قديم 05-08-2010, 03:52 PM   المشاركة رقم: 13
الكاتب
engcu90
عضو متميز
الصورة الرمزية engcu90

البيانات

الإتصالات
الحالة:
engcu90 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : engcu90 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: الدعم العربى لشركة انستا فوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
صراحة اتا احتج تماما بالدفاع عن اى شركة بهجوم على شركة اخرى و هو امر لا نقوم به و لا نفضله هنا و ليس من سياستنا اذا كانت لديك سلعة رائجة اعلن عنها بشكل جيد بدلا من ان تذكر مساوئ اى شركة اخرى.,
هذا امر يفتقد الى ادنى اساسيات العمل بشكل سليم وواضح و نظيف.,
تحياتى لك اخى حسان و اتمنى ان لا يكون كلامى حادا بقدر ما هو جادا.
الله كريم.,
انا ماقصدش اهاجم شركة fxdd انا كان هدفى بس اوضح ان تقييم ال FPA مش مقياس مثالى ان احنا نعتمد عليه
عشان حضرتك تفهم قصدى اكتر شوف تقييم FPA لشركة fxopen وحضرتك اكيد عارف الشركة دى وقارن بينها وبين تقييم FXDD (مقارنة فقط مش هجوم)
FXOpen | fxegypt | fxmalay | fxislamic | fxind | fxfrench | philippinesforex | fxorient | forexarabian - Reviews and ratings by Forex Peace Army
ده كان كل قصدى
وزى ما قولت انا بعت استفسر عن مشكلة ال FPA ولو ملقيتش رد مقنع فانا هطالب بحذف الموضوع فوراً

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sarab نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أخي الغالي أحنا مش معترضين أو أي حاجة لكن حبينا نوضح رؤيتنا حول شركة إنيستا كشركة وساطة في تجارة العملات.

هي الشركة كانت ذات جودة لما أفتتحت لكن فجأة تغير كل شيء وأصبحت الأمور سيئة. لذلك لجأت الشركة إلى مسابقات وغير ذلك من عروض لإغراء المبتدئين في السوق.

تسلم أخي وبارك الله فيك على النقل.

ودي وتقديري
تسلم يا غالى وان شاء الله ارد على مشكلة ال FPA قريب جداً

عرض البوم صور engcu90  
قديم 05-08-2010, 03:52 PM
engcu90 engcu90 غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: الدعم العربى لشركة انستا فوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
صراحة اتا احتج تماما بالدفاع عن اى شركة بهجوم على شركة اخرى و هو امر لا نقوم به و لا نفضله هنا و ليس من سياستنا اذا كانت لديك سلعة رائجة اعلن عنها بشكل جيد بدلا من ان تذكر مساوئ اى شركة اخرى.,
هذا امر يفتقد الى ادنى اساسيات العمل بشكل سليم وواضح و نظيف.,
تحياتى لك اخى حسان و اتمنى ان لا يكون كلامى حادا بقدر ما هو جادا.
الله كريم.,
انا ماقصدش اهاجم شركة fxdd انا كان هدفى بس اوضح ان تقييم ال FPA مش مقياس مثالى ان احنا نعتمد عليه
عشان حضرتك تفهم قصدى اكتر شوف تقييم FPA لشركة fxopen وحضرتك اكيد عارف الشركة دى وقارن بينها وبين تقييم FXDD (مقارنة فقط مش هجوم)
FXOpen | fxegypt | fxmalay | fxislamic | fxind | fxfrench | philippinesforex | fxorient | forexarabian - Reviews and ratings by Forex Peace Army
ده كان كل قصدى
وزى ما قولت انا بعت استفسر عن مشكلة ال FPA ولو ملقيتش رد مقنع فانا هطالب بحذف الموضوع فوراً

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sarab نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أخي الغالي أحنا مش معترضين أو أي حاجة لكن حبينا نوضح رؤيتنا حول شركة إنيستا كشركة وساطة في تجارة العملات.

هي الشركة كانت ذات جودة لما أفتتحت لكن فجأة تغير كل شيء وأصبحت الأمور سيئة. لذلك لجأت الشركة إلى مسابقات وغير ذلك من عروض لإغراء المبتدئين في السوق.

تسلم أخي وبارك الله فيك على النقل.

ودي وتقديري
تسلم يا غالى وان شاء الله ارد على مشكلة ال FPA قريب جداً