الموضوع: جديد FXDD
قديم 20-07-2010, 05:42 PM   المشاركة رقم: 10
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Samy المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: جديد FXDD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة paris1 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
خطوة جيدة من الشركة لى استعمال محطه متاتريدر5 لكن اعتقد انو النقطه العشريه الخامسة دى مش جيدة بالنسبة لى بيستعمل سكالينج لى ان السعر سوف يتحرك كتيرا
لا اعتقد انه يؤثر كثيرا على السكالبينج بل بالعكس هو يمكن ان يزيد ارباحك فانت يمكن ان تكسب من انصاف النقاط و النصف قد يفرق معك فى اغلاق صفقة رابحة..,
صراحة انا مش معترض على الرقم الخامس غير شوية اللخبطة فى البداية و ان تعاملت مع اف اكس سى ام سابقا بالرقم العشرى الخامس..,

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egypto نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ممكن نفهم المتاجر منا اية الفايدة اللى ممكن نحصل عليها من زيادة الرقم الخامس دة
انا حسابى فى الشركة وعايز افهم النقطة دى
الفائدة هو تقديم الاسعار بشكل اسرع و تحركات اكثر للازواج و هو قد يفيد فى الناحيتين السكالبينج و الهانتنج و لن يؤثر كثيرا فى اللونجات.,
اعتقد يمكنك ان تعمل سكالبينج او هانتنج على نص نقطة و فى شباب عفاريت حيستغلوا الكسر العشرى افضل استغلال نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى يا اسامة باشا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة freebalad2003 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

و انا معك لانه سيعمل لنا لخبطة حتى نتعود عليه

مع الشكر للشركة و يا ليتهم
يضيفون الداو و النفط للمنصة مع زوج ابو المجانين الباوند نيوزلندي
فانه جميل و ارباحه خيالية لمن يجيد التعامل معه

و قبل ارسال المشاركة
شكرا لك عمنا الغالي
سامي
صح هى لغبطة فى الاول و لكن مع التعود اعتقد يبقى الموضوع مفيد
هل تريد زوج الهايبر بالفعل ؟
كنت تكلمت مع امجد عطية فى اكتوبر الماضى لاضافة هذا الزوج العجيب و قال لى انه لازم يكون فى طلب على الازواج بشكل كبير لتضاف..,
جمعلنا توقيعات و نرفع الطلب و ان كنت احذرك بالتعامل مع الهايبر لانه خداااااااع جدا..

الفائدة اخى لى الشركة من الرقم الخامس انك لو بتشتغل سكالبيج راح توقع بمشكلة تغير السعر كل شوية فى حالة اردت اغلاق العقد اضف انو الان مع اربعة ارقام فى حالة نزل او صعد السعر نقطة فا انت تربحها كاملةا او العكس ام فى الوضع الجديد فلن تربح النقطة كاملة بل نصفها او ربعها او اقل او اكتر على حسب التدبدب ودا ليس فى صالحك فى المكسب لو تشتغل سكالبيج اما ادا كنت تتاجر عادى بهدف كبير فالرقم الخامس دا لا يوئتر فى شيء وجيد متله متل اربعة ارقام
هل تعتقد انه سيئ للسكالبينج
انا عكسك اعتقد انه افضل للسكالبيرز فالسكالبينج يريد ان يربح نقطة و الكسر الخامس يعطيك الفرصة لتربح اقل من نقطة
لكن اعتقد شركات الECN شغالة كلها كدة بسبريد شبه صفرى و لكن يعيبهم العمولة و الحسابات الغير اسلامية.,
تحيات اخر دريس..
الله كريم.,

عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 20-07-2010, 05:42 PM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: جديد FXDD

خطوة جيدة من الشركة لى استعمال محطه متاتريدر5 لكن اعتقد انو النقطه العشريه الخامسة دى مش جيدة بالنسبة لى بيستعمل سكالينج لى ان السعر سوف يتحرك كتيرا
لا اعتقد انه يؤثر كثيرا على السكالبينج بل بالعكس هو يمكن ان يزيد ارباحك فانت يمكن ان تكسب من انصاف النقاط و النصف قد يفرق معك فى اغلاق صفقة رابحة..,
صراحة انا مش معترض على الرقم الخامس غير شوية اللخبطة فى البداية و ان تعاملت مع اف اكس سى ام سابقا بالرقم العشرى الخامس..,

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egypto نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ممكن نفهم المتاجر منا اية الفايدة اللى ممكن نحصل عليها من زيادة الرقم الخامس دة
انا حسابى فى الشركة وعايز افهم النقطة دى
الفائدة هو تقديم الاسعار بشكل اسرع و تحركات اكثر للازواج و هو قد يفيد فى الناحيتين السكالبينج و الهانتنج و لن يؤثر كثيرا فى اللونجات.,
اعتقد يمكنك ان تعمل سكالبينج او هانتنج على نص نقطة و فى شباب عفاريت حيستغلوا الكسر العشرى افضل استغلال نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى يا اسامة باشا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة freebalad2003 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

و انا معك لانه سيعمل لنا لخبطة حتى نتعود عليه

مع الشكر للشركة و يا ليتهم
يضيفون الداو و النفط للمنصة مع زوج ابو المجانين الباوند نيوزلندي
فانه جميل و ارباحه خيالية لمن يجيد التعامل معه

و قبل ارسال المشاركة
شكرا لك عمنا الغالي
سامي
صح هى لغبطة فى الاول و لكن مع التعود اعتقد يبقى الموضوع مفيد
هل تريد زوج الهايبر بالفعل ؟
كنت تكلمت مع امجد عطية فى اكتوبر الماضى لاضافة هذا الزوج العجيب و قال لى انه لازم يكون فى طلب على الازواج بشكل كبير لتضاف..,
جمعلنا توقيعات و نرفع الطلب و ان كنت احذرك بالتعامل مع الهايبر لانه خداااااااع جدا..

الفائدة اخى لى الشركة من الرقم الخامس انك لو بتشتغل سكالبيج راح توقع بمشكلة تغير السعر كل شوية فى حالة اردت اغلاق العقد اضف انو الان مع اربعة ارقام فى حالة نزل او صعد السعر نقطة فا انت تربحها كاملةا او العكس ام فى الوضع الجديد فلن تربح النقطة كاملة بل نصفها او ربعها او اقل او اكتر على حسب التدبدب ودا ليس فى صالحك فى المكسب لو تشتغل سكالبيج اما ادا كنت تتاجر عادى بهدف كبير فالرقم الخامس دا لا يوئتر فى شيء وجيد متله متل اربعة ارقام
هل تعتقد انه سيئ للسكالبينج
انا عكسك اعتقد انه افضل للسكالبيرز فالسكالبينج يريد ان يربح نقطة و الكسر الخامس يعطيك الفرصة لتربح اقل من نقطة
لكن اعتقد شركات الECN شغالة كلها كدة بسبريد شبه صفرى و لكن يعيبهم العمولة و الحسابات الغير اسلامية.,
تحيات اخر دريس..
الله كريم.,