قديم 23-03-2016, 10:55 AM   المشاركة رقم: 375
الكاتب
م.محمد عبد القوى
مشرف سابق
الصورة الرمزية م.محمد عبد القوى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م.محمد عبد القوى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : قسم تقييم شركات الفوركس Forex Brokers Review
افتراضي رد: تقييم شركة اف اكس دى دى FXDD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud yousef نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بضراحه انا اول مره اتضايق من الموقع عشان شركه ثينك فوركس.....انا اشتركت في الشركه دي من ثقتي في الموقع واداره الموقع ...........الوضع رلوقتي ان الحساب اصبح غير اسلامي ......والسبريد المتحرك الموجود حاليا غير مطابق تماما للسبريد المكتوب في الموقع وده يعتبر نوع من التحايل والغش....... ازاي يعني يقولو حساب اسلامي والاقي فيه swap ....وازاي يكتبو ان عندهك سبريد متحرك بقيمه معينه وادخل دلوقتي علي اي زوج مالاقيش الكلام ده ...................ممكن اعرف ايه الحل دلوقتي.....انا وكل الناس هنا دخلنا في ثينك فوركس بسبب ثقتنا فيكم مش ثقتنا في الشركه اصلا
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
أهلا وسهلا اخى محمد
نحن بالفعل انهينا الوكالة مع ثينك بسبب الاسبريد الثابت الذى تم الغاءه
تنبيه:انتهاء وكالة شركة ثينك فوركس مع اف اكس ارابيا و استمرارها مع اف اكس كوميشن

لكن ليس لدى علم بموضوع swap على الحسابات الاسلامية
سأحيل الموضوع للمتخصص عن موقع اف اكس كوميشن ليفيدنا فى الامر
ان شاء الله خير ..

عرض البوم صور م.محمد عبد القوى  
قديم 23-03-2016, 10:55 AM
م.محمد عبد القوى م.محمد عبد القوى غير متواجد حالياً
مشرف سابق
افتراضي رد: تقييم شركة اف اكس دى دى FXDD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud yousef نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بضراحه انا اول مره اتضايق من الموقع عشان شركه ثينك فوركس.....انا اشتركت في الشركه دي من ثقتي في الموقع واداره الموقع ...........الوضع رلوقتي ان الحساب اصبح غير اسلامي ......والسبريد المتحرك الموجود حاليا غير مطابق تماما للسبريد المكتوب في الموقع وده يعتبر نوع من التحايل والغش....... ازاي يعني يقولو حساب اسلامي والاقي فيه swap ....وازاي يكتبو ان عندهك سبريد متحرك بقيمه معينه وادخل دلوقتي علي اي زوج مالاقيش الكلام ده ...................ممكن اعرف ايه الحل دلوقتي.....انا وكل الناس هنا دخلنا في ثينك فوركس بسبب ثقتنا فيكم مش ثقتنا في الشركه اصلا
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
أهلا وسهلا اخى محمد
نحن بالفعل انهينا الوكالة مع ثينك بسبب الاسبريد الثابت الذى تم الغاءه
تنبيه:انتهاء وكالة شركة ثينك فوركس مع اف اكس ارابيا و استمرارها مع اف اكس كوميشن

لكن ليس لدى علم بموضوع swap على الحسابات الاسلامية
سأحيل الموضوع للمتخصص عن موقع اف اكس كوميشن ليفيدنا فى الامر
ان شاء الله خير ..