قديم 26-05-2012, 08:22 PM   المشاركة رقم: 5
الكاتب
shobra
عضو ذهبى
الصورة الرمزية shobra

البيانات

الإتصالات
الحالة:
shobra غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : shobra المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: $&$$$$ متابعه استراتيجيه اناكوندا الرائعه $&$$$$

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ibrahimt نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
جاري تطبيق الاستراتيجية
وسوف نعلمكم بالنتائج بعد التجربة
ان شاء الله تجد بها الخير
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بشار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلاً شبرا باشا
استراتيجية طيبة
يا ريت اتحاول تدرج لنا فرص على الاستراتيجية بعد افتتاح السوق الاسبوع القادم لتداول
ان شاء الله طبعا سأضع فرص حيه بس ادعولى ربنا يهدى السنترال عندنا ويشغلنا التليفون علشان يبقى النت سريع واعرف ادخل الموقع علطول
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa darwish نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بصراحة مش فاهم ازاى لما يدخل السعر اللون الاحمر ابيع مع ان السعر طالع وهكذا بردة فى اللون الاخضر
يا صديقى العزيز هكذا يفعل من اعتقدهم كبراء المحترفين فى الفوركس يدخلون الصفقه من الارتداد وليس بمجرد ظهور الاشارة كما كلنا نعتقد وبما ان اللون الاحمر فى المؤشر معناة الاتجاة هبوط وبما اننا المفروض ندخل الصفقات مع اتجاة السوق والمفروض ما نمشيش عكس التيار وانا عايز افضل الفرص فى الارتداد اذا فأنا ادخل الصفقه عند ارتداد السعر فى اللون الاحمر
المشكله الوحيدة فى الاستراتيجيه زيها زى اى استراتيجيه اخرى هى لحظه تغيير الاتجاة من هبوط الى صعود وذلك احنا بنحاول نتغلب عليه بالهيدج والاستراتيجيه متاحه للجميع والجميع مدعوا للتفكير فى التطوير وابداء الرأى

التوقيع

عرض البوم صور shobra  
قديم 26-05-2012, 08:22 PM
shobra shobra غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: $&$$$$ متابعه استراتيجيه اناكوندا الرائعه $&$$$$

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ibrahimt نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
جاري تطبيق الاستراتيجية
وسوف نعلمكم بالنتائج بعد التجربة
ان شاء الله تجد بها الخير
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بشار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلاً شبرا باشا
استراتيجية طيبة
يا ريت اتحاول تدرج لنا فرص على الاستراتيجية بعد افتتاح السوق الاسبوع القادم لتداول
ان شاء الله طبعا سأضع فرص حيه بس ادعولى ربنا يهدى السنترال عندنا ويشغلنا التليفون علشان يبقى النت سريع واعرف ادخل الموقع علطول
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa darwish نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بصراحة مش فاهم ازاى لما يدخل السعر اللون الاحمر ابيع مع ان السعر طالع وهكذا بردة فى اللون الاخضر
يا صديقى العزيز هكذا يفعل من اعتقدهم كبراء المحترفين فى الفوركس يدخلون الصفقه من الارتداد وليس بمجرد ظهور الاشارة كما كلنا نعتقد وبما ان اللون الاحمر فى المؤشر معناة الاتجاة هبوط وبما اننا المفروض ندخل الصفقات مع اتجاة السوق والمفروض ما نمشيش عكس التيار وانا عايز افضل الفرص فى الارتداد اذا فأنا ادخل الصفقه عند ارتداد السعر فى اللون الاحمر
المشكله الوحيدة فى الاستراتيجيه زيها زى اى استراتيجيه اخرى هى لحظه تغيير الاتجاة من هبوط الى صعود وذلك احنا بنحاول نتغلب عليه بالهيدج والاستراتيجيه متاحه للجميع والجميع مدعوا للتفكير فى التطوير وابداء الرأى