قديم 09-02-2012, 03:46 AM   المشاركة رقم: 62
الكاتب
fo2sh
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
fo2sh غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : amora2010 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: ملف سري جداا ( الصراحه في أمر QNET ) هااام للغايه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarik نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يعلموك فن النصب على الناس واستدراجهم ويقلك تجاره وحلال .. لو سمحت ما هي التجاره في الموضوع ؟؟ التجاره انك تبيع وتشتري وتربح .. البيع والشراء هنا انك تستدرج ناس علشان يشتركو بالشركة وتحصل منهم مكسب .. حسبي الله ونعم الوكيل .. حسبي الله ونعم الوكيل .. انا شايف كتبكم التي تقروها لتتعلمو فن النصب والاقناع .. ياريت الادارة تحذف هكذا مواضيع
نفسى افهم متعصب ليه ياسيدى والله ماهما نصابين وناس محترمه جدا وانت كده بتغلط وبعدين الشركه دى عالميه وانا عارف والله ان حضرتك داخل من اججل الهجوم فقط وبس وعشان كده بقولك قول كمان على راى محمد لطفى
بموت فى الشتيمه وبخنى ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
كيونت .......ياناس احلموووووووووووووو

عرض البوم صور fo2sh  
قديم 09-02-2012, 03:46 AM
fo2sh fo2sh غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ملف سري جداا ( الصراحه في أمر QNET ) هااام للغايه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarik نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يعلموك فن النصب على الناس واستدراجهم ويقلك تجاره وحلال .. لو سمحت ما هي التجاره في الموضوع ؟؟ التجاره انك تبيع وتشتري وتربح .. البيع والشراء هنا انك تستدرج ناس علشان يشتركو بالشركة وتحصل منهم مكسب .. حسبي الله ونعم الوكيل .. حسبي الله ونعم الوكيل .. انا شايف كتبكم التي تقروها لتتعلمو فن النصب والاقناع .. ياريت الادارة تحذف هكذا مواضيع
نفسى افهم متعصب ليه ياسيدى والله ماهما نصابين وناس محترمه جدا وانت كده بتغلط وبعدين الشركه دى عالميه وانا عارف والله ان حضرتك داخل من اججل الهجوم فقط وبس وعشان كده بقولك قول كمان على راى محمد لطفى
بموت فى الشتيمه وبخنى ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
كيونت .......ياناس احلموووووووووووووو