قديم 12-09-2010, 01:11 AM   المشاركة رقم: 18
الكاتب
jawal500
عضو نشيط
الصورة الرمزية jawal500

البيانات

الإتصالات
الحالة:
jawal500 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : jawal500 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: هل يمكن تحقيق ربح180% في 4 ايام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FX Matador نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ليس مستحيل اخى الكريم
حققت 900 فى اربع ساعات انا كنت عايز اجيبلك التقرير لكن للأسف حزفت الحساب الديمو من عندى الفكره كلها بالمتاجره على اكثر من زوج و ليس بزوج واحد و بدراسه العلاقات بين العملات هاتبقى عارف انه زوج اللى لما مثلا بيرتفع انه ازواج بتترتفع معاه و تدخل برضه عليها اللوط بدولار و مثال بسيط

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شوف كيف كل زوج بايعه مرتين مع زوج مختلف 173 بيب فى حوالى ساعه و نصف على 6 ازواج انا دخلت على 16 زوج فحققت حوالى 900 بيب الحمد لله غير كده كمان فى موضوع توصيات مؤشرى الرقمى كل 4 ساعات للأستاذ احمد رقمى على حسب المؤشر هايدخل 6 مرات فى اليوم يمكن بذلك تحقيق هذه النقاط بل و اكثر من ذلك بالأضافه الى الأستفاده من الأخبار على جميع الأزواج المرتبطه بزوج الخبر !

تحياتى ....,

مشكور حبيبي لكن بالنسبة للاخبار فالاوامر المعلقة تحتاج لوقت بالنسبة ل 30 عقد تقريبا على زوج واحد فكيف على عدة ازواج

التوقيع

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم

عرض البوم صور jawal500  
قديم 12-09-2010, 01:11 AM
jawal500 jawal500 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: هل يمكن تحقيق ربح180% في 4 ايام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FX Matador نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ليس مستحيل اخى الكريم
حققت 900 فى اربع ساعات انا كنت عايز اجيبلك التقرير لكن للأسف حزفت الحساب الديمو من عندى الفكره كلها بالمتاجره على اكثر من زوج و ليس بزوج واحد و بدراسه العلاقات بين العملات هاتبقى عارف انه زوج اللى لما مثلا بيرتفع انه ازواج بتترتفع معاه و تدخل برضه عليها اللوط بدولار و مثال بسيط

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شوف كيف كل زوج بايعه مرتين مع زوج مختلف 173 بيب فى حوالى ساعه و نصف على 6 ازواج انا دخلت على 16 زوج فحققت حوالى 900 بيب الحمد لله غير كده كمان فى موضوع توصيات مؤشرى الرقمى كل 4 ساعات للأستاذ احمد رقمى على حسب المؤشر هايدخل 6 مرات فى اليوم يمكن بذلك تحقيق هذه النقاط بل و اكثر من ذلك بالأضافه الى الأستفاده من الأخبار على جميع الأزواج المرتبطه بزوج الخبر !

تحياتى ....,

مشكور حبيبي لكن بالنسبة للاخبار فالاوامر المعلقة تحتاج لوقت بالنسبة ل 30 عقد تقريبا على زوج واحد فكيف على عدة ازواج