FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION القسم مخصص للحديث عن شركات الوساطة و برامجها و مزاياها و عيوبها و مشاكلها المتعددة..,اراء الاعضاء عن الشركات تعبر عن تجاربهم الشخصية و ليست اراء المنتدى ، FXDD ، XM ، FXPRO ، EXNESS ، Tickmill ميتاتريدر ، ايفون ، منصة ، شركة فوركس ،شركة وساطة ، افضل شركة فوركس ، فوركس بروكر ، فوركس ، الفوركس ، منصة تداول ، افضل منصة .

كيفية عمل سحب من iforex

منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION

قديم 13-04-2013, 06:43 PM   المشاركة رقم: 11
الكاتب
forexlover90
عضو نشيط
الصورة الرمزية forexlover90

البيانات

الإتصالات
الحالة:
forexlover90 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : محمد محمود عيسى المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: كيفية عمل سحب من iforex

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amr.Ahmed95 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخي الكريم احذرك من التعلمل مع هذة الشركة مرة اخري لاني كنت فاتح حساب فيها بس الحمدلله سحبت الفلوس انا مليت طلب السحب دا علي حساب تاني غير الي كنت عامل منو ايداع ومفيش حاجة اتحولت علية بس فوجئت بالفلوس في الماستر الي كنت عامل منو ايداع الحمدلله
كل الي هتحتاجة هو رمز السويفت واسمك و رقم الحساب و السويفت كود بتاع NSGB هو NSGBEGCXXXXانا عميل فية بردو ويارب فلوسك ترجعلك انشاء الله

لست وحدك يا اخى , الكثير من الاخوة اشتكوا من نصب هذه الشركة

عرض البوم صور forexlover90  
قديم 13-04-2013, 06:43 PM
forexlover90 forexlover90 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amr.Ahmed95 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخي الكريم احذرك من التعلمل مع هذة الشركة مرة اخري لاني كنت فاتح حساب فيها بس الحمدلله سحبت الفلوس انا مليت طلب السحب دا علي حساب تاني غير الي كنت عامل منو ايداع ومفيش حاجة اتحولت علية بس فوجئت بالفلوس في الماستر الي كنت عامل منو ايداع الحمدلله
كل الي هتحتاجة هو رمز السويفت واسمك و رقم الحساب و السويفت كود بتاع NSGB هو NSGBEGCXXXXانا عميل فية بردو ويارب فلوسك ترجعلك انشاء الله

لست وحدك يا اخى , الكثير من الاخوة اشتكوا من نصب هذه الشركة

قديم 01-05-2013, 06:40 PM   المشاركة رقم: 12
الكاتب
maherfx
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
maherfx غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : محمد محمود عيسى المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION

الله يعوض عليك

اى فوركس نصابة

عرض البوم صور maherfx  
قديم 01-05-2013, 06:40 PM
maherfx maherfx غير متواجد حالياً
موقوف

الله يعوض عليك

اى فوركس نصابة

قديم 14-05-2013, 04:46 AM   المشاركة رقم: 13
الكاتب
ahmed maher1189
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed maher1189 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

اتمنى لك التوفيق

عرض البوم صور ahmed maher1189  
قديم 14-05-2013, 04:46 AM
ahmed maher1189 ahmed maher1189 غير متواجد حالياً
عضو جديد

اتمنى لك التوفيق

قديم 23-05-2013, 05:38 PM   المشاركة رقم: 14
الكاتب
jaber
عضو جديد
الصورة الرمزية jaber

البيانات

الإتصالات
الحالة:
jaber غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

صعب اوى ترجعلك فلوسك منهم

عرض البوم صور jaber  
قديم 23-05-2013, 05:38 PM
jaber jaber غير متواجد حالياً
عضو جديد

صعب اوى ترجعلك فلوسك منهم

قديم 22-08-2013, 08:07 PM   المشاركة رقم: 15
الكاتب
mirna mohmed
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mirna mohmed غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

السلام عليكم اتا الان في شركة iforex و لكن عندما عملت الايداع كان عن طريق طريقة ايداع cash u هل سيكون هناك مشكلة عند السحب من الحساب مع العلم اني لا يوجد لدي visa ,mastercard لاني ام ابلغ سن ال 21 و لكني املك حسابا بالدولار باسمي هل بامكاني عند السحب التحويل على رقم حسابي بالدولار هذا

عرض البوم صور mirna mohmed  
قديم 22-08-2013, 08:07 PM
mirna mohmed mirna mohmed غير متواجد حالياً
عضو جديد

السلام عليكم اتا الان في شركة iforex و لكن عندما عملت الايداع كان عن طريق طريقة ايداع cash u هل سيكون هناك مشكلة عند السحب من الحساب مع العلم اني لا يوجد لدي visa ,mastercard لاني ام ابلغ سن ال 21 و لكني املك حسابا بالدولار باسمي هل بامكاني عند السحب التحويل على رقم حسابي بالدولار هذا

قديم 22-08-2013, 11:27 PM   المشاركة رقم: 16
الكاتب
mahmoud hussein
عضو نشيط
الصورة الرمزية mahmoud hussein

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mahmoud hussein غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

بص ياخى انا سحبت باقى فلوسى بطلوع الروح بعد ما خسرونى.. وبعد حوارات طويلة وكتيرة

* نصيحة

حاول تسحب بس من غير ماتعرفهم انك عرفت ان الشركة نصابة وانك معاهم الى آخر دولار فى جيبك

وابقى استعلم عن الشركة التى ستتعامل معها لاحقا

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور mahmoud hussein  
قديم 22-08-2013, 11:27 PM
mahmoud hussein mahmoud hussein غير متواجد حالياً
عضو نشيط

بص ياخى انا سحبت باقى فلوسى بطلوع الروح بعد ما خسرونى.. وبعد حوارات طويلة وكتيرة

* نصيحة

حاول تسحب بس من غير ماتعرفهم انك عرفت ان الشركة نصابة وانك معاهم الى آخر دولار فى جيبك

وابقى استعلم عن الشركة التى ستتعامل معها لاحقا

قديم 15-01-2014, 08:14 PM   المشاركة رقم: 17
الكاتب
ahmedsoliman
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmedsoliman غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

يا جدعان هوة اية الهجوم الطحن على الشركة دى
انا مع iforex بقالى 8 شهور ولا شوفت منهم اى مشكلة نهائى السحب والايداع زاى الفل والسحب احلى حاجة فية انو بيجى على حسابى الشخصى على طول مش بيجى على الفيزا ودة اكبر ميزة طبعا
ثانى حاجة اوحش حاجة فى الشركة انهم بياخدو بس 3 بيب كوميشن اول ماتفتح الصفقة بس مش اكتر ولا اقل ولا فى اى مشكلة تانية اية بقى الكلام دة والنصب والكلام دة .. دة انا من كتر منا بفتح صفقات كتير معاهم اعطونى 1000 دولار بونص
والله العظيم مافيها اى مشكلة نهااااائى وانا مش هاستفاد اى حاجة بس انا بقول اللى حصلى بس
وشكرا

عرض البوم صور ahmedsoliman  
قديم 15-01-2014, 08:14 PM
ahmedsoliman ahmedsoliman غير متواجد حالياً
عضو جديد

انا مع iforex بقالى 8 شهور ولا شوفت منهم اى مشكلة نهائى السحب والايداع زاى الفل والسحب احلى حاجة فية انو بيجى على حسابى الشخصى على طول مش بيجى على الفيزا ودة اكبر ميزة طبعا
ثانى حاجة اوحش حاجة فى الشركة انهم بياخدو بس 3 بيب كوميشن اول ماتفتح الصفقة بس مش اكتر ولا اقل ولا فى اى مشكلة تانية اية بقى الكلام دة والنصب والكلام دة .. دة انا من كتر منا بفتح صفقات كتير معاهم اعطونى 1000 دولار بونص
والله العظيم مافيها اى مشكلة نهااااائى وانا مش هاستفاد اى حاجة بس انا بقول اللى حصلى بس
وشكرا

قديم 15-01-2014, 08:40 PM   المشاركة رقم: 18
الكاتب
ناصر اليامي
عضو نشيط
الصورة الرمزية ناصر اليامي

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ناصر اليامي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedsoliman نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وشكرا
هذي تجربتك
طيب اسمع تجربتي معهم
طبعا بقولها بكل امانه كانو يعطوني صفقات اول ما اودعت وكنت بكسب
بعدها قالو عايز الربح الكثير حسب كلامهم تكون بالراس المال الاكبر اودعت 6000 دولار واعطوني صفقتين مهلكتين بحجم100.000 يعني النقطه ب10 دولار في اليورو دولار
واليورو ين
لمن شفت الخساره وصلت 3000 قلت لهم بلاش بغلق الصفقه وانا كنت ناوي اغلقها ووضعت حد للخساره بس جاني اتصال تهديد اقفل او نلغي حسابك والغيت
وطلبو مني اجيب صديق او يلغى حسابي وجبت صاحب لي وقلت افتح حساب ب300 دولار انا ناوي حقيقه اوهمهم وكنت انا من دفع الفلوس لاني توقعت الفلوس بترجع من الخساره واسحب جزء كبير منها
لاني شفت الاسلوب قذر
وللاسف السوق راح للنجوم والخساره راحت فوق حتى 4000 اضطريت اعكس العمليتين ليتوقف نزيف المال وكسبت في تلك العمليتين 6000 دولار واصبحت الربح والخساره 12000 الف بعد مده قصيره
والسبب كنت افتح الصفقات حتى ترجع الخساره عن الوصول الي المقاومه وارجع اشتري من الدعوم طبعا تعلمت هذي الامور من شروحات الدكتور اسامه الله يحفظه ومن متابعه الاخوان الاستاذين القديرين معاذ والاخ نادر
وحاولت استميت في التداول حتى لا يطير مالي
نسيت اذكر لك شي كانو يعطوني وهذي فهمتها فيما بعد صفقات يقولون انها دعم لي ولكن انا اذكاء منهم يقولون خذ شراء في اوقات معينه وكانت تلك اوقات اخبار وانا لا اعلم هذا ولمن شفت ان الحدث يجي عكس كلامهم من غير ما انفذه صرت امشي بالعكس يقولون خذ شراء اقول اوكيه واروح اخذ بيع واكسب بشكل كبير
ويتصلون علي ليش عملت كذا المره هذي جات معك انتبه لا تخالف كلامنا ولكن انا ما صرت اسمع لهم
والا اطيل عليك في الاسبوع الماضي كنت عامل العمليات المتعاكسه للبيع بنفس الحجم واتضح لي ان الحساب صفر ولا مليم
وذهبت لحساب صاحبي فوجته ولا مليم رغم انه لم يزال لم يتداول بشئ منه لانهم يقولون اودع اكثر قال صبركم انتظر مبلغ يجيني وعند طلب الاتصال لم يتصلو وعند الاتصال بهم يغلقو الخط او ل مايعرفون اني انا المتصل
فارجو منك ومن الجميع الابتعاد منها لانها تاخذ فوائد ربويه وحراميه ونصابين واخلاقهم سيئه والتعامل فاشل ( البنات اللي معهم لاحظ اسلوبهم اذا كانو يكلمونك اتصل على محمود عطيه اكيد تعرفه قال ياقهري ماقدرت اصيد عليك مع البنت حاجه انت محترم لان العقاب بيكون قوي)
واخر قولي
حسبي الله ونعم الوكيل
هذي وجهه نظر شخص تعامل معهم وانا لم اذكر الا القليل من الحوارات التي فيها من الاساليب المخادعه الماكره

التوقيع

سورة الفاتحة - عدد آياتها 7

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ

إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ

اهدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ

صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

صدق الله العظيم

((((( لا تدع الفوركس ينسيك صلاتك فالرزق والتوفيق من عند الله )))

عرض البوم صور ناصر اليامي  
قديم 15-01-2014, 08:40 PM
ناصر اليامي ناصر اليامي غير متواجد حالياً
عضو نشيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedsoliman نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
وشكرا
هذي تجربتك
طيب اسمع تجربتي معهم
طبعا بقولها بكل امانه كانو يعطوني صفقات اول ما اودعت وكنت بكسب
بعدها قالو عايز الربح الكثير حسب كلامهم تكون بالراس المال الاكبر اودعت 6000 دولار واعطوني صفقتين مهلكتين بحجم100.000 يعني النقطه ب10 دولار في اليورو دولار
واليورو ين
لمن شفت الخساره وصلت 3000 قلت لهم بلاش بغلق الصفقه وانا كنت ناوي اغلقها ووضعت حد للخساره بس جاني اتصال تهديد اقفل او نلغي حسابك والغيت
وطلبو مني اجيب صديق او يلغى حسابي وجبت صاحب لي وقلت افتح حساب ب300 دولار انا ناوي حقيقه اوهمهم وكنت انا من دفع الفلوس لاني توقعت الفلوس بترجع من الخساره واسحب جزء كبير منها
لاني شفت الاسلوب قذر
وللاسف السوق راح للنجوم والخساره راحت فوق حتى 4000 اضطريت اعكس العمليتين ليتوقف نزيف المال وكسبت في تلك العمليتين 6000 دولار واصبحت الربح والخساره 12000 الف بعد مده قصيره
والسبب كنت افتح الصفقات حتى ترجع الخساره عن الوصول الي المقاومه وارجع اشتري من الدعوم طبعا تعلمت هذي الامور من شروحات الدكتور اسامه الله يحفظه ومن متابعه الاخوان الاستاذين القديرين معاذ والاخ نادر
وحاولت استميت في التداول حتى لا يطير مالي
نسيت اذكر لك شي كانو يعطوني وهذي فهمتها فيما بعد صفقات يقولون انها دعم لي ولكن انا اذكاء منهم يقولون خذ شراء في اوقات معينه وكانت تلك اوقات اخبار وانا لا اعلم هذا ولمن شفت ان الحدث يجي عكس كلامهم من غير ما انفذه صرت امشي بالعكس يقولون خذ شراء اقول اوكيه واروح اخذ بيع واكسب بشكل كبير
ويتصلون علي ليش عملت كذا المره هذي جات معك انتبه لا تخالف كلامنا ولكن انا ما صرت اسمع لهم
والا اطيل عليك في الاسبوع الماضي كنت عامل العمليات المتعاكسه للبيع بنفس الحجم واتضح لي ان الحساب صفر ولا مليم
وذهبت لحساب صاحبي فوجته ولا مليم رغم انه لم يزال لم يتداول بشئ منه لانهم يقولون اودع اكثر قال صبركم انتظر مبلغ يجيني وعند طلب الاتصال لم يتصلو وعند الاتصال بهم يغلقو الخط او ل مايعرفون اني انا المتصل
فارجو منك ومن الجميع الابتعاد منها لانها تاخذ فوائد ربويه وحراميه ونصابين واخلاقهم سيئه والتعامل فاشل ( البنات اللي معهم لاحظ اسلوبهم اذا كانو يكلمونك اتصل على محمود عطيه اكيد تعرفه قال ياقهري ماقدرت اصيد عليك مع البنت حاجه انت محترم لان العقاب بيكون قوي)
واخر قولي
حسبي الله ونعم الوكيل
هذي وجهه نظر شخص تعامل معهم وانا لم اذكر الا القليل من الحوارات التي فيها من الاساليب المخادعه الماكره

قديم 15-01-2014, 08:57 PM   المشاركة رقم: 19
الكاتب
ناصر اليامي
عضو نشيط
الصورة الرمزية ناصر اليامي

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ناصر اليامي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

[QUOTE=ahmedsoliman;652485]يا جدعان هوة اية الهجوم الطحن على الشركة دى
وشكرا[/QUOTE
مع شديد الاحترام
انا اشك في ان تكون احد موظفين هذه الشركه وفتحت هنا لك عضويه للدفاع عن هذه الشركه لكن انا مستعد لاثبات ماذكرته سابقا بالصور للحساب وحساب صاحبي لكونها متوقعه منهم
ومستعد اعطيك معلومه اخرى ان الشركه المسماه اتش فوركس بقياده النصاب الكبير على درويش نفس الشركه ونفس المافيا
لان هذه الشركه اتصلت علي واستغرب ان جميع بياناتي لديها اسمي ورقم حسابي ومبلغ المودع لدى اي فوركس ورقم بطاقتي ولكن اسلوبي كان طريقه اخرى بان قدرتهم هذي اعجبتني كيف عرفو وانه دليل على قوه هذه الشركه وامتدحتهم كثير حتى قال على النصاب انا مجند ناس كثير في الشركات يعطوني البيانات للعملاء المميزين قلت المميزين اللي في بالك قال باسلوب ساخر انت لمن كل يوم تاكل اكله بنفس النوع والطعم ماتمل منها قلت بلا الاكل المتنوع حلو زي حضرتي ما اعرف فنون الحيل والخداع والنصب وهنا بدءت الشركه اي فوركس تستنزف اموالي واموال صاحبي
فاقول لك الغ عضويتك لاني ساضعك تحت عيني في اي مشاركه تدافع او تمتدح هذه الشركه وارد عليك

التوقيع

سورة الفاتحة - عدد آياتها 7

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ

إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ

اهدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ

صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

صدق الله العظيم

((((( لا تدع الفوركس ينسيك صلاتك فالرزق والتوفيق من عند الله )))

عرض البوم صور ناصر اليامي  
قديم 15-01-2014, 08:57 PM
ناصر اليامي ناصر اليامي غير متواجد حالياً
عضو نشيط

[QUOTE=ahmedsoliman;652485]يا جدعان هوة اية الهجوم الطحن على الشركة دى
وشكرا[/QUOTE
مع شديد الاحترام
انا اشك في ان تكون احد موظفين هذه الشركه وفتحت هنا لك عضويه للدفاع عن هذه الشركه لكن انا مستعد لاثبات ماذكرته سابقا بالصور للحساب وحساب صاحبي لكونها متوقعه منهم
ومستعد اعطيك معلومه اخرى ان الشركه المسماه اتش فوركس بقياده النصاب الكبير على درويش نفس الشركه ونفس المافيا
لان هذه الشركه اتصلت علي واستغرب ان جميع بياناتي لديها اسمي ورقم حسابي ومبلغ المودع لدى اي فوركس ورقم بطاقتي ولكن اسلوبي كان طريقه اخرى بان قدرتهم هذي اعجبتني كيف عرفو وانه دليل على قوه هذه الشركه وامتدحتهم كثير حتى قال على النصاب انا مجند ناس كثير في الشركات يعطوني البيانات للعملاء المميزين قلت المميزين اللي في بالك قال باسلوب ساخر انت لمن كل يوم تاكل اكله بنفس النوع والطعم ماتمل منها قلت بلا الاكل المتنوع حلو زي حضرتي ما اعرف فنون الحيل والخداع والنصب وهنا بدءت الشركه اي فوركس تستنزف اموالي واموال صاحبي
فاقول لك الغ عضويتك لاني ساضعك تحت عيني في اي مشاركه تدافع او تمتدح هذه الشركه وارد عليك

قديم 15-01-2014, 09:43 PM   المشاركة رقم: 20
الكاتب
ahmedsoliman
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmedsoliman غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

ربنا يعود عليك وعلينا .. انا والله العظيم لاموظف فى الشركة دى ولا حاجة انا بس بقول اللى حصلى معاهم انا مصدقكو بس المشكلة ان اللى حصل معاكو دة عكس اللى حصل معايا فعلشان كدة مستغرب بس انا سحبت منهم كتير اوى ومكنشى فى اى مشكلة ومن حوالى 3 اسابيع سحبت فلوسى كلها علشان دخلت مع شركة تانية ورجعت تانى ليهم وبارضو مكنشى فى اى مشكلة

عرض البوم صور ahmedsoliman  
قديم 15-01-2014, 09:43 PM
ahmedsoliman ahmedsoliman غير متواجد حالياً
عضو جديد

ربنا يعود عليك وعلينا .. انا والله العظيم لاموظف فى الشركة دى ولا حاجة انا بس بقول اللى حصلى معاهم انا مصدقكو بس المشكلة ان اللى حصل معاكو دة عكس اللى حصل معايا فعلشان كدة مستغرب بس انا سحبت منهم كتير اوى ومكنشى فى اى مشكلة ومن حوالى 3 اسابيع سحبت فلوسى كلها علشان دخلت مع شركة تانية ورجعت تانى ليهم وبارضو مكنشى فى اى مشكلة