FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex منتدى العملات العام Forex فى هذا القسم يتم مناقشه كل ما يتعلق بـسوق تداول العملات العالمية الفوركس و مناقشة طرق التحليل المختلفة و تحليل المعادن , الذهب ، الفضة ، البترول من خلال تحليل فني ، تحليل اساسي ،اخبار اقتصادية متجددة ، تحليل رقمى ، مسابقات متعددة ، توصيات ، تحليلات ، التداول ، استراتيجيات مختلفة ، توصيات فوركس ، بورصة العملات ، الفوركس ، تجارة الفوركس ، يورو دولار ، باوند دولار ، بونص فوركس ، تداول ، اسهم ، عملات ، افضل موقع فوركس

النصاب الحرامي جمال ممدوح

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

موضوع مغلق

قديم 11-08-2016, 03:05 PM   المشاركة رقم: 41
الكاتب
haffoudhi
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
haffoudhi غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : eramax المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: النصاب الحرامي جمال ممدوح

من باب الاخلاق ومن باب الكياسه والظرافه ان الواحد لما يقرر يثبت تلاعب اي كان او خداع اي كان انه اولا لا يصل به الى حد شتم أهل الخصم وابنائه وهذا في حد ذاته أمر مشين جدا وعيب لا يصدر من اناس عاقلين يريدون الخير للاخرين ويجنبونهم الوقوع ضحايا النصب والاحتيال المزعوم بل حتى الرسالة التي ينوون تبليغها تصبح رسالة مضاده تضرهم وتشتت مزاعمهم الملاحضه الثانيه ان اللي قائم بالهجوم عيب عليه يتهم اعضاء قروب الاستاذ جمال بالغباء وانهم خرفان يقودهم الى المذبحه ىكل خنوع وانهم اغبياء يبيعهم الوهم والخيال وهذا في حد ذاته مس من كرامة الاعضاء والاستهزاء بقدراتهم العقليه والفكريه وهذا امر ثان يجعل من الرسالة التي تريد ايصالها امرا تافها لا معنى له.ثالثا انا عضو من اعضاء قروب الاستاذ جمال وعضو في هذا المنتدى العريق الذي تعلمت منه اشياء كثيره ولا يسعني الا ان ارفع القبعه تقديرا لمجهودات القائمين عليه ولكن اعيب عليهم بشده السماح لهم بمرورا مواضيع بها قذف وسب وشتم لا يليق بادارة المنتدى وبالمنتدى نفسه وهذا أن دل على شيء فهو يدل على ان المنتدى ليس به ىرقابة صارمه ولا احترام لقانونه ونواميسه وهذا ما لم الاحظه في عدة منتديات مشترك بها من سنوات.عموما هذا رأيي الشخصي وسوف أضل أتابع الاستاذ لحد الوقوف على بينة نصب او سوء نيه حينها أكون قد أقمت الحجه .الى حد الالن الستاذ في نظري بريء من كل ادعاءاتكم حتى يثبت ذالك بالبينه والدليل.

عرض البوم صور haffoudhi  
قديم 11-08-2016, 03:05 PM
haffoudhi haffoudhi غير متواجد حالياً
عضو جديد

من باب الاخلاق ومن باب الكياسه والظرافه ان الواحد لما يقرر يثبت تلاعب اي كان او خداع اي كان انه اولا لا يصل به الى حد شتم أهل الخصم وابنائه وهذا في حد ذاته أمر مشين جدا وعيب لا يصدر من اناس عاقلين يريدون الخير للاخرين ويجنبونهم الوقوع ضحايا النصب والاحتيال المزعوم بل حتى الرسالة التي ينوون تبليغها تصبح رسالة مضاده تضرهم وتشتت مزاعمهم الملاحضه الثانيه ان اللي قائم بالهجوم عيب عليه يتهم اعضاء قروب الاستاذ جمال بالغباء وانهم خرفان يقودهم الى المذبحه ىكل خنوع وانهم اغبياء يبيعهم الوهم والخيال وهذا في حد ذاته مس من كرامة الاعضاء والاستهزاء بقدراتهم العقليه والفكريه وهذا امر ثان يجعل من الرسالة التي تريد ايصالها امرا تافها لا معنى له.ثالثا انا عضو من اعضاء قروب الاستاذ جمال وعضو في هذا المنتدى العريق الذي تعلمت منه اشياء كثيره ولا يسعني الا ان ارفع القبعه تقديرا لمجهودات القائمين عليه ولكن اعيب عليهم بشده السماح لهم بمرورا مواضيع بها قذف وسب وشتم لا يليق بادارة المنتدى وبالمنتدى نفسه وهذا أن دل على شيء فهو يدل على ان المنتدى ليس به ىرقابة صارمه ولا احترام لقانونه ونواميسه وهذا ما لم الاحظه في عدة منتديات مشترك بها من سنوات.عموما هذا رأيي الشخصي وسوف أضل أتابع الاستاذ لحد الوقوف على بينة نصب او سوء نيه حينها أكون قد أقمت الحجه .الى حد الالن الستاذ في نظري بريء من كل ادعاءاتكم حتى يثبت ذالك بالبينه والدليل.

قديم 11-08-2016, 03:27 PM   المشاركة رقم: 42
الكاتب
sabry
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
sabry غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : eramax المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

صبيان النصاب ظهروا اخيرا كما قلت
1-- احد اعوان النصاب ثاني مشاركة لة في المنتدي منذ دخولة المنتدي للدفاع عن النصاب
2-- لم يرد صبي النصاب علي 5 اسئلة مبدائية وبديهية --- لم يجد غير التهديد باامن الدولة --- شاطر ياروح امك ربنا يحميك لمعلمك النصاب
ياشاطر روح العب بعيد --- وابعت النصاب يرد هو دكتور في اية
ياريت يعمل صفقة وحيدة -- او حتي نشوف لة حساب ديمو
3- هو دكتور في اية ههههههههههه هههههههه
كل من تعامل معة يعرف نصبة والايام القادمة سوف نجد ضحاية كل يوم
موضوعة في المتداول العربي اغلق بناء علي طلبة عندما وجد الهجوم علية للخسائر الفادحة وتصفير الحساب لعدة اشخاص
منتداة لماذا اغلق هههههههههه ههههههه

عرض البوم صور sabry  
قديم 11-08-2016, 03:27 PM
sabry sabry غير متواجد حالياً
عضو نشيط

صبيان النصاب ظهروا اخيرا كما قلت
1-- احد اعوان النصاب ثاني مشاركة لة في المنتدي منذ دخولة المنتدي للدفاع عن النصاب
2-- لم يرد صبي النصاب علي 5 اسئلة مبدائية وبديهية --- لم يجد غير التهديد باامن الدولة --- شاطر ياروح امك ربنا يحميك لمعلمك النصاب
ياشاطر روح العب بعيد --- وابعت النصاب يرد هو دكتور في اية
ياريت يعمل صفقة وحيدة -- او حتي نشوف لة حساب ديمو
3- هو دكتور في اية ههههههههههه هههههههه
كل من تعامل معة يعرف نصبة والايام القادمة سوف نجد ضحاية كل يوم
موضوعة في المتداول العربي اغلق بناء علي طلبة عندما وجد الهجوم علية للخسائر الفادحة وتصفير الحساب لعدة اشخاص
منتداة لماذا اغلق هههههههههه ههههههه

قديم 11-08-2016, 03:33 PM   المشاركة رقم: 43
الكاتب
muhammad algohary
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
muhammad algohary غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

حبيبى يا صبرى هتوحشنا والله حضر شنطتك وودع اسرتك مش هتبات فى بيتكم النهارده ههههه الواد فكرنى بهزر الظاهر

عرض البوم صور muhammad algohary  
قديم 11-08-2016, 03:33 PM
muhammad algohary muhammad algohary غير متواجد حالياً
عضو جديد

حبيبى يا صبرى هتوحشنا والله حضر شنطتك وودع اسرتك مش هتبات فى بيتكم النهارده ههههه الواد فكرنى بهزر الظاهر

قديم 11-08-2016, 03:40 PM   المشاركة رقم: 44
الكاتب
mrhoda
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mrhoda غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة muhammad algohary نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
صبرى انت بتطبل وتغنى لنفسك انت محروووووق فشخ جدا كده ليه وبعدين الدكتور بطل يشتغل بالتعزيز يا اهبل من يجى ست سنوات وهوا قايل كده وباكد على الستوب لوس فى ستراتيجاته الجديده وده يدل ا6نك فعلا مش متابع للراجل وبتتبلى عليه زورا كده عينى عينك تصدق بالله المطبلاتيه الى زيك دول اخرتهم سوده وكل كلمه قلتها فى حق الراجل ده هتتحاسب عليها فى الاخره اما فى الدنيا دى عندى انا بقى هجيب اسمك وعنوانك وهتشوف هعمل فيك ايه انا عيلنى كلها فى امن الدوله الالكترونى ولو حبيت اخفيك والله هخفيك بمكالمه تلفون وده انزار اخير ليك ولل مطابلتيه بتوعك وبالمره مشرفين المنتدى لازم يتقدم اعتزار رسمى فى المنتدى للدكتور جمال ممدوح وانا قد كلامى تحبوا تجربوا ؟؟؟؟؟؟؟؟
بص يابرنس بعيدا عن كلامك اللى كله اخطاء املائية ده
بس كونك انك تهددنا كلنا بربطة المعلم ده لا يدل غير على انك زياط وبوق
لو ليك قرايب فعلا فى امن الدولة فأعتقد ان دول قاعدين حاليا بيخرطوا الملوخية
علشان امن الدولة اتلغى من بعد ثورة يناير ودلوقتى الجهاز الجديد اسمه الامن الوطنى
ودول مش فاضيين يجروا ورا كلام عيل جاى يتخانق مع ناس وهمية فى منتدى فوركس
وغالبا هما لو سمعوا كلمة فوركس هناك هيقولوا عليك اتجننت
ولو انت ليك قرايب فى الامن الوطنى احب ابلغ سعادتك ان فيه اعضاء هنا ليهم رتب تقيلة فى الجيش والشرطة وهتلاقى قرايبك تقريبا بيضربولهم تعظيم سلام فى الرايحة والجاية
شابوه يامان خلى بوقك ينفعك

عرض البوم صور mrhoda  
قديم 11-08-2016, 03:40 PM
mrhoda mrhoda غير متواجد حالياً
عضو جديد

صبرى انت بتطبل وتغنى لنفسك انت محروووووق فشخ جدا كده ليه وبعدين الدكتور بطل يشتغل بالتعزيز يا اهبل من يجى ست سنوات وهوا قايل كده وباكد على الستوب لوس فى ستراتيجاته الجديده وده يدل ا6نك فعلا مش متابع للراجل وبتتبلى عليه زورا كده عينى عينك تصدق بالله المطبلاتيه الى زيك دول اخرتهم سوده وكل كلمه قلتها فى حق الراجل ده هتتحاسب عليها فى الاخره اما فى الدنيا دى عندى انا بقى هجيب اسمك وعنوانك وهتشوف هعمل فيك ايه انا عيلنى كلها فى امن الدوله الالكترونى ولو حبيت اخفيك والله هخفيك بمكالمه تلفون وده انزار اخير ليك ولل مطابلتيه بتوعك وبالمره مشرفين المنتدى لازم يتقدم اعتزار رسمى فى المنتدى للدكتور جمال ممدوح وانا قد كلامى تحبوا تجربوا ؟؟؟؟؟؟؟؟
بص يابرنس بعيدا عن كلامك اللى كله اخطاء املائية ده
بس كونك انك تهددنا كلنا بربطة المعلم ده لا يدل غير على انك زياط وبوق
لو ليك قرايب فعلا فى امن الدولة فأعتقد ان دول قاعدين حاليا بيخرطوا الملوخية
علشان امن الدولة اتلغى من بعد ثورة يناير ودلوقتى الجهاز الجديد اسمه الامن الوطنى
ودول مش فاضيين يجروا ورا كلام عيل جاى يتخانق مع ناس وهمية فى منتدى فوركس
وغالبا هما لو سمعوا كلمة فوركس هناك هيقولوا عليك اتجننت
ولو انت ليك قرايب فى الامن الوطنى احب ابلغ سعادتك ان فيه اعضاء هنا ليهم رتب تقيلة فى الجيش والشرطة وهتلاقى قرايبك تقريبا بيضربولهم تعظيم سلام فى الرايحة والجاية
شابوه يامان خلى بوقك ينفعك

قديم 11-08-2016, 03:44 PM   المشاركة رقم: 45
الكاتب
muhammad algohary
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

كويس حطينا على صبرى اتنين كمان هل من مزيد ؟؟؟؟؟

قديم 11-08-2016, 03:44 PM
عضو جديد

كويس حطينا على صبرى اتنين كمان هل من مزيد ؟؟؟؟؟

قديم 11-08-2016, 03:49 PM   المشاركة رقم: 46
الكاتب
ايمون
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ايمون غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

يا اخي الفاضل
المفروض صاحب الشأن نفسه هو اللي يدخل يرد ويثبت برائته من الاتهامات الموجهه اليه
واذا ثبت ذلك مستعدين كلنا نعتذرله بس فين هو ؟

سمعت انه شاف الموضوع منذ ان تم وضعه فلماذا لم يدخل يرد على الناس ويثبت العكس
وفيه مقولة بتقول المتهم مدان الى ان تثبت برائته

انا واحد من الناس اللي اتطردت من الجروب وبعد ما اتطردت بعت رسالة لجمال ممدوح ع الواتس اعتذرتله وطلبت منه السبب ؟
شاف الرسالة وعملي بلوك بدون رد !

لاحظ انا اعتذرتله جامد لاني مش بحب ازعل حد مني ومقابل ده كله يعملي بلوك بدون اي رد !!!
مش دي تصرفات ناس مش محترمة ومعندهاش زوق ومش متسامحة ؟ ؟!!

بس قابلت كل ده عادي ونسيت الموضوع

بس الراجل صاحب الموضوع وضع اثباتات
الاول وضع اثبات انه دفع في الكورس في الصورة الاولى

اما الصورة التانية بتثبت اللي حصل معايا نفس اللي حصل مع الاخ احمد عصام لكن هنا الموضوع يختلف كتير عني لاني كون اني مشترك في كورس ودافع فيه فلوس لازماً الاقي اهتمام من المحاضر واجابة على كل اسئلتي بصدر رحب حتى لو كانت كتيرة

الاخ احمد عصام واجه نفس التجاهل واتضرب برسايله عرض الحائط كأنها لم تكن !!!

تفسير حضرتك ايه للمواقف دي كلها ؟؟

التوقيع

بطل أمم اوروبا ان شاء الله فرنسا http://i.imgur.com/KBDgeCW.jpg

عرض البوم صور ايمون  
قديم 11-08-2016, 03:49 PM
ايمون ايمون غير متواجد حالياً
عضو نشيط

يا اخي الفاضل
المفروض صاحب الشأن نفسه هو اللي يدخل يرد ويثبت برائته من الاتهامات الموجهه اليه
واذا ثبت ذلك مستعدين كلنا نعتذرله بس فين هو ؟

سمعت انه شاف الموضوع منذ ان تم وضعه فلماذا لم يدخل يرد على الناس ويثبت العكس
وفيه مقولة بتقول المتهم مدان الى ان تثبت برائته

انا واحد من الناس اللي اتطردت من الجروب وبعد ما اتطردت بعت رسالة لجمال ممدوح ع الواتس اعتذرتله وطلبت منه السبب ؟
شاف الرسالة وعملي بلوك بدون رد !

لاحظ انا اعتذرتله جامد لاني مش بحب ازعل حد مني ومقابل ده كله يعملي بلوك بدون اي رد !!!
مش دي تصرفات ناس مش محترمة ومعندهاش زوق ومش متسامحة ؟ ؟!!

بس قابلت كل ده عادي ونسيت الموضوع

بس الراجل صاحب الموضوع وضع اثباتات
الاول وضع اثبات انه دفع في الكورس في الصورة الاولى

اما الصورة التانية بتثبت اللي حصل معايا نفس اللي حصل مع الاخ احمد عصام لكن هنا الموضوع يختلف كتير عني لاني كون اني مشترك في كورس ودافع فيه فلوس لازماً الاقي اهتمام من المحاضر واجابة على كل اسئلتي بصدر رحب حتى لو كانت كتيرة

الاخ احمد عصام واجه نفس التجاهل واتضرب برسايله عرض الحائط كأنها لم تكن !!!

تفسير حضرتك ايه للمواقف دي كلها ؟؟

قديم 11-08-2016, 03:56 PM   المشاركة رقم: 47
الكاتب
kabookaboo2010
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
kabookaboo2010 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

والله عيب كده المفروض المواضيع في المنتدى متبقاش بالشكل ده خصوصا إن إدارة المنتدى والقائمين عليه ناس ليهم قامة كبيرة في تجارة العملات في العالم العربي.

أرجو من الإدارة ومن الدكتور أسامة عادل الراجل المحترم إللي ميختلفش عليه اتنين أنهم يتدخلوا في ايقاف هذه المهازل والوقوف على صحة الموضوع من عدمه.

خصوصا وأنا أشهد الله على ذلك فقد سمعته بأذني أنه عندما جاءت سيرة الدكنور أسامة أمام الدكتور جمال (اللي بتقولوا عليه نصاب) فإن الرجل رفض أنه يقول أي شيء يمس الدكتور أسامة لا من قريب ولا من بعيد.

فأرجو أحترام خصوصيات الناس وعدم التشيهير بأحد أيا كان دون أدلة قاطعة وواضحة.

وأخير أتوجه بالاعتذار والشكر للدكتور جمال ممدوح على ما قدمه الرجل لأعضاء الجروب الخاص به على الفيس بوك بدون أي مقابل مادى أو معنوى حتى.

وان كان يبحث عن أعضاء لينصب عليهم ويحشدهم للدفع مقابل الكورس لكان الأفضل أنه لا يحذف أكثر من ظ¢ظ*****ظ*****ظ***** وكان ترك الموضوع للي عايز يشترك ويدفع وبالتالي يحصل على مقابل أكبر.

عموما دي وجهة نظري وأرجو أن نكون إيجابيين في تناول الموضوعات والرد عليها حتى لا تصبح سمعة الناس كأي مؤشر أو اكسبرت يتحدى الأعضاء الآخرين لاثبات أهميته وصحته من عدمه.

شكرا لجميع الأعضاء في المنتدى وإن شاء الله الإدارة ستتدخل للوقوف على حقيقة الموضوع.

عرض البوم صور kabookaboo2010  
قديم 11-08-2016, 03:56 PM
kabookaboo2010 kabookaboo2010 غير متواجد حالياً
عضو جديد

والله عيب كده المفروض المواضيع في المنتدى متبقاش بالشكل ده خصوصا إن إدارة المنتدى والقائمين عليه ناس ليهم قامة كبيرة في تجارة العملات في العالم العربي.

أرجو من الإدارة ومن الدكتور أسامة عادل الراجل المحترم إللي ميختلفش عليه اتنين أنهم يتدخلوا في ايقاف هذه المهازل والوقوف على صحة الموضوع من عدمه.

خصوصا وأنا أشهد الله على ذلك فقد سمعته بأذني أنه عندما جاءت سيرة الدكنور أسامة أمام الدكتور جمال (اللي بتقولوا عليه نصاب) فإن الرجل رفض أنه يقول أي شيء يمس الدكتور أسامة لا من قريب ولا من بعيد.

فأرجو أحترام خصوصيات الناس وعدم التشيهير بأحد أيا كان دون أدلة قاطعة وواضحة.

وأخير أتوجه بالاعتذار والشكر للدكتور جمال ممدوح على ما قدمه الرجل لأعضاء الجروب الخاص به على الفيس بوك بدون أي مقابل مادى أو معنوى حتى.

وان كان يبحث عن أعضاء لينصب عليهم ويحشدهم للدفع مقابل الكورس لكان الأفضل أنه لا يحذف أكثر من ظ¢ظ*****ظ*****ظ***** وكان ترك الموضوع للي عايز يشترك ويدفع وبالتالي يحصل على مقابل أكبر.

عموما دي وجهة نظري وأرجو أن نكون إيجابيين في تناول الموضوعات والرد عليها حتى لا تصبح سمعة الناس كأي مؤشر أو اكسبرت يتحدى الأعضاء الآخرين لاثبات أهميته وصحته من عدمه.

شكرا لجميع الأعضاء في المنتدى وإن شاء الله الإدارة ستتدخل للوقوف على حقيقة الموضوع.

قديم 11-08-2016, 03:58 PM   المشاركة رقم: 48
الكاتب
muhammad algohary
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

هوا اى عيل يدخل يقول كلام نصدقه ودكتور جمال يدخل يرد ليه على واحد كلب سبه ودعى عليه وعلى اسرته واولاده ده اصلا شكل نقاش الحوار مع الاشكال دى بيتم بالى انا عملته خلاص صدقنى هوا والمطبلاتيه هواريه الى بخرطوا ملوخيه ممكن يعملوا ايه والليله دى ان شاء الله اجهز يا صبرى

قديم 11-08-2016, 03:58 PM
عضو جديد

هوا اى عيل يدخل يقول كلام نصدقه ودكتور جمال يدخل يرد ليه على واحد كلب سبه ودعى عليه وعلى اسرته واولاده ده اصلا شكل نقاش الحوار مع الاشكال دى بيتم بالى انا عملته خلاص صدقنى هوا والمطبلاتيه هواريه الى بخرطوا ملوخيه ممكن يعملوا ايه والليله دى ان شاء الله اجهز يا صبرى

قديم 11-08-2016, 04:00 PM   المشاركة رقم: 49
الكاتب
sabry
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
sabry غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

بصراحة انا خفت وحضرت الشنط --- اول ماسمعت صبي النصاب
المشكلة ان النصاب لم يرد علي اي سوال
مافيش اجابة واحدة -- يمكن افتكرها وانا داخل السجن هههههه هههه
طب حتي صفقة واحدة لدكتور الفوركس
طب حتي يعرفني هو دكتور في اية
طب ياجامعة لو حد شاف واحد كسب من استراتجيات دكتور الفوركس يبعتهلي علي السجن
اخيرا وانا ركبي بتخبط في بعض وانا علي ابواب السجن لااجد عير ان اقول للدكتور وصبية
لية بتبيع كورسات وتعرض نفسك للمهانة من شباب في عمر اولادك او ابنك ياسر
انت مش مجتج غير 100 دولار وبااستراتجياتك القاتلة هتحولهم لملايين
طب كفاية استراتجية الرنج اللي حوالت 1000 دولار الي 2مليون دولار --- هذا حقيقي الدكتور كان دايما يعرض بيان ضربة باالفوات شوب
اخيرا يادكتور اية اخبار استراتجية الاستك ---- ماقراءتة صحيح استراتجية الاستك احد ابداعات دكتور الفوركس
ههههه ذكريات هفتكرها زانا في السجن ---- استراتجية الاستك هههههههههههه هههههههههههه كم كنت عبيط ----الحمد لله الذي عافنا من هذا النصاب

عرض البوم صور sabry  
قديم 11-08-2016, 04:00 PM
sabry sabry غير متواجد حالياً
عضو نشيط

بصراحة انا خفت وحضرت الشنط --- اول ماسمعت صبي النصاب
المشكلة ان النصاب لم يرد علي اي سوال
مافيش اجابة واحدة -- يمكن افتكرها وانا داخل السجن هههههه هههه
طب حتي صفقة واحدة لدكتور الفوركس
طب حتي يعرفني هو دكتور في اية
طب ياجامعة لو حد شاف واحد كسب من استراتجيات دكتور الفوركس يبعتهلي علي السجن
اخيرا وانا ركبي بتخبط في بعض وانا علي ابواب السجن لااجد عير ان اقول للدكتور وصبية
لية بتبيع كورسات وتعرض نفسك للمهانة من شباب في عمر اولادك او ابنك ياسر
انت مش مجتج غير 100 دولار وبااستراتجياتك القاتلة هتحولهم لملايين
طب كفاية استراتجية الرنج اللي حوالت 1000 دولار الي 2مليون دولار --- هذا حقيقي الدكتور كان دايما يعرض بيان ضربة باالفوات شوب
اخيرا يادكتور اية اخبار استراتجية الاستك ---- ماقراءتة صحيح استراتجية الاستك احد ابداعات دكتور الفوركس
ههههه ذكريات هفتكرها زانا في السجن ---- استراتجية الاستك هههههههههههه هههههههههههه كم كنت عبيط ----الحمد لله الذي عافنا من هذا النصاب

قديم 11-08-2016, 04:04 PM   المشاركة رقم: 50
الكاتب
Ahmed Eltagouri
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Ahmed Eltagouri غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

حسبى الله ونعم الوكيل
أيحب أحدكم ان يأكل لحم أخيه ميتا فكرهتموه

عرض البوم صور Ahmed Eltagouri  
قديم 11-08-2016, 04:04 PM
Ahmed Eltagouri Ahmed Eltagouri غير متواجد حالياً
عضو جديد

حسبى الله ونعم الوكيل
أيحب أحدكم ان يأكل لحم أخيه ميتا فكرهتموه

موضوع مغلق