قديم 08-09-2012, 06:59 PM   المشاركة رقم: 25
الكاتب
kemoantemo2020
عضو جديد
الصورة الرمزية kemoantemo2020

البيانات

الإتصالات
الحالة:
kemoantemo2020 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Mohamed kamal المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: اعطني سمكة و لا تعلمني كيف اصطادها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed kamal نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا يا جدعان انا خلاص هتاجر في المنجا
هههههههههههههههههه حلوة يا محمد

* بس موضوع حلو و الله و فعلا فى تعب أعصاب جاااامد فى الفوركس

فى موقع إسمه zulutrade.com

افتح حسابك فى أى شركة تحبها و دور فى الموقع دة على مزود التوصيات اللى يعجبك ....فى مزويدين فى الموقع دة مكسبها بيعدى ال 200 ألف نقطة فى الشهر .....و فى مزودين مخسروش صفقة واحدة بقالهم 4 شهور...أى صفقة المزود دة هيفتحها أو يقفلها .....هتتفتح و تتقفل عندك فى نفس ذات اللحظة...بس المشكلة اية بقى ...ان السعر بيعكس عليك ممكن 1000 أو 2000 أو 3000 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقطة.....و هما طبعا باردين جدا ....و بيسيبوا الصفقات مفتوحه تخسر زى ما تخسر..... و بعد كدة السعر بيرتدد و الصفقة بتقفل معاك على مكسب ....لازم حسابك يكون يستحمل الإرتداد الكبير و ....و إن شاء الله هتحقق أرباح كويسة .... بتضبط ال Settings انت و تشوف عشان حسابك ميتمرجنش ....لو إتمرجن انا معرفكش نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أدى السمكة يا سيدى اللى انت كنت عايزها ....هات بقى الصنارة اللى انت كنت هتصطاد بيها ...عشان انا عايز أصطاد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور kemoantemo2020  
قديم 08-09-2012, 06:59 PM
kemoantemo2020 kemoantemo2020 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: اعطني سمكة و لا تعلمني كيف اصطادها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed kamal نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا يا جدعان انا خلاص هتاجر في المنجا
هههههههههههههههههه حلوة يا محمد

* بس موضوع حلو و الله و فعلا فى تعب أعصاب جاااامد فى الفوركس

فى موقع إسمه zulutrade.com

افتح حسابك فى أى شركة تحبها و دور فى الموقع دة على مزود التوصيات اللى يعجبك ....فى مزويدين فى الموقع دة مكسبها بيعدى ال 200 ألف نقطة فى الشهر .....و فى مزودين مخسروش صفقة واحدة بقالهم 4 شهور...أى صفقة المزود دة هيفتحها أو يقفلها .....هتتفتح و تتقفل عندك فى نفس ذات اللحظة...بس المشكلة اية بقى ...ان السعر بيعكس عليك ممكن 1000 أو 2000 أو 3000 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقطة.....و هما طبعا باردين جدا ....و بيسيبوا الصفقات مفتوحه تخسر زى ما تخسر..... و بعد كدة السعر بيرتدد و الصفقة بتقفل معاك على مكسب ....لازم حسابك يكون يستحمل الإرتداد الكبير و ....و إن شاء الله هتحقق أرباح كويسة .... بتضبط ال Settings انت و تشوف عشان حسابك ميتمرجنش ....لو إتمرجن انا معرفكش نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

أدى السمكة يا سيدى اللى انت كنت عايزها ....هات بقى الصنارة اللى انت كنت هتصطاد بيها ...عشان انا عايز أصطاد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة