FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات تعليم برمجة الاكسبيرت ، اكسبيرت مجانى ، برمجة مؤشرات ، مؤشر ، تصميم اكسبيرت مجانا ، اكسبيرتات جديدة ، مؤشرات جديدة ، كل ما يتعلق بالتحليل و الخاص بالمؤشرات الفنية او الرقمية ، Expert advisor ، mql ، mql4 ، دورة برمجة ، برمجة اكسبيرت ، اكسبيرت رابح ، اكسبيرت جيد ، ادارة حسابات ، تداول الى ، ميتاتريدر ، تحميل منصة ، منصة تداول ، برمجة مؤشر ، مكتبة مؤشرات ، مؤشر جديد ، مؤشرات جديدة ، مؤشر حصرى ، احدث مؤشر .

قديم 25-12-2011, 12:32 AM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
iam2serve
عضو جديد
الصورة الرمزية iam2serve

البيانات

الإتصالات
الحالة:
iam2serve غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
8 طلب خاص من الأستاذ حكيم ... هام جداً لصالح المنتدي . أكسبرت مهم عايز أتأكد منه

أكسبيرت لو فعلاً ... صحيح يبقى مافيش حد هيحتاج يبص على البرنامج بعد كده ياريت الأستاذ حكيم أو اي حد فعلاً مهتم يبص على كود الإكسبيرت ده علشان انا كل لما اعمله تست
مجنني لأنه بيحقق كل الصفقات بروفيت ... ومافيش ولا صفقة ضربه ستوب لوز في الباك تست نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
فالموضوع مقلق .. لكن لو الموضوع صحيح ياريت لو عرفنا نعدل الكود ونخليه مفتوح لأنه الأكسبيرت نازل ديمو (نسخة تجريبية) بيجي عن اخر صفقتين ويقفلهم .
انا معنديش خبره كبير .. لكن انا تارك الموضوع لذوي الخبره

هذه صورة للتقرير
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

والتقرير والأكسبيرت في المرفقات ... رجاء أختبار الأكسبيرت للتأكد من أنه فعلاً يحقق هذه الأرباح الخيالية وانه ليس خدعة
لأني أشك ان يكون هناك أكسبيرت بمثل هذه الدقة في اتمام الصفقات وإلا لاصبح الكل من أصحاب الملايين

وشكرا مقدما

الصور المرفقة
نوع الملف: jpg StrategyTester Amazing.jpg‏ (17.2 كيلوبايت, المشاهدات 1)
الملفات المرفقة
نوع الملف: txt Setting.txt‏ (498 بايت, المشاهدات 5)
نوع الملف: zip Scalper_Demo.zip‏ (52.1 كيلوبايت, المشاهدات 12)
عرض البوم صور iam2serve  

قديم 25-12-2011, 12:32 AM
iam2serve iam2serve غير متواجد حالياً
عضو جديد
8 طلب خاص من الأستاذ حكيم ... هام جداً لصالح المنتدي . أكسبرت مهم عايز أتأكد منه

أكسبيرت لو فعلاً ... صحيح يبقى مافيش حد هيحتاج يبص على البرنامج بعد كده ياريت الأستاذ حكيم أو اي حد فعلاً مهتم يبص على كود الإكسبيرت ده علشان انا كل لما اعمله تست
مجنني لأنه بيحقق كل الصفقات بروفيت ... ومافيش ولا صفقة ضربه ستوب لوز في الباك تست نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
فالموضوع مقلق .. لكن لو الموضوع صحيح ياريت لو عرفنا نعدل الكود ونخليه مفتوح لأنه الأكسبيرت نازل ديمو (نسخة تجريبية) بيجي عن اخر صفقتين ويقفلهم .
انا معنديش خبره كبير .. لكن انا تارك الموضوع لذوي الخبره

هذه صورة للتقرير
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

والتقرير والأكسبيرت في المرفقات ... رجاء أختبار الأكسبيرت للتأكد من أنه فعلاً يحقق هذه الأرباح الخيالية وانه ليس خدعة
لأني أشك ان يكون هناك أكسبيرت بمثل هذه الدقة في اتمام الصفقات وإلا لاصبح الكل من أصحاب الملايين

وشكرا مقدما

الصور المرفقة
نوع الملف: jpg StrategyTester Amazing.jpg‏ (17.2 كيلوبايت, المشاهدات 1)
الملفات المرفقة
نوع الملف: txt Setting.txt‏ (498 بايت, المشاهدات 5)
نوع الملف: zip Scalper_Demo.zip‏ (52.1 كيلوبايت, المشاهدات 12)

قديم 25-12-2011, 12:57 AM   المشاركة رقم: 2
الكاتب
ramez9112000
عضو جديد
الصورة الرمزية ramez9112000

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ramez9112000 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : iam2serve المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: طلب خاص من الأستاذ حكيم ... هام جداً لصالح المنتدي . أكسبرت مهم عايز أتأكد منه

بجد غريب الاكسبيرت ولكنى اشك فى مصداقية الباك تيست ليه ولكن لندع خبرائنا هم من يهتموا لنا حتى تطمئن قلوبنا وشكرا ليك لمشاركتك لنا هذا الاكسبيرت وفعلا نتائجة غريبه جدا

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ما احلي لحظة الانطلاق والذهاب إلى السماء
وترك ارض الغش والنفاق والرياء
عشنا في ارض الغربة قد ما عشنا
يا ما فيها تعبنا واتجرحنا
زرعنا وبنينا وياما عملنا
ماذا جنينا وماذا أخذنا

عرض البوم صور ramez9112000  
قديم 25-12-2011, 12:57 AM
ramez9112000 ramez9112000 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: طلب خاص من الأستاذ حكيم ... هام جداً لصالح المنتدي . أكسبرت مهم عايز أتأكد منه

بجد غريب الاكسبيرت ولكنى اشك فى مصداقية الباك تيست ليه ولكن لندع خبرائنا هم من يهتموا لنا حتى تطمئن قلوبنا وشكرا ليك لمشاركتك لنا هذا الاكسبيرت وفعلا نتائجة غريبه جدا