قديم 16-11-2012, 03:36 AM   المشاركة رقم: 14
الكاتب
0asdf12340
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
0asdf12340 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Yoofa المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: البنوك السعودية المحلية التي تقبل التعامل مع FXDD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Yoofa نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أنا عندي حساب تاني في بنك الراجحي.. وبرضه ما نفعت الحكاية.. حيث أنه تم رفض التحويل
وكانت المحاولة من البطاقة الائتمانية
راسلت الشركة وقالوا لي الرفض من نفس الكارت

الظاهر ح أجرب على بنك البلاد
والله المستعان

ما كنت أعرف أنه المسألة معقدة كدا عندنا.. نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شكرا للجميع وبالتوفيق إن شاء الله

يا أختي لو معاكي بطاقة تسوق انا دافع بيها فوق 8000 دولار ومفيش رفض ولا حاجة لو بطاقة الصراف العادية مبتنفعش يتسحب منها حاجة ، ولو انتي جربتي بطاقة تسوق الراجحي وقالك البنك رافض قللي المبلغ عن اللي موجود في البطاقة شويه مش لازم علي قد الفلوس بالضبط و لو كانت الفلوس ناقصه هلله مش هيحول المبلغ انا أخر عمليه إيداع عملها الاسبوع ده ب 100 دولار ومكنش فيها مشكله بس اتاكدي انك ضايفه رقم تليفونك في الصراف عشان بيبعتوا رقم سري لعملية الشراء عشان تكمل وبيطلب منك الرمز اللي هو الثلاث ارقام اللي في ظهر البطاقة وخلي بالك عشان بنك البلاد بتبقي حوالات بس مش فتح حساب انا سألت قبل كده في المدينة اللي انا فيها معرفش في كل المملكة نفس الوضع ولا ايه وبالتوفيق

عرض البوم صور 0asdf12340  
قديم 16-11-2012, 03:36 AM
0asdf12340 0asdf12340 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: البنوك السعودية المحلية التي تقبل التعامل مع FXDD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Yoofa نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أنا عندي حساب تاني في بنك الراجحي.. وبرضه ما نفعت الحكاية.. حيث أنه تم رفض التحويل
وكانت المحاولة من البطاقة الائتمانية
راسلت الشركة وقالوا لي الرفض من نفس الكارت

الظاهر ح أجرب على بنك البلاد
والله المستعان

ما كنت أعرف أنه المسألة معقدة كدا عندنا.. نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شكرا للجميع وبالتوفيق إن شاء الله

يا أختي لو معاكي بطاقة تسوق انا دافع بيها فوق 8000 دولار ومفيش رفض ولا حاجة لو بطاقة الصراف العادية مبتنفعش يتسحب منها حاجة ، ولو انتي جربتي بطاقة تسوق الراجحي وقالك البنك رافض قللي المبلغ عن اللي موجود في البطاقة شويه مش لازم علي قد الفلوس بالضبط و لو كانت الفلوس ناقصه هلله مش هيحول المبلغ انا أخر عمليه إيداع عملها الاسبوع ده ب 100 دولار ومكنش فيها مشكله بس اتاكدي انك ضايفه رقم تليفونك في الصراف عشان بيبعتوا رقم سري لعملية الشراء عشان تكمل وبيطلب منك الرمز اللي هو الثلاث ارقام اللي في ظهر البطاقة وخلي بالك عشان بنك البلاد بتبقي حوالات بس مش فتح حساب انا سألت قبل كده في المدينة اللي انا فيها معرفش في كل المملكة نفس الوضع ولا ايه وبالتوفيق