قديم 15-01-2012, 08:05 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
iam2serve
عضو جديد
الصورة الرمزية iam2serve

البيانات

الإتصالات
الحالة:
iam2serve غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: قرار ادارى هام بخصوص المشاركات فى الورش الرسمية

تمام يا دكتور ... كده كويس جداً ... بس انا ليا رأي في الموضوع .... بالذات الخاص بالحذف ... من الممكن تدخل المشرفين في المشاركة وحذف محتواها ولكن لا يحذفوا المشاركة .. وتبليغ صاحب المشاركة وتوجيه أنذار له .. والاحتفاظ برقم المشاركة .. مع كتاب تم تعديلها بواسطة ""فلان"" احد المشرفين ... وإذا تكرر الأمر في الورشة .. يتم حذر العضو بعد تعديه عدد معين من الانذارات .. وبكده وياريت لو المشاركة يتاخد منها سكرين شوت قبل تعديلها من قبل الادارة .. علشان مايجيش العضو يقول محصلش مني الكلام ده .... وبكده .. الإدارة هتحفظ حقها وكمان هتحكم صاحب المشاركة بعدم الاعتراض على القرار.
ولكم مني كل الاحترام والتقدير
شكرا

التوقيع

صدقني يا
iam2serve

أنا بحترمك وبقدرك وبعزك
حاول تخاف عليا وتحترمني
ولو سألتك على حاجة ده مش أستعباط
ده بس مجرد أحتياط

واللي اتعلمته من الفوركس

Just One click Take you Up or send you deeeeeeeeeep

عرض البوم صور iam2serve  
قديم 15-01-2012, 08:05 PM
iam2serve iam2serve غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: قرار ادارى هام بخصوص المشاركات فى الورش الرسمية

تمام يا دكتور ... كده كويس جداً ... بس انا ليا رأي في الموضوع .... بالذات الخاص بالحذف ... من الممكن تدخل المشرفين في المشاركة وحذف محتواها ولكن لا يحذفوا المشاركة .. وتبليغ صاحب المشاركة وتوجيه أنذار له .. والاحتفاظ برقم المشاركة .. مع كتاب تم تعديلها بواسطة ""فلان"" احد المشرفين ... وإذا تكرر الأمر في الورشة .. يتم حذر العضو بعد تعديه عدد معين من الانذارات .. وبكده وياريت لو المشاركة يتاخد منها سكرين شوت قبل تعديلها من قبل الادارة .. علشان مايجيش العضو يقول محصلش مني الكلام ده .... وبكده .. الإدارة هتحفظ حقها وكمان هتحكم صاحب المشاركة بعدم الاعتراض على القرار.
ولكم مني كل الاحترام والتقدير
شكرا