قديم 11-03-2013, 03:03 AM   المشاركة رقم: 31
الكاتب
اسلام ابن النيل
عضو نشيط
الصورة الرمزية اسلام ابن النيل

البيانات

الإتصالات
الحالة:
اسلام ابن النيل غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : معاذ عودات المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: البنوك التي تتعامل مع شركات الفوركس .. ايجابيات وسلبيات ( مطلوب المشاركه )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ولا يهمك ياغالى
تحب كمان اذكر رقم الحساب و الفيزا والبطاقة الشخصية
انت عاوز تبلغ عنى ولا ايه هههه
عامة اى فرع مش هتفرق انا روحت المبنى الرئيسى
يا اخى مش رايح ابلغ عنك مش تقلق ههههههههههههه
كل ما فى الموضوع ان الفرع هنا فى اسكندريه رفض فتح الحساب وانا عايز اعرف منك اسم الفرع علشان اكلمه استفسر منه يمكن الموضوع عادى وموظفين الفرع هنا فى اسكندريه متخلفين لو كان الفرع عندك فاهم تمام والموضوع مش فيه اى مشكله اخليه يكلم الفرع عندى يفهمهم لانى انا كبرت الموضوع واشتكيت الموظف لرئيس الفرع ورئيس الفرع اكدلى نفس الموضوع انه ممنوع افتح الحساب واستلم عليه حوالات فوركس

عرض البوم صور اسلام ابن النيل  
قديم 11-03-2013, 03:03 AM
اسلام ابن النيل اسلام ابن النيل غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: البنوك التي تتعامل مع شركات الفوركس .. ايجابيات وسلبيات ( مطلوب المشاركه )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ولا يهمك ياغالى
تحب كمان اذكر رقم الحساب و الفيزا والبطاقة الشخصية
انت عاوز تبلغ عنى ولا ايه هههه
عامة اى فرع مش هتفرق انا روحت المبنى الرئيسى
يا اخى مش رايح ابلغ عنك مش تقلق ههههههههههههه
كل ما فى الموضوع ان الفرع هنا فى اسكندريه رفض فتح الحساب وانا عايز اعرف منك اسم الفرع علشان اكلمه استفسر منه يمكن الموضوع عادى وموظفين الفرع هنا فى اسكندريه متخلفين لو كان الفرع عندك فاهم تمام والموضوع مش فيه اى مشكله اخليه يكلم الفرع عندى يفهمهم لانى انا كبرت الموضوع واشتكيت الموظف لرئيس الفرع ورئيس الفرع اكدلى نفس الموضوع انه ممنوع افتح الحساب واستلم عليه حوالات فوركس