FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

استراحة اف اكس ارابيا استرح هنا و انسى عناء السوق و التداول

مشاهدة نتائج الإستطلاع: اعضاء اف اكس ارابيا يؤيدون من لرئاسة الجمهوريه ؟
عبد المنعم ابو الفتوح 7 50.00%
حمدين صباحي 4 28.57%
خالد علي 1 7.14%
محمد سليم العوا 1 7.14%
عمرو موسي 0 0%
احمد شفيق 0 0%
مرشح اخر 1 7.14%
المصوتون: 14. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 12-05-2012, 05:19 AM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
rezo91
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
rezo91 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : استراحة اف اكس ارابيا
6 سؤال الاجازه : اعضاء منتدى اف اكس ارابيا يؤيدون من لرئاسة الجمهوريه

السلام عليكم ورحمة الله ًًًًًًًًًًًًًً وبركاته

طبعا الموضوع باين من عنوانه ومش محتاج كلام كتير
الدنيا مقلوبه علي الفيس بوك وانتخابات الرئاسه هي حديث الساعه في الشارع المصرى حبيت اعرف اراء اعضاء المنتدي فى المرشحين وكل واحد هاينتخب مين بس طبعا هايكون في قواعد ولازم كلنا نلتزم بيها اول قاعده لو كنت فلول وناوى ترشح عمرو موسي او سيادة الشفيق توقع عدد كبير من الديس لايكات وومكن كمان تحذير عن مشاركه سيئه ولو المشرف اللى هيوصله التحذير ثورى يبقي الله يعينك بقيت في عداد المتبلكين (( ربنا يستر ما يكونش دكتور اسامه ناوى يرشح حد منهم واخد انا احلى بلوك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ههههههههههه )) بجد يا جماعه القاعده الوحيده اللى عايزين نلتزم بيها هيا اننا نحترم بعض ونناقش بعض نقاش حضارى هادف من اجل بلدنا ومن اجل ثورتنا وشهدائنا ... انا هاعمل استفتاء في الموضوع كل واحد يصوت في الاستفتاء ويعمل رد فيه اسباب اختياره لمرشحه وكل واحد يتذكر وهو بيكتب الرد ده انه سفير مرشحه هنا فى المنتدى يعني بادبك واحترامك ومدى اقتناعك اللي هايكون واضح ومنعكس في ردك ممكن تكون السبب في تغيير راى احد الاعضاء وتكسب صوت اضافي لمرشحك ولو حد من الفلول غيرت رائيه يبقي يا سعدك يا هناك ليك الجنه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ... بسم الله نبدء ... انا اول واحد هاقول انا هارشح مين ... ان شاء الله حمدين صباحي

اسباب اختيارى : اولا انا طول عمرى كنت اسمع عن حمدين صباحي من ابويا علي انه مناضل ثورى من قبل ما نعرف يعني ايه ثوره ولكن للامانه وبما انى انتمي لجيل تافه وفخور بده لانى واثق ان الجيل التافه ده مسيره يفوق ويصنع نهضة بلاده بما انى من الجيل التافه ده عمرى ما اهتميت اتابعه او اعرف حاجه عنه او اتفاعل مع نشاطاته لكن من بعد الثوره ومن اول ما اعلن انه سيخوض انتخابات الرئاسه قررت ان اضعه في اول قائمة اختياراتي وكنت محتار بينه وبين ابو الفتوح الى ان شاهدت له ثلاث حلقات متتاليه اول حلقه يوم الاحد الماضي مع مني الشاذلي في برنامج العاشره مساءا ويوم الاتنين والثلاثاء في برنامج مصر تنتخب الرئيس كانوا كفيلين بضمان صوتي لهذا الرجل

ثانيا وجدته رجل المرحله بكل ما تحتويه الكلمه من معني مدرك تماما اسباب انتكاستنا وتخلفنا فوجدت في برنامجه نظره ثاقبه للمستقبل وجدته يهتم بثلاث فئات من فئات المجتمع الفقير والفلاح والشباب تحليلي انا عن اسباب اختياره للثلاث فئات دول بالذات وهذا ما جعلني اثق ان هذا هو رجل المرحله ... الفقير اذا ضمنت له المسكن والماكل والمشرب والتامين الصحي ووفرت له سبل الحياه الادميه قضيت علي الانفلات الامني في المجتمع ... الفلاح على مدار الاربعين سنه الماضيه كان مجرد صفر علي الشمال في حسابات الدوله بالرغم من اننا دوله زراعيه في الاساس من ايام الفراعنه لكن منذ ان قررت مصر علي يد الرئيس السادات ان تتحول الى دوله صناعيه وتنفتح علي العالم نسينا الزراعه واهملنا الفلاح لم نثقفه ولم نطور ادائه ولم نمده بالميكنه الحديثه فكانت النتيجه انكماش صادرتنا الزراعيه وكمان لم نحقق اى نجاح يذكر في مجال الصناعه بالرغم من ان ارضنا وطينا من اخصب اراضى العالم وعندنا مساحه مهوله ملاييييييين الافدنه صالحه للزراعه انا سمعت من عمي انهارده معلومه وهى ان المنطقه الواقعه بين الاسكندريه ومرسي مطروح علي الساحل الشمالى كانت تسمي (( سلة غذاء العالم )) كانت تكفي وتغطي كل احتياجات الامبراطوريه الرومانيه بالكاااااااامل من القمح ... اما الشباب فهم طاقة اى مجتمع يسعي الى النهضه اذا وفرت لهم سبل العيشه الكريمه من فرص عمل بمرتبات ادميه تكفيه وتكفي اسرته وضمنت له السكن ويسرت له الزواج ستاخذ منه انتاج ثلاث اضعاف قوته وطاقته .. الشباب المصرى معروف بقوته وجبروته (( على رائ محمد هنيدي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ))

باختصار هذا هو ما وجدته مميزا في حمدين صباحي يحاول حل مشاكل الفقير بحثا عن الامن ... ويحل مشاكل الفلاح بحثا عن اقتصاد زراعي ينعش خزينه الدوله بمليارات الدولارات ويعيد لمصر تميزها الزراعي ... يحل مشاكل الشباب لانهم وقود المجتمع في كل المجالات بحثا عن دوله قويه بشبابها وانتاجهم ... لم اجد من مرشحي الرئاسه من يراهن علي الطاقه البشريه الكامنه داخل شعبه ويراهن علي روح الانسان الذي ما ان وجد قائد عادل سيبدع لا محااااااااااااااله وسننهض وننطلق الى مصاف الدول الكبرى بقدر ما وجدتها في برنامج حمدين صباحي

ثالثا لا ينتمي الى اى ايدلوجيه محدده فهو لا اخواني سابق ولا حالي ولا هو كائن فلولي متحول وماحدش يضحك عليك ويقولك ده ناصري عشان مافيش حاجه اصلا اسمها ناصرى الناصريين دول كانوا عملوا حزب اسمه العربي الناصري وهو حزب اشتراكي اعتقد انه اندثر بفعل عوامل التعريه والزمن والناصريه هيا مجرد اعتبار جمال عبد الناصر مثل اعلي مش اكتر وهو قال واكد في معظم حواراته لما بيحاولوا يعايروه عشان ناصري قال انه معجب بجمال عبد الناصر الثورى اول من حاول احياء روح القوميه العربيه فينا المنحاز لقضايا الفقراء فقط لا غير وتقدروا ترجعوا لحواراته تسمعوا بنفسكم

ملخص ما سبق انا وجدت في حمدين صباحي روح القياده والكفاح والحماس والبساطه اعتقد اكثر شبيه لحمدين صباحي نقدر نشبهه بيه هو لولا دا سيلفا البرازيل المناضل من اجل حقوق العمال كانت البرازيل تعاني من عجز موازنه رهيب علي مدار 8 سنوات انتخبه شعبه لفترتين رئاسيتين متتاليتين اهتم فيهم وراهن علي الطاقات البشريه فحل عجز الموازنه واستبدله بفائض كبير وتحسن المستوي المعيشي للمواطن بشكل كبير ده غير ان فريق البرازيل في عهده كان رهيب رهيب رهيب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ... انتخبوا حمدين صباحي

منتظر تفاعلكم واتمني ما يكونش الموضوع مكرر ويتحذف انا بقالي ساعه بكتب فيه ممكن يجيلي شلل

ملحوظه : نرجو من اخونا العرب ايضا المشاركه والتفاعل معنا والتصويت لمن يتمنون ان يصبح رئيسا لجمهورية مصر العربيه وتوضيح الاسباب
ولا تنسوا جميعا انتم سفراء مرشحيكم احرصوا ان تكونوا سفرا مشرفييييين

التعديل الأخير تم بواسطة rezo91 ; 12-05-2012 الساعة 05:39 AM
عرض البوم صور rezo91  

قديم 12-05-2012, 05:19 AM
rezo91 rezo91 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
6 سؤال الاجازه : اعضاء منتدى اف اكس ارابيا يؤيدون من لرئاسة الجمهوريه

السلام عليكم ورحمة الله ًًًًًًًًًًًًًً وبركاته

طبعا الموضوع باين من عنوانه ومش محتاج كلام كتير
الدنيا مقلوبه علي الفيس بوك وانتخابات الرئاسه هي حديث الساعه في الشارع المصرى حبيت اعرف اراء اعضاء المنتدي فى المرشحين وكل واحد هاينتخب مين بس طبعا هايكون في قواعد ولازم كلنا نلتزم بيها اول قاعده لو كنت فلول وناوى ترشح عمرو موسي او سيادة الشفيق توقع عدد كبير من الديس لايكات وومكن كمان تحذير عن مشاركه سيئه ولو المشرف اللى هيوصله التحذير ثورى يبقي الله يعينك بقيت في عداد المتبلكين (( ربنا يستر ما يكونش دكتور اسامه ناوى يرشح حد منهم واخد انا احلى بلوك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ههههههههههه )) بجد يا جماعه القاعده الوحيده اللى عايزين نلتزم بيها هيا اننا نحترم بعض ونناقش بعض نقاش حضارى هادف من اجل بلدنا ومن اجل ثورتنا وشهدائنا ... انا هاعمل استفتاء في الموضوع كل واحد يصوت في الاستفتاء ويعمل رد فيه اسباب اختياره لمرشحه وكل واحد يتذكر وهو بيكتب الرد ده انه سفير مرشحه هنا فى المنتدى يعني بادبك واحترامك ومدى اقتناعك اللي هايكون واضح ومنعكس في ردك ممكن تكون السبب في تغيير راى احد الاعضاء وتكسب صوت اضافي لمرشحك ولو حد من الفلول غيرت رائيه يبقي يا سعدك يا هناك ليك الجنه نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ... بسم الله نبدء ... انا اول واحد هاقول انا هارشح مين ... ان شاء الله حمدين صباحي

اسباب اختيارى : اولا انا طول عمرى كنت اسمع عن حمدين صباحي من ابويا علي انه مناضل ثورى من قبل ما نعرف يعني ايه ثوره ولكن للامانه وبما انى انتمي لجيل تافه وفخور بده لانى واثق ان الجيل التافه ده مسيره يفوق ويصنع نهضة بلاده بما انى من الجيل التافه ده عمرى ما اهتميت اتابعه او اعرف حاجه عنه او اتفاعل مع نشاطاته لكن من بعد الثوره ومن اول ما اعلن انه سيخوض انتخابات الرئاسه قررت ان اضعه في اول قائمة اختياراتي وكنت محتار بينه وبين ابو الفتوح الى ان شاهدت له ثلاث حلقات متتاليه اول حلقه يوم الاحد الماضي مع مني الشاذلي في برنامج العاشره مساءا ويوم الاتنين والثلاثاء في برنامج مصر تنتخب الرئيس كانوا كفيلين بضمان صوتي لهذا الرجل

ثانيا وجدته رجل المرحله بكل ما تحتويه الكلمه من معني مدرك تماما اسباب انتكاستنا وتخلفنا فوجدت في برنامجه نظره ثاقبه للمستقبل وجدته يهتم بثلاث فئات من فئات المجتمع الفقير والفلاح والشباب تحليلي انا عن اسباب اختياره للثلاث فئات دول بالذات وهذا ما جعلني اثق ان هذا هو رجل المرحله ... الفقير اذا ضمنت له المسكن والماكل والمشرب والتامين الصحي ووفرت له سبل الحياه الادميه قضيت علي الانفلات الامني في المجتمع ... الفلاح على مدار الاربعين سنه الماضيه كان مجرد صفر علي الشمال في حسابات الدوله بالرغم من اننا دوله زراعيه في الاساس من ايام الفراعنه لكن منذ ان قررت مصر علي يد الرئيس السادات ان تتحول الى دوله صناعيه وتنفتح علي العالم نسينا الزراعه واهملنا الفلاح لم نثقفه ولم نطور ادائه ولم نمده بالميكنه الحديثه فكانت النتيجه انكماش صادرتنا الزراعيه وكمان لم نحقق اى نجاح يذكر في مجال الصناعه بالرغم من ان ارضنا وطينا من اخصب اراضى العالم وعندنا مساحه مهوله ملاييييييين الافدنه صالحه للزراعه انا سمعت من عمي انهارده معلومه وهى ان المنطقه الواقعه بين الاسكندريه ومرسي مطروح علي الساحل الشمالى كانت تسمي (( سلة غذاء العالم )) كانت تكفي وتغطي كل احتياجات الامبراطوريه الرومانيه بالكاااااااامل من القمح ... اما الشباب فهم طاقة اى مجتمع يسعي الى النهضه اذا وفرت لهم سبل العيشه الكريمه من فرص عمل بمرتبات ادميه تكفيه وتكفي اسرته وضمنت له السكن ويسرت له الزواج ستاخذ منه انتاج ثلاث اضعاف قوته وطاقته .. الشباب المصرى معروف بقوته وجبروته (( على رائ محمد هنيدي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ))

باختصار هذا هو ما وجدته مميزا في حمدين صباحي يحاول حل مشاكل الفقير بحثا عن الامن ... ويحل مشاكل الفلاح بحثا عن اقتصاد زراعي ينعش خزينه الدوله بمليارات الدولارات ويعيد لمصر تميزها الزراعي ... يحل مشاكل الشباب لانهم وقود المجتمع في كل المجالات بحثا عن دوله قويه بشبابها وانتاجهم ... لم اجد من مرشحي الرئاسه من يراهن علي الطاقه البشريه الكامنه داخل شعبه ويراهن علي روح الانسان الذي ما ان وجد قائد عادل سيبدع لا محااااااااااااااله وسننهض وننطلق الى مصاف الدول الكبرى بقدر ما وجدتها في برنامج حمدين صباحي

ثالثا لا ينتمي الى اى ايدلوجيه محدده فهو لا اخواني سابق ولا حالي ولا هو كائن فلولي متحول وماحدش يضحك عليك ويقولك ده ناصري عشان مافيش حاجه اصلا اسمها ناصرى الناصريين دول كانوا عملوا حزب اسمه العربي الناصري وهو حزب اشتراكي اعتقد انه اندثر بفعل عوامل التعريه والزمن والناصريه هيا مجرد اعتبار جمال عبد الناصر مثل اعلي مش اكتر وهو قال واكد في معظم حواراته لما بيحاولوا يعايروه عشان ناصري قال انه معجب بجمال عبد الناصر الثورى اول من حاول احياء روح القوميه العربيه فينا المنحاز لقضايا الفقراء فقط لا غير وتقدروا ترجعوا لحواراته تسمعوا بنفسكم

ملخص ما سبق انا وجدت في حمدين صباحي روح القياده والكفاح والحماس والبساطه اعتقد اكثر شبيه لحمدين صباحي نقدر نشبهه بيه هو لولا دا سيلفا البرازيل المناضل من اجل حقوق العمال كانت البرازيل تعاني من عجز موازنه رهيب علي مدار 8 سنوات انتخبه شعبه لفترتين رئاسيتين متتاليتين اهتم فيهم وراهن علي الطاقات البشريه فحل عجز الموازنه واستبدله بفائض كبير وتحسن المستوي المعيشي للمواطن بشكل كبير ده غير ان فريق البرازيل في عهده كان رهيب رهيب رهيب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة ... انتخبوا حمدين صباحي

منتظر تفاعلكم واتمني ما يكونش الموضوع مكرر ويتحذف انا بقالي ساعه بكتب فيه ممكن يجيلي شلل

ملحوظه : نرجو من اخونا العرب ايضا المشاركه والتفاعل معنا والتصويت لمن يتمنون ان يصبح رئيسا لجمهورية مصر العربيه وتوضيح الاسباب
ولا تنسوا جميعا انتم سفراء مرشحيكم احرصوا ان تكونوا سفرا مشرفييييين

التعديل الأخير تم بواسطة rezo91 ; 12-05-2012 الساعة 05:39 AM.

قديم 12-05-2012, 02:31 PM   المشاركة رقم: 2
الكاتب
Benisafcom
عضو ذهبى
الصورة الرمزية Benisafcom

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Benisafcom غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : rezo91 المنتدى : استراحة اف اكس ارابيا
افتراضي رد: سؤال الاجازه : اعضاء منتدى اف اكس ارابيا يؤيدون من لرئاسة الجمهوريه

اهلا انا من الجزائر لكن لو كنت حنتخب في مصر حمدين او ابو الفتوح
تبقى لواحد بين الرجلين
شكرا على الموضوع الترفيهي

التوقيع

سبحان الله و الحمد لله ولا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور Benisafcom  
قديم 12-05-2012, 02:31 PM
Benisafcom Benisafcom غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

تبقى لواحد بين الرجلين

قديم 12-05-2012, 03:43 PM   المشاركة رقم: 3
الكاتب
السيد الجبالي
عضو فضى
الصورة الرمزية السيد الجبالي

البيانات

الإتصالات
الحالة:
السيد الجبالي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

موضوع جميل ...... وشكرا لتضامنك معانا اخ خالد ...... انا برشح لحد دلوقتي ابو الفتوح

التوقيع

غير مسجل اذا اعجبتك مشاركتي ادعمني بضغط لايك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
غير مسجل لا تنسي انه حين تنظر في تفاصيل (المحن)تكتشف أنها (منح)
فقط غير نظرتك للحياة
وثق أن الآتي أجمل بكل تفاصيله هذا وعد ربي
(ولسوف يعطيك ربك فترضي) ♥

صباحكم تفاؤل وأمل ورضا من الله ^ــ^

عرض البوم صور السيد الجبالي  
قديم 12-05-2012, 03:43 PM
السيد الجبالي السيد الجبالي غير متواجد حالياً
عضو فضى

موضوع جميل ...... وشكرا لتضامنك معانا اخ خالد ...... انا برشح لحد دلوقتي ابو الفتوح

قديم 12-05-2012, 05:22 PM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
rezo91
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
rezo91 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Benisafcom نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تبقى لواحد بين الرجلين
خالد باشا انت اشهر من النار علي العلم في المنتدى وانا هارشح حمدين صباحي لكن لو فاز دكتور عبد المنعم ابو الفتوح هاكون سعيد برضو واكيد هارشحه لو دخل الاعاده ضد حد من الفلول

عرض البوم صور rezo91  
قديم 12-05-2012, 05:22 PM
عضو نشيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Benisafcom نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تبقى لواحد بين الرجلين
خالد باشا انت اشهر من النار علي العلم في المنتدى وانا هارشح حمدين صباحي لكن لو فاز دكتور عبد المنعم ابو الفتوح هاكون سعيد برضو واكيد هارشحه لو دخل الاعاده ضد حد من الفلول

قديم 12-05-2012, 05:25 PM   المشاركة رقم: 5
الكاتب
rezo91
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
rezo91 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السيد الجبالي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ان شاء الله ربنا يوفقه وانا هارشحه بس في حاله واحده لو دخل الاعاده ضد حد من الفلول واكيد حضرتك برضو يعني هترشح صباحي لو دخل الاعاده ضد حد من الفلول ... ربنا يوفقنا جميعا ويولي من يصلح

عرض البوم صور rezo91  
قديم 12-05-2012, 05:25 PM
عضو نشيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السيد الجبالي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ان شاء الله ربنا يوفقه وانا هارشحه بس في حاله واحده لو دخل الاعاده ضد حد من الفلول واكيد حضرتك برضو يعني هترشح صباحي لو دخل الاعاده ضد حد من الفلول ... ربنا يوفقنا جميعا ويولي من يصلح

قديم 12-05-2012, 05:48 PM   المشاركة رقم: 6
الكاتب
Benisafcom
عضو ذهبى
الصورة الرمزية Benisafcom

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Benisafcom غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

متابعين
شباب
لا شكر على واجب

التوقيع

سبحان الله و الحمد لله ولا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر

عرض البوم صور Benisafcom  
قديم 12-05-2012, 05:48 PM
Benisafcom Benisafcom غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

متابعين
شباب
لا شكر على واجب

قديم 12-05-2012, 06:26 PM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
أحمد سمير
عضو متميز
الصورة الرمزية أحمد سمير

البيانات

الإتصالات
الحالة:
أحمد سمير غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

احلى حاجة انك حاطط الثلاثة الثوريين فى الاول طبعا ... اكيد واحد منهم بس افضل خالد او حمدين

التوقيع

عرض البوم صور أحمد سمير  
قديم 12-05-2012, 06:26 PM
أحمد سمير أحمد سمير غير متواجد حالياً
عضو متميز

احلى حاجة انك حاطط الثلاثة الثوريين فى الاول طبعا ... اكيد واحد منهم بس افضل خالد او حمدين

قديم 12-05-2012, 06:26 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
م.محمد صالح
عضو نشيط
الصورة الرمزية م.محمد صالح

البيانات

الإتصالات
الحالة:
م.محمد صالح غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

عبدالمنعم ابوالفتوح
لكن فى نفس الوقت ساكون سعيداً لو فاز حمدين صباحى
ولن أغضب لو فاز محمد مرسى
وأياً من كان الرئيس القادم .. لن يسمح له بالفساد أو التراخى عن تحقيق حلم وطموحات شعبه
..
اللهم ولّى من يصلح

.

التوقيع

Trend is your Friend, That's it

عرض البوم صور م.محمد صالح  
قديم 12-05-2012, 06:26 PM
م.محمد صالح م.محمد صالح غير متواجد حالياً
عضو نشيط

عبدالمنعم ابوالفتوح
وأياً من كان الرئيس القادم .. لن يسمح له بالفساد أو التراخى عن تحقيق حلم وطموحات شعبه
..
اللهم ولّى من يصلح

.

قديم 12-05-2012, 08:15 PM   المشاركة رقم: 9
الكاتب
rezo91
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
rezo91 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Moly_Cam5 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
طبعا لازم يكونوا في المقدمه وان شاء الله يكونوا في مقدمة النتايج والفلول يتذيلوا التصويت
نورت الموضوع بمرورك مولي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور rezo91  
قديم 12-05-2012, 08:15 PM
عضو نشيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Moly_Cam5 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
طبعا لازم يكونوا في المقدمه وان شاء الله يكونوا في مقدمة النتايج والفلول يتذيلوا التصويت
نورت الموضوع بمرورك مولي نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 12-05-2012, 08:19 PM   المشاركة رقم: 10
الكاتب
rezo91
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
rezo91 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.محمد صالح نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عبدالمنعم ابوالفتوح
..
اللهم ولّى من يصلح

.
م محمد صالح طبعا شرفتني بمرورك على موضوع المتواضع
وانا كذلك هاكون سعيد لو د عبد المنعم فاز بس بصراحه هتضايق لو محمد مرسي فاز
وانا نسيت اضيفه في الاستفتاء لكنها غير متعمده والله هاراسل استاذ خالد يضيفه
لان تقريبا الوقت اللى مسموحلي اعدل فيه الموضوع فات
يارب اللهم امين ربنا يولي من يصلح

عرض البوم صور rezo91  
قديم 12-05-2012, 08:19 PM
عضو نشيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.محمد صالح نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عبدالمنعم ابوالفتوح
..
اللهم ولّى من يصلح

.
م محمد صالح طبعا شرفتني بمرورك على موضوع المتواضع
وانا كذلك هاكون سعيد لو د عبد المنعم فاز بس بصراحه هتضايق لو محمد مرسي فاز
وانا نسيت اضيفه في الاستفتاء لكنها غير متعمده والله هاراسل استاذ خالد يضيفه
لان تقريبا الوقت اللى مسموحلي اعدل فيه الموضوع فات
يارب اللهم امين ربنا يولي من يصلح