قديم 04-09-2011, 06:51 AM   المشاركة رقم: 3
الكاتب
mohamed_houssen
عضو جديد
الصورة الرمزية mohamed_houssen

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mohamed_houssen غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : amora2010 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: ملف سري جداا ( الصراحه في أمر QNET ) هااام للغايه

ياجماعة انا فى كيونت وسيبتها خلاص ودخلت شركة احسن منها من ناحية فلوس بتيدى على كل 6اشخاص الف دولار مش زى ماكان عندنا فى كيونت بتاخد 250 دولار
وانا ناوى اوقف العمل فى الشركة الجديدة دى بردة لأن ببساطة الفوركس مفيش فلوس زيية انا شايف كدة
وكما انا مش مقتنع ازاى واحد ممكن يفكر يسيب الفوركس ويروح يشتغل فى التسويق الشبكى دة المفروض العكس يعنى وانا عن نفسى عملت كدة وبتعلم دلوقتى الفوركس
واول ما اتقنة بنسبة كبيرة هادخل على طول ان شاء اللة
الواحد بيدور على الحاجة الأحسن دايما وانا شايف ان الفوركس لو الواحد اجتهد وربنا وفقة يبقى مبروك عليك الدولارات الافات وممكن ملايين كمان

عرض البوم صور mohamed_houssen  
قديم 04-09-2011, 06:51 AM
mohamed_houssen mohamed_houssen غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ملف سري جداا ( الصراحه في أمر QNET ) هااام للغايه

ياجماعة انا فى كيونت وسيبتها خلاص ودخلت شركة احسن منها من ناحية فلوس بتيدى على كل 6اشخاص الف دولار مش زى ماكان عندنا فى كيونت بتاخد 250 دولار
وانا ناوى اوقف العمل فى الشركة الجديدة دى بردة لأن ببساطة الفوركس مفيش فلوس زيية انا شايف كدة
وكما انا مش مقتنع ازاى واحد ممكن يفكر يسيب الفوركس ويروح يشتغل فى التسويق الشبكى دة المفروض العكس يعنى وانا عن نفسى عملت كدة وبتعلم دلوقتى الفوركس
واول ما اتقنة بنسبة كبيرة هادخل على طول ان شاء اللة
الواحد بيدور على الحاجة الأحسن دايما وانا شايف ان الفوركس لو الواحد اجتهد وربنا وفقة يبقى مبروك عليك الدولارات الافات وممكن ملايين كمان