FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex منتدى العملات العام Forex فى هذا القسم يتم مناقشه كل ما يتعلق بـسوق تداول العملات العالمية الفوركس و مناقشة طرق التحليل المختلفة و تحليل المعادن , الذهب ، الفضة ، البترول من خلال تحليل فني ، تحليل اساسي ،اخبار اقتصادية متجددة ، تحليل رقمى ، مسابقات متعددة ، توصيات ، تحليلات ، التداول ، استراتيجيات مختلفة ، توصيات فوركس ، بورصة العملات ، الفوركس ، تجارة الفوركس ، يورو دولار ، باوند دولار ، بونص فوركس ، تداول ، اسهم ، عملات ، افضل موقع فوركس

دعوة للنقاش في نتائج استراتجيتي الخاصة ( تحت الدراسة )

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

قديم 25-02-2013, 10:01 PM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
ringooo
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ringooo غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي دعوة للنقاش في نتائج استراتجيتي الخاصة ( تحت الدراسة )

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا الان بدرس في استراتيجية مضاعفات من ابتكاري شايف انها كويسة جدا مع العلم انا بدرس في المضاعفات بقالي تقريبا سنتين او تلاته طبعا دي مش فترة قليلة والحمد لله ربنا كلل مجهودي خير بأذن الله ووصلت للأستراتيجية دي مع العلم انها مازالت تحت الدراسة والتطوير رغم اني شايف النتائج ممتازة ومبشرة جدا جدا

انا لن اطرحها الان لاني للاسف لسه منتهتش منها بشكل جيد وهي حاليا تحت الدراسة والتدقيق كما قولت وكمان لان فيه فرص قوية لتطويرها لانها بتعتمد علي قواعد كويسة جدا في سوق الفوركس طبعا دا نتيجة لبحثي لفترة طويلة عن ايجاد حلول لعيوب المضاعفات التقليدية

ياريت الناس القديمة يقولولي رأيهم في النتائج هل تصلح ام لا

مع العلم النتائج دقيقة جدا جدا ومعمولة بالاكسيل وايضا الطريقة لا يصلح لها اكسبيرت لانها قائمة علي قواعد ولكل قاعدة شواذ وشواذ قواعد استراتجيتي متنفعش في اكسبيرتات وكمان متابعة الاستراتيجية لا تحتاج الا 5 دقائق كل 4 ساعات طبعا مفيش دخول كل 4 ساعات دا تقريبا فيه فرصة واحدة كل يومين او تلاته لاكن علشان تتحقق الفرصة دي لازم تكون متسمر قدام الجهاز ممكن يكون فيه اكسبيرت لنقطة الدخول فقط لاكن الخروج مينفعش ليها اكسبيرت

دي نتائج سنه 2012

انا شايف ان الاستراتجية دي تجيب المليون في 3 سنين مع العلم نتائج السنين السابقة بردو متقاربة من النتيجة دي

ملاحظة فيه في اخر الجدول فوق خالص علي الشمال جملة بتقول ( استراتيجية اكمال عدد النقاط من الصفقة التالية ) ودي طريقة لتخفيق حجم المخاطرة لاكن في المقابل هيتم تخفيض الارباح بشكل كبير جدا

ايضا ملاحظة اخري الارباح دي ليست الارباح غالبا زيادة عن كدا

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

لا يجوز أن تعطي صوتك لملتح ٍلمجرد أنه ملتح إلا لمن يستحق، فإن تعطي صوتك لرجل ملتح لمجرد أنه ملتح وأنت لا تعرف كفاءته فهذا

لا يجوز وهذه شهادة زور ستسأل عنها يوم القيامة لكن لابد أن تعطي صوتك لأهل الاستقامة والخبرة" الشيخ محمد عبد المقصود حفِظه الله

عرض البوم صور ringooo  

قديم 25-02-2013, 10:01 PM
ringooo ringooo غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي دعوة للنقاش في نتائج استراتجيتي الخاصة ( تحت الدراسة )

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا الان بدرس في استراتيجية مضاعفات من ابتكاري شايف انها كويسة جدا مع العلم انا بدرس في المضاعفات بقالي تقريبا سنتين او تلاته طبعا دي مش فترة قليلة والحمد لله ربنا كلل مجهودي خير بأذن الله ووصلت للأستراتيجية دي مع العلم انها مازالت تحت الدراسة والتطوير رغم اني شايف النتائج ممتازة ومبشرة جدا جدا

انا لن اطرحها الان لاني للاسف لسه منتهتش منها بشكل جيد وهي حاليا تحت الدراسة والتدقيق كما قولت وكمان لان فيه فرص قوية لتطويرها لانها بتعتمد علي قواعد كويسة جدا في سوق الفوركس طبعا دا نتيجة لبحثي لفترة طويلة عن ايجاد حلول لعيوب المضاعفات التقليدية

ياريت الناس القديمة يقولولي رأيهم في النتائج هل تصلح ام لا

مع العلم النتائج دقيقة جدا جدا ومعمولة بالاكسيل وايضا الطريقة لا يصلح لها اكسبيرت لانها قائمة علي قواعد ولكل قاعدة شواذ وشواذ قواعد استراتجيتي متنفعش في اكسبيرتات وكمان متابعة الاستراتيجية لا تحتاج الا 5 دقائق كل 4 ساعات طبعا مفيش دخول كل 4 ساعات دا تقريبا فيه فرصة واحدة كل يومين او تلاته لاكن علشان تتحقق الفرصة دي لازم تكون متسمر قدام الجهاز ممكن يكون فيه اكسبيرت لنقطة الدخول فقط لاكن الخروج مينفعش ليها اكسبيرت

دي نتائج سنه 2012

انا شايف ان الاستراتجية دي تجيب المليون في 3 سنين مع العلم نتائج السنين السابقة بردو متقاربة من النتيجة دي

ملاحظة فيه في اخر الجدول فوق خالص علي الشمال جملة بتقول ( استراتيجية اكمال عدد النقاط من الصفقة التالية ) ودي طريقة لتخفيق حجم المخاطرة لاكن في المقابل هيتم تخفيض الارباح بشكل كبير جدا

ايضا ملاحظة اخري الارباح دي ليست الارباح غالبا زيادة عن كدا

قديم 25-02-2013, 10:48 PM   المشاركة رقم: 2
الكاتب
هيثم
عضو متميز
الصورة الرمزية هيثم

البيانات

الإتصالات
الحالة:
هيثم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ringooo المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: دعوة للنقاش في نتائج استراتجيتي الخاصة ( تحت الدراسة )

نتايج رائعه منتظر الشرح ان شاء الله

عرض البوم صور هيثم  
قديم 25-02-2013, 10:48 PM
هيثم هيثم غير متواجد حالياً
عضو متميز

قديم 25-02-2013, 11:21 PM   المشاركة رقم: 3
الكاتب
ringooo
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ringooo غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ringooo المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا بيك يا اخي

النتائج دقيقة جدا ان شاء الله انا حاليا بحاول اطور فيها علشان ازود الربح انا عارف ان فيه ناس هتقول عليا طماع لاكن انا شايف انها مجرد اجتهادات

مع العلم التلات شهور بتوع السنه دي كلهم محققين ارباح يعني كدا التيست سنه و 3 شهور

التوقيع

لا يجوز أن تعطي صوتك لملتح ٍلمجرد أنه ملتح إلا لمن يستحق، فإن تعطي صوتك لرجل ملتح لمجرد أنه ملتح وأنت لا تعرف كفاءته فهذا

لا يجوز وهذه شهادة زور ستسأل عنها يوم القيامة لكن لابد أن تعطي صوتك لأهل الاستقامة والخبرة" الشيخ محمد عبد المقصود حفِظه الله

عرض البوم صور ringooo  
قديم 25-02-2013, 11:21 PM
ringooo ringooo غير متواجد حالياً
عضو نشيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا بيك يا اخي

النتائج دقيقة جدا ان شاء الله انا حاليا بحاول اطور فيها علشان ازود الربح انا عارف ان فيه ناس هتقول عليا طماع لاكن انا شايف انها مجرد اجتهادات

مع العلم التلات شهور بتوع السنه دي كلهم محققين ارباح يعني كدا التيست سنه و 3 شهور