قديم 13-12-2013, 08:00 PM   المشاركة رقم: 121
الكاتب
اسلام العوامى
عضو ذهبى
الصورة الرمزية اسلام العوامى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
اسلام العوامى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : اسلام العوامى المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: موضوع مخصص للاسئلة والاستفسارات الخاصة بدورة تعليم البرمجة الاحترافية بلغة mql4

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Madawbs نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله
انا لسة ماجربتش اكواد فيديو 11 انا باسأل علشان اتعلم مش اكتر ولم يحدث ان لم يعمل كود في الفيديوهات السابقة انا لا اشكك في علمك لكن باحاول ان افهم واستفيد من حضىرتك وشكرا لاهتمامك بالرد وفعلا المكان مش مخصص للاستراتيجيات وانا اعتذر لك عن هذا تقبل تحياتي
،،،اخى الكريم،،،

،،،لا داعى للاعتذار،ولكن انا تعجبت من السؤال فقط لاغير ،،،

،،،اريدك ان لا تشتت نفسك بأى شئ خارج الدروس حاليا وكل شئ تريد معرفته سيأتى فى وقته لاتقلق ولا تتردد ابدا فى السؤال عن اى شئ فى اى وقت ، وهناك مفاجأة كبيرة جدا فى اخر الدورة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة،،،

،،،تحياتى،،،

التوقيع

عرض البوم صور اسلام العوامى  
قديم 13-12-2013, 08:00 PM
اسلام العوامى اسلام العوامى غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: موضوع مخصص للاسئلة والاستفسارات الخاصة بدورة تعليم البرمجة الاحترافية بلغة mql4

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Madawbs نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله
انا لسة ماجربتش اكواد فيديو 11 انا باسأل علشان اتعلم مش اكتر ولم يحدث ان لم يعمل كود في الفيديوهات السابقة انا لا اشكك في علمك لكن باحاول ان افهم واستفيد من حضىرتك وشكرا لاهتمامك بالرد وفعلا المكان مش مخصص للاستراتيجيات وانا اعتذر لك عن هذا تقبل تحياتي
،،،اخى الكريم،،،

،،،لا داعى للاعتذار،ولكن انا تعجبت من السؤال فقط لاغير ،،،

،،،اريدك ان لا تشتت نفسك بأى شئ خارج الدروس حاليا وكل شئ تريد معرفته سيأتى فى وقته لاتقلق ولا تتردد ابدا فى السؤال عن اى شئ فى اى وقت ، وهناك مفاجأة كبيرة جدا فى اخر الدورة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة،،،

،،،تحياتى،،،