FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION القسم مخصص للحديث عن شركات الوساطة و برامجها و مزاياها و عيوبها و مشاكلها المتعددة..,اراء الاعضاء عن الشركات تعبر عن تجاربهم الشخصية و ليست اراء المنتدى ، FXDD ، XM ، FXPRO ، EXNESS ، Tickmill ميتاتريدر ، ايفون ، منصة ، شركة فوركس ،شركة وساطة ، افضل شركة فوركس ، فوركس بروكر ، فوركس ، الفوركس ، منصة تداول ، افضل منصة .

نصب شركة نورد NORDFX وبالدلائل

منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION

قديم 04-05-2017, 05:46 PM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
ahmed osama 2
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed osama 2 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي نصب شركة نورد NORDFX وبالدلائل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا حبيت احكى المشكلة اللى حصلتلى دى عشان محدش يحصله نفس المشكلة تانى مع الشركة دى .
فى يوم 14 ابريل فتحت حساب مع شركة نورد بعد ما شوفت اعلان عن بونص 55 فى المية من الشركة لكن كتشفت ان فى الاخر ان دى طريقة للنصب على الناس .

الشركة بتفتح الحسابات وتسيبب الناس تتاجر خسروا يبقى مصلحة للشركة اما لو كسبوا وطلبوا السحب الشركة بتقفل الحساب وترد راس المال وتاخد كل الارباح ولما تسال الشركة عن السبب بيقولك انك انتهكت حقوق التداول والشركة من حقها انك متعرفكش الاسباب بالظبط .
اللى حصل انى فتحت حساب مع الشركة ب 500 دولار وتم المتاجرة عليه وتحقيق ارباح 445 دولار وبعدها لقيت اكتر من شخص بيشتكى من الشركة وان هي مبقتش تنفذ طلبات السحب روحت مجرب اعمل سحب لكل فلوسى وفضلت مستنى يوم والتانى والتالت ومفيش اى رد من الشركة وكل اما اكلم الدعم يرد ردود غريبة اللى هو مرة بيقولى المبلغ كبير !! 945دولار مبلغ كبير ع شركة وبياخد وقت على ما يتسحب !! ده كده دكان مش شركة بقى . ومرة يقولولى هيتنفذ بس اصبر بعد الوقت وكل يوم بسبب شكل لحد ما فجاة لقيتهم ردولى راس المال واستولوا على كل الارباح وقفلولى الحساب . كلمت الدعم قالولى انك انتهكت اساسيات التداول والشركة ليها الحق فى عدم ابداء اى اسباب لغلق الحساب .
كلمت الدعم طلبت منه تراخيص الشركة وارقام التراخيص لقيت رد الموظفة ليه كده يا اخى وتواصل مع القسم المالى وهما هيحلولك مشكلتك ومرضيتش تدينى اى معلومات عن ده وبعد كده مبقاش فى اى حد بيرد عليا من الشركة خالص .
دى الصور اللى بتثبت كلامى
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةThis image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 977x443.نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ومثبت فى الصور انى طالب سحب ب 945 دولار لكن فضلو يمطلوا فيه وفى الاخر رجعولى راس المال فقط وسرقوا كل الارباح .
هما بيتعاملوا بمبدا العميل خسر فلوسه يبقى خير واحنا كسبنا فلوسه انما لو كسب وجه يطلب الارباح يبقى ده عميل بيعرف يشتغل يبقى نديله راس ماله ونقفله حسابه ونمشيه من هنا ,دول عاوزين عملاء بيخسروا بس
انا كنت سكت ومعملتش حاجة لكن قررت انى مش هسيب حقى مع الشركة ومش هسيبهم غير لما اخد فوسى وهفضل افضح فى نصبهم كل يوم على جميع المنتديات وهقدى شكوى رسمية للجهات اللى تحتها تراخيص الشركة ,, هما نصبوا عليا فى 445 دولار هو الممبلغ مش كبير اه بس قصاده هخسررهم انا كمان كتير جدا هما بيصرفوا الاف الدولارات عشان يعملوا دعايا لنفسهم ويكسبوا العملاء انا من غير ما اصرف فلوس هفضحهم وهعمل عليهم حملات اكبر بكتير من اللى الحملات الدعائية اللى هما بيعملوها ,,
وياريت لو ادارة المنتدى الكريم تنزل تحذير من الشركة عشان مفيش عملاء تانيين يقعوا فى نفس المشكلة مع الشركة .
انا بقالى 5 سنين شغال فوركس عمر ما قابلنى مشكلة مع اى شركة فى السحب غير المشكلة دى وبحاول ادور على سبب انى اكون عملت حاجة غلط وتكون اتسببت فى قفل الحساب لكن ما عملتش اى حاجة اطلاقا تداول عادى جدا , لكن اللى عرفنى انى لقيت ناس كتير حصلهم نفس المشكلة دى مع الشركة واتنصب عليهم بنفس الطريقة وبكده انا نويت افضح الشركة وهفضل اعمل عليهم دعايا سلبية لمدة سنة من دلوقتى هخلى نصبهم يتصدر جميع المنتديات ومواقع الفوركس والفيس بوك وتويتر ده غير انى همشى فى طريق القانونى والشكوى برضه .

التوقيع

لو عجبتك المشاركة متنساش اللايك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور ahmed osama 2  

قديم 04-05-2017, 05:46 PM
ahmed osama 2 ahmed osama 2 غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي نصب شركة نورد NORDFX وبالدلائل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا حبيت احكى المشكلة اللى حصلتلى دى عشان محدش يحصله نفس المشكلة تانى مع الشركة دى .
فى يوم 14 ابريل فتحت حساب مع شركة نورد بعد ما شوفت اعلان عن بونص 55 فى المية من الشركة لكن كتشفت ان فى الاخر ان دى طريقة للنصب على الناس .

الشركة بتفتح الحسابات وتسيبب الناس تتاجر خسروا يبقى مصلحة للشركة اما لو كسبوا وطلبوا السحب الشركة بتقفل الحساب وترد راس المال وتاخد كل الارباح ولما تسال الشركة عن السبب بيقولك انك انتهكت حقوق التداول والشركة من حقها انك متعرفكش الاسباب بالظبط .
اللى حصل انى فتحت حساب مع الشركة ب 500 دولار وتم المتاجرة عليه وتحقيق ارباح 445 دولار وبعدها لقيت اكتر من شخص بيشتكى من الشركة وان هي مبقتش تنفذ طلبات السحب روحت مجرب اعمل سحب لكل فلوسى وفضلت مستنى يوم والتانى والتالت ومفيش اى رد من الشركة وكل اما اكلم الدعم يرد ردود غريبة اللى هو مرة بيقولى المبلغ كبير !! 945دولار مبلغ كبير ع شركة وبياخد وقت على ما يتسحب !! ده كده دكان مش شركة بقى . ومرة يقولولى هيتنفذ بس اصبر بعد الوقت وكل يوم بسبب شكل لحد ما فجاة لقيتهم ردولى راس المال واستولوا على كل الارباح وقفلولى الحساب . كلمت الدعم قالولى انك انتهكت اساسيات التداول والشركة ليها الحق فى عدم ابداء اى اسباب لغلق الحساب .
كلمت الدعم طلبت منه تراخيص الشركة وارقام التراخيص لقيت رد الموظفة ليه كده يا اخى وتواصل مع القسم المالى وهما هيحلولك مشكلتك ومرضيتش تدينى اى معلومات عن ده وبعد كده مبقاش فى اى حد بيرد عليا من الشركة خالص .
دى الصور اللى بتثبت كلامى
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةThis image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 977x443.نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ومثبت فى الصور انى طالب سحب ب 945 دولار لكن فضلو يمطلوا فيه وفى الاخر رجعولى راس المال فقط وسرقوا كل الارباح .
هما بيتعاملوا بمبدا العميل خسر فلوسه يبقى خير واحنا كسبنا فلوسه انما لو كسب وجه يطلب الارباح يبقى ده عميل بيعرف يشتغل يبقى نديله راس ماله ونقفله حسابه ونمشيه من هنا ,دول عاوزين عملاء بيخسروا بس
انا كنت سكت ومعملتش حاجة لكن قررت انى مش هسيب حقى مع الشركة ومش هسيبهم غير لما اخد فوسى وهفضل افضح فى نصبهم كل يوم على جميع المنتديات وهقدى شكوى رسمية للجهات اللى تحتها تراخيص الشركة ,, هما نصبوا عليا فى 445 دولار هو الممبلغ مش كبير اه بس قصاده هخسررهم انا كمان كتير جدا هما بيصرفوا الاف الدولارات عشان يعملوا دعايا لنفسهم ويكسبوا العملاء انا من غير ما اصرف فلوس هفضحهم وهعمل عليهم حملات اكبر بكتير من اللى الحملات الدعائية اللى هما بيعملوها ,,
وياريت لو ادارة المنتدى الكريم تنزل تحذير من الشركة عشان مفيش عملاء تانيين يقعوا فى نفس المشكلة مع الشركة .
انا بقالى 5 سنين شغال فوركس عمر ما قابلنى مشكلة مع اى شركة فى السحب غير المشكلة دى وبحاول ادور على سبب انى اكون عملت حاجة غلط وتكون اتسببت فى قفل الحساب لكن ما عملتش اى حاجة اطلاقا تداول عادى جدا , لكن اللى عرفنى انى لقيت ناس كتير حصلهم نفس المشكلة دى مع الشركة واتنصب عليهم بنفس الطريقة وبكده انا نويت افضح الشركة وهفضل اعمل عليهم دعايا سلبية لمدة سنة من دلوقتى هخلى نصبهم يتصدر جميع المنتديات ومواقع الفوركس والفيس بوك وتويتر ده غير انى همشى فى طريق القانونى والشكوى برضه .

قديم 04-05-2017, 07:40 PM   المشاركة رقم: 2
الكاتب
abdulrouf ahmed
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
abdulrouf ahmed غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ahmed osama 2 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: نصب شركة نورد NORDFX وبالدلائل

السلام عليكم

ربي يعوضك خير اخي وهنالك شخص اخر يتحدت عن نفس مشكلتك بالمنتدي

http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=56763

قراءت مرة انه الشركة التي تغريك دائما بالبونص سوف تنصب بالنهاية

وهذا القسم المخصص لتقييم الشركات

http://www.fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5

عرض البوم صور abdulrouf ahmed  
قديم 04-05-2017, 07:40 PM
abdulrouf ahmed abdulrouf ahmed غير متواجد حالياً
عضو جديد

السلام عليكم

ربي يعوضك خير اخي وهنالك شخص اخر يتحدت عن نفس مشكلتك بالمنتدي

http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=56763

قراءت مرة انه الشركة التي تغريك دائما بالبونص سوف تنصب بالنهاية

وهذا القسم المخصص لتقييم الشركات

http://www.fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5

قديم 05-05-2017, 03:11 PM   المشاركة رقم: 3
الكاتب
المحروم
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
المحروم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ahmed osama 2 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION

نصب شركة نورد NORDFX وبالدلائل . الله يعوضك اخي اذا فعلت هذا الامر فهي فعلا شركه نصابه ويجب ان تضاف لقوائم شركات الفوركس النصابه و يجب تحذير المتداولين العرب منها و يجب ان يحذروا من نصب شركة نورد NORDFX و هذه الصور والدائل الموجوده في الصور و المرفقات في هذا الموضوع نصب نورد NORDFX تدل على نصب شركة نورد NORDFX على عملائها و بالدليل والتعامل الغير اخلاقي معك من خدمة عملائهم و ادارة شركة نورد NORDFX يدل فعلا على انها شركه نصابه نورد NORDFX و انها فقط تريد من الناس ان يتداولوا معها و يفتحوا حساب حقيقي لتداول بشركة نورد NORDFX و لا تعطيهم الارباح إذن شركة نورد NORDFX نصابه فعلا يجب ان تضاف شركة نورد NORDFX لقائمة شركات الفوركس النصابه

الله يعوضك خير اخي و انا متعاطف معكم بصبب نصب شركة نورد NORDFX عليك كمتداول بسيط للفوركس لا انصح المبتدئين بتعامل مع شركة نورد NORDFX النصابه لانها نصبت على اخونا أحمد

عرض البوم صور المحروم  
قديم 05-05-2017, 03:11 PM
المحروم المحروم غير متواجد حالياً
عضو متميز

نصب شركة نورد NORDFX وبالدلائل . الله يعوضك اخي اذا فعلت هذا الامر فهي فعلا شركه نصابه ويجب ان تضاف لقوائم شركات الفوركس النصابه و يجب تحذير المتداولين العرب منها و يجب ان يحذروا من نصب شركة نورد NORDFX و هذه الصور والدائل الموجوده في الصور و المرفقات في هذا الموضوع نصب نورد NORDFX تدل على نصب شركة نورد NORDFX على عملائها و بالدليل والتعامل الغير اخلاقي معك من خدمة عملائهم و ادارة شركة نورد NORDFX يدل فعلا على انها شركه نصابه نورد NORDFX و انها فقط تريد من الناس ان يتداولوا معها و يفتحوا حساب حقيقي لتداول بشركة نورد NORDFX و لا تعطيهم الارباح إذن شركة نورد NORDFX نصابه فعلا يجب ان تضاف شركة نورد NORDFX لقائمة شركات الفوركس النصابه

الله يعوضك خير اخي و انا متعاطف معكم بصبب نصب شركة نورد NORDFX عليك كمتداول بسيط للفوركس لا انصح المبتدئين بتعامل مع شركة نورد NORDFX النصابه لانها نصبت على اخونا أحمد

قديم 05-05-2017, 08:53 PM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
معاذ عودات
المدير العام للموقع
الصورة الرمزية معاذ عودات

البيانات

الإتصالات
الحالة:
معاذ عودات متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

اهلا فيك اخي الكريم

يا ريت تبعث رابط الموضوع الى الشركة حتى يتم الدفاع وتقديم اي اعذار
والا ستبقى فعلاً نصابه للاسف

والله يعوض عليك

عرض البوم صور معاذ عودات  
قديم 05-05-2017, 08:53 PM
معاذ عودات معاذ عودات متواجد حالياً
المدير العام للموقع

اهلا فيك اخي الكريم

والله يعوض عليك

قديم 10-05-2017, 08:30 PM   المشاركة رقم: 5
الكاتب
ahmed osama 2
عضو متميز

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed osama 2 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا فيك اخي الكريم

والله يعوض عليك
بعتلهم ومفيش اى رد

التوقيع

لو عجبتك المشاركة متنساش اللايك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور ahmed osama 2  
قديم 10-05-2017, 08:30 PM
ahmed osama 2 ahmed osama 2 غير متواجد حالياً
عضو متميز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا فيك اخي الكريم

والله يعوض عليك
بعتلهم ومفيش اى رد

قديم 10-05-2017, 09:57 PM   المشاركة رقم: 6
الكاتب
معاذ عودات
المدير العام للموقع
الصورة الرمزية معاذ عودات

البيانات

الإتصالات
الحالة:
معاذ عودات متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

لا حول ولا قوة الا بالله ،

ايش الي عم يصير مع هالشركات

عرض البوم صور معاذ عودات  
قديم 10-05-2017, 09:57 PM
معاذ عودات معاذ عودات متواجد حالياً
المدير العام للموقع

لا حول ولا قوة الا بالله ،

ايش الي عم يصير مع هالشركات