قديم 04-03-2014, 03:20 PM   المشاركة رقم: 45
الكاتب
Mr.Forexawy
عضو فعال
الصورة الرمزية Mr.Forexawy

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Mr.Forexawy غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Mr.Forexawy المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة al5iyaaal6 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اليورو /ين ليش بيع نسيت اوكرانيا لابد شراء وكذلك الباوند /ين
بصراحة انا عملت شراء اليورو/ين والباوند / ين ربنا يوفق ويخارجنا من ازمة اوكرانيا
ان ربحان 70 نقطة والحمدالله
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kaloeg نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يورو ين كانت توصيه غريبه و أظن ضربت الأستوب

بالرغم من انى مش المفروض ارد علشان دا مخالف لقوانين الموضوع اللى انا كاتبها نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة بس انا هريحكم برضوا
بالنسبة لموضوع اوكرانيا دا كان هيبقى سئ جدا على اليورو و على اقتصاده بس دا كان لحد البارح... مين بقى كان يعرف ان النهردة القوات الروسية هتنسحب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة محدش اكيد كان يعرف .. و كان ممكن اوى الوضع يتأزم النهردة و اليورو ينهار
المهم يعنى من الاخر كلها تخمينات و توقعات و هو دا الفوركس ... ولو انا بحط التوصيات بناءا على وجهه نظرى الشحصية مكنتش دخلت بيع اصلا بس مش بسبب موضوع اوكرانيا و انما لوجود فجوة سعرية كنت متوقع انها تقفل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adil78 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مازال بعض الاعضاء يكتبون مشاركات تدل على انهم لم يقرأو الشروط التي كتبها صاحب الموضوع في الصفحة الاولى
الله يخليكم ياجماعة التزموا بشروط الراجل اللي تعب نفسه من اجلكم

قولهم الله يكرمك علشان انا ولهى مش بنام يا جماعة غير 4 ساعات او 5 فى اليوم علشان اجيب لكم التوصيات فى ميعادها دا غير انى بحطها فى 4 منتديات و بتاجر انا كمان ... فا حاجة مرهقه جدا عليا و دماغى وجعانى اكيد و مش مرتااح ولهى انا بكلمكم و انا عامل كدا بالظبت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة من قله النوم و عندى صداع دائم .. و انا نايم اصلا كمان كل شوية اقوم ابص فى الساعة علشان الحق اصحى فى فترة الصباحية نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
قا يا ريت يا جماعة ارجوكم نلتزم بقوانين الموضوع علشان نرتاح كلنا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

نتيجة توصيات شهر مارس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نتيجة توصيات شهر ابريل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نتيجة توصيات شهر مايو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نتيجة توصيات شهر يونيو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نتيجة توصيات شهر يوليو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور Mr.Forexawy  
قديم 04-03-2014, 03:20 PM
Mr.Forexawy Mr.Forexawy غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: ▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►

اليورو /ين ليش بيع نسيت اوكرانيا لابد شراء وكذلك الباوند /ين
بصراحة انا عملت شراء اليورو/ين والباوند / ين ربنا يوفق ويخارجنا من ازمة اوكرانيا
ان ربحان 70 نقطة والحمدالله
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kaloeg نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يورو ين كانت توصيه غريبه و أظن ضربت الأستوب

بالرغم من انى مش المفروض ارد علشان دا مخالف لقوانين الموضوع اللى انا كاتبها نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة بس انا هريحكم برضوا
بالنسبة لموضوع اوكرانيا دا كان هيبقى سئ جدا على اليورو و على اقتصاده بس دا كان لحد البارح... مين بقى كان يعرف ان النهردة القوات الروسية هتنسحب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة محدش اكيد كان يعرف .. و كان ممكن اوى الوضع يتأزم النهردة و اليورو ينهار
المهم يعنى من الاخر كلها تخمينات و توقعات و هو دا الفوركس ... ولو انا بحط التوصيات بناءا على وجهه نظرى الشحصية مكنتش دخلت بيع اصلا بس مش بسبب موضوع اوكرانيا و انما لوجود فجوة سعرية كنت متوقع انها تقفل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adil78 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مازال بعض الاعضاء يكتبون مشاركات تدل على انهم لم يقرأو الشروط التي كتبها صاحب الموضوع في الصفحة الاولى
الله يخليكم ياجماعة التزموا بشروط الراجل اللي تعب نفسه من اجلكم

قولهم الله يكرمك علشان انا ولهى مش بنام يا جماعة غير 4 ساعات او 5 فى اليوم علشان اجيب لكم التوصيات فى ميعادها دا غير انى بحطها فى 4 منتديات و بتاجر انا كمان ... فا حاجة مرهقه جدا عليا و دماغى وجعانى اكيد و مش مرتااح ولهى انا بكلمكم و انا عامل كدا بالظبت نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة من قله النوم و عندى صداع دائم .. و انا نايم اصلا كمان كل شوية اقوم ابص فى الساعة علشان الحق اصحى فى فترة الصباحية نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
قا يا ريت يا جماعة ارجوكم نلتزم بقوانين الموضوع علشان نرتاح كلنا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة