازاى اشتغل على الاكسبرت او اشغله وشكرا للجميع ودا رابط الاستراتيجية ولو حد عاوز يراجع الفرص اللى فاتت فهيا جاااااااامدة جدا الاستراتيجية دي وعلى فريم الساعة افضل فريم فى حالتي البيع والشراء
،،،مرفق اكسبيرت لتقاطع 2 موفنج تمت برمجته من قبل يمكنك ان تعدل خصائص كل موفنج كما تريد،،،

الملفات المرفقة
نوع الملف: ex4 temp3.ex4‏ (7.7 كيلوبايت, المشاهدات 607)