قديم 04-09-2011, 05:11 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
Wigan
عضو متميز
الصورة الرمزية Wigan

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Wigan غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : amora2010 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: ملف سري جداا ( الصراحه في أمر QNET ) هااام للغايه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أنا ملاحظ أنى كل الناس وصلت الفوركس بعد ماطلع عينهم فى الشركات الربحية والبنوك الأكترونية مرورا بالتسويق الشبكى ولا الهرمى وأخيرا فوركس ويمكن دخول الفوركس أساسا تصريف لبضع سنتات موجودة فى الليبرتى يعنى تقدر تقول عصاميين واخدنها من الصفر أومال انا ماسمعتش عن الحاجات دى أساسا غير بعد مادخلت الفوركس
بصراحة عالم التجارة الأكترونية والربح من الأنترنت ملئ بالأسرار والمال أيضا و كان يجب اقتحام هذا العالم من زمان
بالظبط كده

الواحد زمان طلع عينه فى الضغط على الاعلانات وياما كسبنا وياما برضه اتنصب علينا من شركات ، الله يرحم كانت ايام جميلة والله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

حد عنده شركة وعايزنا نضغطله على اعلاناتها نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

سبحان الله وبحمده & سبحان الله العظيم

& أستغفر الله العظيم رب العرش العظيم واتوب اليه &

عرض البوم صور Wigan  
قديم 04-09-2011, 05:11 PM
Wigan Wigan غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: ملف سري جداا ( الصراحه في أمر QNET ) هااام للغايه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أنا ملاحظ أنى كل الناس وصلت الفوركس بعد ماطلع عينهم فى الشركات الربحية والبنوك الأكترونية مرورا بالتسويق الشبكى ولا الهرمى وأخيرا فوركس ويمكن دخول الفوركس أساسا تصريف لبضع سنتات موجودة فى الليبرتى يعنى تقدر تقول عصاميين واخدنها من الصفر أومال انا ماسمعتش عن الحاجات دى أساسا غير بعد مادخلت الفوركس
بصراحة عالم التجارة الأكترونية والربح من الأنترنت ملئ بالأسرار والمال أيضا و كان يجب اقتحام هذا العالم من زمان
بالظبط كده

الواحد زمان طلع عينه فى الضغط على الاعلانات وياما كسبنا وياما برضه اتنصب علينا من شركات ، الله يرحم كانت ايام جميلة والله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

حد عنده شركة وعايزنا نضغطله على اعلاناتها نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة