الموضوع: Transient zones
قديم 15-04-2015, 05:38 PM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
mhmdfx
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mhmdfx غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي Transient zones

[SIZE="7"]بسم الله الرحمن الرحيم
[/SIZE[SIZE="5"]]الفكره دي اول مره تتناقش في منتدى عربي والصراحه انا كنت محتار افتح موضوع فيها ولا بس توكلت على الله وهبدا اشرح الفكره اعل حد يستفيد منها وان شاء الله هتغير نظرتكم للشارت
اموضوع ده جزء من موضوع على فوركس فاكتوري اسمه similarity system والفكره فيها ان صاحب الموضوع كان بيدرس معادلات الستوكاستك بس كان فيه مشكله ان فيه معادلات كتير لستوكاستك بس هو اختار معادلات ماركوف لان حركه السعر ليست مستقله ولكنها مرتبطه ببعضها وبعد كده عمل هو معادلته اللي موجوده في المرفقات اسيبكو معاها تفكرو فيها ومش مهم تفهمها لاني هوضحها بعد كده

الصور المرفقة
نوع الملف: jpg Capture.jpg‏ (23.4 كيلوبايت, المشاهدات 34)
عرض البوم صور mhmdfx  

قديم 15-04-2015, 05:38 PM
mhmdfx mhmdfx غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي Transient zones

[SIZE="7"]بسم الله الرحمن الرحيم
[/SIZE[SIZE="5"]]الفكره دي اول مره تتناقش في منتدى عربي والصراحه انا كنت محتار افتح موضوع فيها ولا بس توكلت على الله وهبدا اشرح الفكره اعل حد يستفيد منها وان شاء الله هتغير نظرتكم للشارت
اموضوع ده جزء من موضوع على فوركس فاكتوري اسمه similarity system والفكره فيها ان صاحب الموضوع كان بيدرس معادلات الستوكاستك بس كان فيه مشكله ان فيه معادلات كتير لستوكاستك بس هو اختار معادلات ماركوف لان حركه السعر ليست مستقله ولكنها مرتبطه ببعضها وبعد كده عمل هو معادلته اللي موجوده في المرفقات اسيبكو معاها تفكرو فيها ومش مهم تفهمها لاني هوضحها بعد كده

الصور المرفقة
نوع الملف: jpg Capture.jpg‏ (23.4 كيلوبايت, المشاهدات 34)