قديم 06-10-2012, 03:05 AM   المشاركة رقم: 6
الكاتب
fady
عضو متميز
الصورة الرمزية fady

البيانات

الإتصالات
الحالة:
fady غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fady المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: سؤال بخصوص خبر اليوم Non-Farm Employment Change

ممكن اعرف ليه؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fady نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا كنت مستني الخبر ده علشان اتاجر عليه انهاردة لاكن انا مش عارف ازاي يون الخبر ليه تأثير علي $ علشان يوم 3 اغسطيس كان الحالي اكبر من المتوقع و $ سعره انخفض و 7 سبتمبر الحالي اقل من المتوقع و برضه $ اقل بالرغم ان Usual EffectActual > Forecast = Good for currency;Usual EffectActual > Forecast = Good for currency;Usual EffectActual > Forecast = Good for currency;Actual > Forecast = Good for currency;

و كمان هل هو ليه علاقة ب
Unemployment Rate

عايز انهارة اقتنص الفرصة علشاناعرف اعوض الخسارة فهل من مساعد
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة[/URL]

ومحتاج اعرف ازاي و امتي اعرف اتاجر علي الخبر ده قبل الخبر بدقايق امراين عكس بعض و اقفل التاني بعد اعلان الخبر ولا استني و اخش بعد الاعلان و يتحسبلي سبريد عالي من fxdd

التوقيع

عرض البوم صور fady  
قديم 06-10-2012, 03:05 AM
fady fady غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: سؤال بخصوص خبر اليوم Non-Farm Employment Change

ممكن اعرف ليه؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fady نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا كنت مستني الخبر ده علشان اتاجر عليه انهاردة لاكن انا مش عارف ازاي يون الخبر ليه تأثير علي $ علشان يوم 3 اغسطيس كان الحالي اكبر من المتوقع و $ سعره انخفض و 7 سبتمبر الحالي اقل من المتوقع و برضه $ اقل بالرغم ان Usual EffectActual > Forecast = Good for currency;Usual EffectActual > Forecast = Good for currency;Usual EffectActual > Forecast = Good for currency;Actual > Forecast = Good for currency;

و كمان هل هو ليه علاقة ب
Unemployment Rate

عايز انهارة اقتنص الفرصة علشاناعرف اعوض الخسارة فهل من مساعد
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة[/URL]

ومحتاج اعرف ازاي و امتي اعرف اتاجر علي الخبر ده قبل الخبر بدقايق امراين عكس بعض و اقفل التاني بعد اعلان الخبر ولا استني و اخش بعد الاعلان و يتحسبلي سبريد عالي من fxdd