قديم 13-06-2017, 11:38 PM   المشاركة رقم: 10
الكاتب
shobra
عضو ذهبى
الصورة الرمزية shobra

البيانات

الإتصالات
الحالة:
shobra غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Mexican Forex المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: سؤال هام يطرح نفسه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Mohamed Said نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انت مش فاهم قصدى يا استاذ shobra بردو انا قصدى حد قعد فى السوق كل السنين دى اكيد بقى عنده الخبره و رأس المال اللى يخليه يشوف المسابقات دى لعب عيال و انا مقصدش انه عدم مشاركته فيها هيوفر فرصه للمبتدئين مقصدش كده خالص انا اللى اقصده انا كواحد فى السوق بقالى 10 سنين مثلا 100 دولار دى ممكن اخطفها كده فى صفقه اسكالبينج فا كلام فاضى يعنى لكن ساعات بحس من المشاركات دى ان اللى بقاله سنتين زى اللى بقاله 10 سنين فا بيجيلى شك فى السوق نفسه او فى طريقة التعلم بس مش اكتر ياريت تكون وجهة نظرى وصلت صحيحه
ولا يهمك اخى احمد كله تمام فكرتك وصلت

التوقيع

عرض البوم صور shobra  
قديم 13-06-2017, 11:38 PM
shobra shobra غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: سؤال هام يطرح نفسه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Mohamed Said نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انت مش فاهم قصدى يا استاذ shobra بردو انا قصدى حد قعد فى السوق كل السنين دى اكيد بقى عنده الخبره و رأس المال اللى يخليه يشوف المسابقات دى لعب عيال و انا مقصدش انه عدم مشاركته فيها هيوفر فرصه للمبتدئين مقصدش كده خالص انا اللى اقصده انا كواحد فى السوق بقالى 10 سنين مثلا 100 دولار دى ممكن اخطفها كده فى صفقه اسكالبينج فا كلام فاضى يعنى لكن ساعات بحس من المشاركات دى ان اللى بقاله سنتين زى اللى بقاله 10 سنين فا بيجيلى شك فى السوق نفسه او فى طريقة التعلم بس مش اكتر ياريت تكون وجهة نظرى وصلت صحيحه
ولا يهمك اخى احمد كله تمام فكرتك وصلت