قديم 09-03-2015, 07:18 AM   المشاركة رقم: 42
الكاتب
nagysol
عضو نشيط
الصورة الرمزية nagysol

البيانات

الإتصالات
الحالة:
nagysol غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : bogy_king المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: رحلة live من 30 $ فقط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bogy_king نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا ناجي انت قصدك ان انا اعرض الاكونت وباسورد المشاهدة وبعدين نسخة من البرنامج ناسخ الصفقات اللي انا شغال بيه ده Multi Master Build765 V13

وبعدها انت توضع الاكسبرت الماستر علي المنصة اللي عليها الحساب وباسورد المشاهدة

وتوضع منصة اخري عليها اكسبرت الناسخ ليتم النسخ علي المنصة الحقيقية الخاصة بك

هو ده قصدك ولا انا غلط ولا ايه

ارجو التوضيح عشان كدا تبقي مشكلتنا اتحلت وبارك الله فيك يا رجل ويبقي ضربنا عصفورين بحجر

في انتظار مشاركتك

تحياتي يا برنس

نعم يا غالى منصتك على جهازك ليس بها أى إكسبيرت ...أنما نحن على إجهزتنا ننصب منصتك ونفتح الحساب بباسوورد المشاهدة و نضع فيها الإكسبيرت الماستر ونفتح منصات حساباتنا ونضع فيها الاإكسبرت السليف فيقوم بنسخ الصفقات عندك إلينا بفارق لا يتعدى النفقطة أو كسورها وأى تعديل عندك يقوم به فورا عندنا ....ونستطيع أن ننسب حجم العقود بناءا على رصيد الحساب لكل منا والرافعة المالية المختلفة فى كل حساب عن الأخر و إكسيبرت الأستاذ حكيم اللذى ذكرته ممتاز وهو المستخدم عندى

التوقيع

اللهم صل علي محمد وعلي آل محمد كما صليت علي إبراهيم وعلي آل إبراهيم وبارك علي محمد وعلي آل محمد كما باركت علي إبراهيم وعلي آل إبراهيم أنك حميد مجيد
سبحان الله وبحمده عدد خلقه وزنة عرشه ورضاء نفسه ومداد كلماته

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور nagysol  
قديم 09-03-2015, 07:18 AM
nagysol nagysol غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: رحلة live من 30 $ فقط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bogy_king نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا ناجي انت قصدك ان انا اعرض الاكونت وباسورد المشاهدة وبعدين نسخة من البرنامج ناسخ الصفقات اللي انا شغال بيه ده Multi Master Build765 V13

وبعدها انت توضع الاكسبرت الماستر علي المنصة اللي عليها الحساب وباسورد المشاهدة

وتوضع منصة اخري عليها اكسبرت الناسخ ليتم النسخ علي المنصة الحقيقية الخاصة بك

هو ده قصدك ولا انا غلط ولا ايه

ارجو التوضيح عشان كدا تبقي مشكلتنا اتحلت وبارك الله فيك يا رجل ويبقي ضربنا عصفورين بحجر

في انتظار مشاركتك

تحياتي يا برنس

نعم يا غالى منصتك على جهازك ليس بها أى إكسبيرت ...أنما نحن على إجهزتنا ننصب منصتك ونفتح الحساب بباسوورد المشاهدة و نضع فيها الإكسبيرت الماستر ونفتح منصات حساباتنا ونضع فيها الاإكسبرت السليف فيقوم بنسخ الصفقات عندك إلينا بفارق لا يتعدى النفقطة أو كسورها وأى تعديل عندك يقوم به فورا عندنا ....ونستطيع أن ننسب حجم العقود بناءا على رصيد الحساب لكل منا والرافعة المالية المختلفة فى كل حساب عن الأخر و إكسيبرت الأستاذ حكيم اللذى ذكرته ممتاز وهو المستخدم عندى