قديم 03-09-2016, 03:39 PM   المشاركة رقم: 14
الكاتب
matrixmax
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
matrixmax غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : matrixmax المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: السحب على البنوك المصرية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Mohamed Said نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يعنى لو تعاملت مع وسطاء هاخد فلوسى بالدولار لكن لو عملت فيزا خاصه بالبنك الالكترونى هسحب الفلوس بسعر البنك الارضى اللى هو 8 جنيه تقريبا ؟
الوسطاء هيتعاملوا معاك بالجنيه, يعنى حاليا البنك الأرضى بيكون الدولار على 8.85 تقريبا لكن الوسيط هيتعامل معاك بأعلى من كده من جنيه لاتنين على حسب سعر كل وسيط والبنك الالكترونى ال بتسحب منه.

لو طلعت فيزا خاصة بالبنك الالكترونى هتسحب من المكنة بالجنيه بسعر البنك الارضى.

لو عاوز تستلم بالدولار يبئى تفتح حساب فى بنك ارضى ويكون الحساب بالدولار وهتستلم عليه بالدولار وتقدر تاخدهم من البنك دولارات او تحولهم بالجنيه لو انت عاوز.

عرض البوم صور matrixmax  
قديم 03-09-2016, 03:39 PM
matrixmax matrixmax غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: السحب على البنوك المصرية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Mohamed Said نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يعنى لو تعاملت مع وسطاء هاخد فلوسى بالدولار لكن لو عملت فيزا خاصه بالبنك الالكترونى هسحب الفلوس بسعر البنك الارضى اللى هو 8 جنيه تقريبا ؟
الوسطاء هيتعاملوا معاك بالجنيه, يعنى حاليا البنك الأرضى بيكون الدولار على 8.85 تقريبا لكن الوسيط هيتعامل معاك بأعلى من كده من جنيه لاتنين على حسب سعر كل وسيط والبنك الالكترونى ال بتسحب منه.

لو طلعت فيزا خاصة بالبنك الالكترونى هتسحب من المكنة بالجنيه بسعر البنك الارضى.

لو عاوز تستلم بالدولار يبئى تفتح حساب فى بنك ارضى ويكون الحساب بالدولار وهتستلم عليه بالدولار وتقدر تاخدهم من البنك دولارات او تحولهم بالجنيه لو انت عاوز.