قديم 17-09-2010, 02:07 AM   المشاركة رقم: 10
الكاتب
emad1171
عضو فضى
الصورة الرمزية emad1171

البيانات

الإتصالات
الحالة:
emad1171 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : emad1171 المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: طريقة عمل البنوك (منقول)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M10000 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ان شاء الله يحققو ربح

المشكلة ان صاحب الموضوع لما حد بيسأله انت دخلت على اساس ايه بيقول تحليل فنى لكن مش بيوضح ايه بالظبط

لك المبدأ واضح و هو تحليل العملة السريعة يعنى لو هندخل يورو و باوند يبقا نحلل الباوند و ندخل و اليورو يكون الهيدج بتاعه

ان شاء هجرب على حساب ديمو و نشوف النتائج و ربنا يكرم
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Debo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
عجبانى اووووى الطريقة
وطول النهار عمال اجرب فيها
وفعلا دخول صح 10 نقط مضمونين ان شاء الله
انا دى الوقتى شارى يورو دولار وبايع باوند دولار مع ان ساعة مادخلت كان تحليلى بيقول العكس احسن بس انا بجربها وبتابعها وهى مسلبة 22 نقطة وبتابع معاه لحد ماتوصل موجب ويارب يوفق والأفكار دايما تشتغل لفائدة الجميع
موفقين ان شاء الله ومتابع معاكم
وانا كذلك لا زلت اجرب واتدرب عليها وحاليا عقودي بيع اليورو وشراء الكيبل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وتجربتي على الديمو كما في الشارت
الشارت الاول من ناريخ 5/9 نتائج روعة بنصف عقد لكل عملية
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الديمو الثاني من تاريخ 3/9 بعقود اقل وتحليل بموشرات مختلفة عن الاولى وكذلك نتائج جميلة
ويبقى السؤال، هل نستطيع ان نعمل على الحساب الحقيقي بنفس طريقة العمل على الديمو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

التوقيع

اللهم إن كان رزقي في السماء فأنزله وإن كان في الأرض فأخرجه وإن كان بعيدا فقربه وإن كان قريبا فيسره وإن كان قليلا فكثره وإن كان كثيرا فبارك لي فيه

عرض البوم صور emad1171  
قديم 17-09-2010, 02:07 AM
emad1171 emad1171 غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: طريقة عمل البنوك (منقول)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M10000 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ان شاء الله يحققو ربح

المشكلة ان صاحب الموضوع لما حد بيسأله انت دخلت على اساس ايه بيقول تحليل فنى لكن مش بيوضح ايه بالظبط

لك المبدأ واضح و هو تحليل العملة السريعة يعنى لو هندخل يورو و باوند يبقا نحلل الباوند و ندخل و اليورو يكون الهيدج بتاعه

ان شاء هجرب على حساب ديمو و نشوف النتائج و ربنا يكرم
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Debo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
عجبانى اووووى الطريقة
وطول النهار عمال اجرب فيها
وفعلا دخول صح 10 نقط مضمونين ان شاء الله
انا دى الوقتى شارى يورو دولار وبايع باوند دولار مع ان ساعة مادخلت كان تحليلى بيقول العكس احسن بس انا بجربها وبتابعها وهى مسلبة 22 نقطة وبتابع معاه لحد ماتوصل موجب ويارب يوفق والأفكار دايما تشتغل لفائدة الجميع
موفقين ان شاء الله ومتابع معاكم
وانا كذلك لا زلت اجرب واتدرب عليها وحاليا عقودي بيع اليورو وشراء الكيبل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وتجربتي على الديمو كما في الشارت
الشارت الاول من ناريخ 5/9 نتائج روعة بنصف عقد لكل عملية
الديمو الثاني من تاريخ 3/9 بعقود اقل وتحليل بموشرات مختلفة عن الاولى وكذلك نتائج جميلة
ويبقى السؤال، هل نستطيع ان نعمل على الحساب الحقيقي بنفس طريقة العمل على الديمو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟