قديم 29-02-2012, 01:35 AM   المشاركة رقم: 49
الكاتب
khaled reda
عضو جديد
الصورة الرمزية khaled reda

البيانات

الإتصالات
الحالة:
khaled reda غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : WaQQaD المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: اكسبيرت مجرب لأكثر من 3 شهور (هديتي لكم)...!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة WaQQaD نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شوف أخي الكريم زوج AUDNZD هو من أحب الازواج عندي وهو ايضا من افضل الازواج من ناحية الربح لان صفقاته كثيرة ومربحة جدا

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لكن السبريد على هذا الزوج في بعض الشركات هي المشكلة يعني لو كان السبريد قليل فأنا انصح بالتعامل معه
تجد كل الازواج خامله بالليل الا هو شغال صفقات

وكما قلت سابقا على منصة شركة انتربنك لا اتعامل مع هذا الزوج بسبب السبريد المرتفع عليه بالذات لا اعرف لماذا
عموما اخي لو كان السبريد عليه عالي عندك فلا داعي له لانه سيصيب الهدف ولكن لن يقفل الصفقة الا بعد نقاط السبريد اللعين
واختيار الازواج هو حسب المستخدم وحسب طبيعة الشركة ولك وللجميع حرية الاختيار

بالتوفيق ان شاء الله
أنا فعلا لاحظت دا في حسابك في التوقيع
بس أنا فتحت حساب ديمو 1000 دولار امبارح و حطيت عليه الاكسبيرت وعمل ربح 20 دولار و دا شئ رائع جدا
لكن المشكله انه معلق صفقه علي الاسترالي نيوزيلاندي من امبارح وفتح عليها 3 تبريدات وعامل خساره عايمه 10-15 دولار حتي الان عشان كده قولت اتكلم معاك

و في حاجه لازم تاخد بالك منها انت شغالي عالباري ديمو صح ؟؟
اسبريد الديمو في الباري غير الحقيقي عشان ماتتصدمش بس ليس نصب من الشركه
لكن هذا السبريد في الديمو هو خاص بالاكونت البرو الذي تكون قيمته أكثر من 20000 دولار وممكن تتصل بخدمة العملاء و هما هايقولولك نفس الكلام
الشركه عندها أكتر من نظام حساب يعني micro & mini & pro و كل نظام من دول له اسبريد خاص به عشان كده لما عملوا الاكونت الديمو عملوا السبريد بتاعه
أقرب ما يكون من البرو

تحياتي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

YOUR LIMITS COME FROM YOUR THOUGHTS

عرض البوم صور khaled reda  
قديم 29-02-2012, 01:35 AM
khaled reda khaled reda غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: اكسبيرت مجرب لأكثر من 3 شهور (هديتي لكم)...!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة WaQQaD نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

شوف أخي الكريم زوج AUDNZD هو من أحب الازواج عندي وهو ايضا من افضل الازواج من ناحية الربح لان صفقاته كثيرة ومربحة جدا

لكن السبريد على هذا الزوج في بعض الشركات هي المشكلة يعني لو كان السبريد قليل فأنا انصح بالتعامل معه
تجد كل الازواج خامله بالليل الا هو شغال صفقات

وكما قلت سابقا على منصة شركة انتربنك لا اتعامل مع هذا الزوج بسبب السبريد المرتفع عليه بالذات لا اعرف لماذا
عموما اخي لو كان السبريد عليه عالي عندك فلا داعي له لانه سيصيب الهدف ولكن لن يقفل الصفقة الا بعد نقاط السبريد اللعين
واختيار الازواج هو حسب المستخدم وحسب طبيعة الشركة ولك وللجميع حرية الاختيار

بالتوفيق ان شاء الله
أنا فعلا لاحظت دا في حسابك في التوقيع
بس أنا فتحت حساب ديمو 1000 دولار امبارح و حطيت عليه الاكسبيرت وعمل ربح 20 دولار و دا شئ رائع جدا
لكن المشكله انه معلق صفقه علي الاسترالي نيوزيلاندي من امبارح وفتح عليها 3 تبريدات وعامل خساره عايمه 10-15 دولار حتي الان عشان كده قولت اتكلم معاك

و في حاجه لازم تاخد بالك منها انت شغالي عالباري ديمو صح ؟؟
اسبريد الديمو في الباري غير الحقيقي عشان ماتتصدمش بس ليس نصب من الشركه
لكن هذا السبريد في الديمو هو خاص بالاكونت البرو الذي تكون قيمته أكثر من 20000 دولار وممكن تتصل بخدمة العملاء و هما هايقولولك نفس الكلام
الشركه عندها أكتر من نظام حساب يعني micro & mini & pro و كل نظام من دول له اسبريد خاص به عشان كده لما عملوا الاكونت الديمو عملوا السبريد بتاعه
أقرب ما يكون من البرو

تحياتي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة