FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات تعليم برمجة الاكسبيرت ، اكسبيرت مجانى ، برمجة مؤشرات ، مؤشر ، تصميم اكسبيرت مجانا ، اكسبيرتات جديدة ، مؤشرات جديدة ، كل ما يتعلق بالتحليل و الخاص بالمؤشرات الفنية او الرقمية ، Expert advisor ، mql ، mql4 ، دورة برمجة ، برمجة اكسبيرت ، اكسبيرت رابح ، اكسبيرت جيد ، ادارة حسابات ، تداول الى ، ميتاتريدر ، تحميل منصة ، منصة تداول ، برمجة مؤشر ، مكتبة مؤشرات ، مؤشر جديد ، مؤشرات جديدة ، مؤشر حصرى ، احدث مؤشر .

شروط الوصول لمليون

منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات

قديم 22-10-2012, 07:44 AM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
kingmos
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
kingmos غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
8 شروط الوصول لمليون

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هذه اول مشاركة لى فى هذا المنتدى الرائع والرائع قليل على المجهود الخارق الذى يبذل فى هذا المنتدى
من فريق الادارة اقول فريق لانه بالفعل هناك تناغم فى موضعات هذا المنتدى الرائع
واود ان اشكر الدكتور اسامة عادل واخصه بالذكر مع انى لسه والله شايف الفديوهات بتعته بس انا احببته فى الله واكيد انتم كمان واسئل الله ان يجعل كل مايقدمه فى ميزان حسناته
هو واخوانه بقية التيم
طبعا انا جديد فى مجال الفوركس وربنا عطرنى فى هذا المنتدى الرائع ليكون بداية انطلاقه ان شاء الله
ومخبيش عليكم الموضوع مش بسيط ويحتاج جهد كبير وربنا يوفقنا جميعا ويجعلنا من الرابحين دايما قولوا امين

ادخل بقى فى المضوع اللى اكيد منتظرينه ماهو انا مش مزهقوا من الصبح وبعدين يطلع مفيش موضوع ههههههههههه المهم
انا وجدت فى احد المنتديات للامانة موضوع بعنوان شروط الوصول للمليون كان مع الموضوع اكسبيرت وكشف حساب
انا طبعا حملته وبجرب بعمل عليه باك تيست ومش كل حاجة هقلها لكم بس طبعا انا خبرتى قليلة لكونى مبتدء بس مبتدء رغاى شوية اعمل ايه بقى كل السويسة كده فنجرية بق ههههههههههههههه
فرجاء من الاخوة الافاضل المحترفين يفيدونا فى هذا الاكسبيرت ومدى كفائته ونسبة نجاحه وكيفية التعديل عليه واهم شئ الله يكرمكم كيفية التعديل عليه عشان ممكن يكون من زمن ولا حاجه
واسف على الاطالة حبيبى ياحلوين
هذا هو رابط الموضوع وفيه الاكسبيرت وكشف الحساب ويارب مايطلع فوتو شوب
بس لو طلع الموضوع كويس ماتنسونى بالدعاء عشان انا هفتح حساب على القد كده هذه الايام المباركة
وكل عام وانتم بخير والعام القادم نكون ان شاء الله على عرفات
والعيد فرحة مااااااااااء مااااااااااااااااء ههههههههههههههههههههههه
اليكم الرابط

تم حذف الرابط من قبل الادارة

التوقيع

لااله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التعديل الأخير تم بواسطة م.جوزيف ايهاب ; 22-10-2012 الساعة 01:49 PM
عرض البوم صور kingmos  

قديم 22-10-2012, 07:44 AM
kingmos kingmos غير متواجد حالياً
عضو جديد
8 شروط الوصول لمليون

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هذه اول مشاركة لى فى هذا المنتدى الرائع والرائع قليل على المجهود الخارق الذى يبذل فى هذا المنتدى
من فريق الادارة اقول فريق لانه بالفعل هناك تناغم فى موضعات هذا المنتدى الرائع
واود ان اشكر الدكتور اسامة عادل واخصه بالذكر مع انى لسه والله شايف الفديوهات بتعته بس انا احببته فى الله واكيد انتم كمان واسئل الله ان يجعل كل مايقدمه فى ميزان حسناته
هو واخوانه بقية التيم
طبعا انا جديد فى مجال الفوركس وربنا عطرنى فى هذا المنتدى الرائع ليكون بداية انطلاقه ان شاء الله
ومخبيش عليكم الموضوع مش بسيط ويحتاج جهد كبير وربنا يوفقنا جميعا ويجعلنا من الرابحين دايما قولوا امين

ادخل بقى فى المضوع اللى اكيد منتظرينه ماهو انا مش مزهقوا من الصبح وبعدين يطلع مفيش موضوع ههههههههههه المهم
انا وجدت فى احد المنتديات للامانة موضوع بعنوان شروط الوصول للمليون كان مع الموضوع اكسبيرت وكشف حساب
انا طبعا حملته وبجرب بعمل عليه باك تيست ومش كل حاجة هقلها لكم بس طبعا انا خبرتى قليلة لكونى مبتدء بس مبتدء رغاى شوية اعمل ايه بقى كل السويسة كده فنجرية بق ههههههههههههههه
فرجاء من الاخوة الافاضل المحترفين يفيدونا فى هذا الاكسبيرت ومدى كفائته ونسبة نجاحه وكيفية التعديل عليه واهم شئ الله يكرمكم كيفية التعديل عليه عشان ممكن يكون من زمن ولا حاجه
واسف على الاطالة حبيبى ياحلوين
هذا هو رابط الموضوع وفيه الاكسبيرت وكشف الحساب ويارب مايطلع فوتو شوب
بس لو طلع الموضوع كويس ماتنسونى بالدعاء عشان انا هفتح حساب على القد كده هذه الايام المباركة
وكل عام وانتم بخير والعام القادم نكون ان شاء الله على عرفات
والعيد فرحة مااااااااااء مااااااااااااااااء ههههههههههههههههههههههه
اليكم الرابط

تم حذف الرابط من قبل الادارة

التعديل الأخير تم بواسطة م.جوزيف ايهاب ; 22-10-2012 الساعة 01:49 PM.

قديم 22-10-2012, 01:07 PM   المشاركة رقم: 2
الكاتب
jmeel
عضو نشيط
الصورة الرمزية jmeel

البيانات

الإتصالات
الحالة:
jmeel غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : kingmos المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: شروط الوصول لمليون