FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex منتدى العملات العام Forex فى هذا القسم يتم مناقشه كل ما يتعلق بـسوق تداول العملات العالمية الفوركس و مناقشة طرق التحليل المختلفة و تحليل المعادن , الذهب ، الفضة ، البترول من خلال تحليل فني ، تحليل اساسي ،اخبار اقتصادية متجددة ، تحليل رقمى ، مسابقات متعددة ، توصيات ، تحليلات ، التداول ، استراتيجيات مختلفة ، توصيات فوركس ، بورصة العملات ، الفوركس ، تجارة الفوركس ، يورو دولار ، باوند دولار ، بونص فوركس ، تداول ، اسهم ، عملات ، افضل موقع فوركس

رحلة من 200$ الى 5000 $ فى 90 يوم

منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

قديم 31-05-2015, 09:48 AM   المشاركة رقم: 651
الكاتب
smr
عضو نشيط
الصورة الرمزية smr

البيانات

الإتصالات
الحالة:
smr غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : MR_KHALEDBADRY المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: رحلة من 200$ الى 5000 $ فى 90 يوم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR_KHALEDBADRY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
على فكرة انا مبحبش الدخول فى الصفقات الكثيرة ولازم تعرف ان الدخول فى صفقات كثيرة متتالية بيضيع الحساب

شكرا جزيلا اخ يوسف مش عارف الناس يقولك ان انا طماع وعاوزنى ادخل فى صفقات كتيرة ورا بعض واكون اسرع

انا اقسمتلك انى مكنتش موجود فى الوقت ده وانت مش عاوز تصدق والناس عارفه ان انا بقفل صفقاتى حتى لو على خسارة لو لقيت السعر عكس عليا

شكرا جزيلا اخى الكريم ياريت تيجى على الحر بس دا الحر والكهرباء والانترنت وكمان عندى ظروف فى البيت ممكن اكون مش موجود الاسبوع ده كمان على الانترنت

ربنا معاك يارب وان شاء الله توصل للمبلغ اللي انت تريده

فعلا الجو حر جدا والنور بيقطع كتير وكمان النت زفت كل ده مع بعضه شئ فظيع

التوقيع

عرض البوم صور smr  
قديم 31-05-2015, 09:48 AM
smr smr غير متواجد حالياً
عضو نشيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR_KHALEDBADRY نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
على فكرة انا مبحبش الدخول فى الصفقات الكثيرة ولازم تعرف ان الدخول فى صفقات كثيرة متتالية بيضيع الحساب

شكرا جزيلا اخ يوسف مش عارف الناس يقولك ان انا طماع وعاوزنى ادخل فى صفقات كتيرة ورا بعض واكون اسرع

انا اقسمتلك انى مكنتش موجود فى الوقت ده وانت مش عاوز تصدق والناس عارفه ان انا بقفل صفقاتى حتى لو على خسارة لو لقيت السعر عكس عليا

شكرا جزيلا اخى الكريم ياريت تيجى على الحر بس دا الحر والكهرباء والانترنت وكمان عندى ظروف فى البيت ممكن اكون مش موجود الاسبوع ده كمان على الانترنت

ربنا معاك يارب وان شاء الله توصل للمبلغ اللي انت تريده

فعلا الجو حر جدا والنور بيقطع كتير وكمان النت زفت كل ده مع بعضه شئ فظيع

قديم 01-06-2015, 05:17 PM   المشاركة رقم: 652
الكاتب
صياد الجراح
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
صياد الجراح غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : MR_KHALEDBADRY المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex

بسم الله الرحمن الرحيم

ما وصلت له الرحلة .. او ما وصل له المنتدى بالصح ما يعجب احد بكل صراحة.. فى شئ غلط
الرحلة كانت من انجح الرحلات وكانت ذهابه لاهدافها بكل قوية ولظروف خارجة عن ارادة استاذ خالد وقفت وهى مازالت محققه ربح محترم والحمد لله

المنتدى مش عارف سبب وصلوه لهذه الدرجة من الهدوء سببوه ايه .. المواضيع اغلبها ورش عملات معينه للادارة ولو عضو فتح ورشة لعملة معينه يطلبوه منه انه يضيفها لموضوعها اللى تبع الادارة ..
يعنى الناس مالها حق تشوف اسمها على موضوع خاص بيها حتى لو اول موضوع له بدل تشجيعه بيطلب منه بكل هدوء المرة القادمة حلل فى موضوع العملة حيعمل ايه وقتها العضو !! .. وعلى مااعتقد ان مفيش منتدى بيعتمد على المسابقات والجوائز فقط .. والشركة الاساسية للمنتدى منتشرة فى اكتر من مكان والجوائز فى اكتر من مكان ومسابقات المنتدى هل تكفى ..

والله العظيم انا مش عارف فى ايه .. غير انى بعد ما كنت اعرف منتدى غير هنا او بمعنى اصح ده الاساسى فى كل شئ .. بحثت عن منتدى اخر واصبح هو الاساس وده ثانوى مجرد مرور وبس .. واكيد فى غيرى الكثير نفس الموضوع

باذن الله خير للجميع وتنهض الرحلة والمنتدى من جديد ..

على ماظن ان المجنون حيبدء رحلة هبوط قوية حوالى 200 نقطة على الاقل .. والله اعلم

وباذن الله اللى داخل الصفقات تقفل معه على ربح كويس

اسف على التطاويل بس هو استغراب لحال لسا اكثر ...

تقبلوه تحياتى والى مزيد من الارباح باذن الله

عرض البوم صور صياد الجراح  
قديم 01-06-2015, 05:17 PM
صياد الجراح صياد الجراح غير متواجد حالياً
عضو نشيط

بسم الله الرحمن الرحيم

ما وصلت له الرحلة .. او ما وصل له المنتدى بالصح ما يعجب احد بكل صراحة.. فى شئ غلط
الرحلة كانت من انجح الرحلات وكانت ذهابه لاهدافها بكل قوية ولظروف خارجة عن ارادة استاذ خالد وقفت وهى مازالت محققه ربح محترم والحمد لله

المنتدى مش عارف سبب وصلوه لهذه الدرجة من الهدوء سببوه ايه .. المواضيع اغلبها ورش عملات معينه للادارة ولو عضو فتح ورشة لعملة معينه يطلبوه منه انه يضيفها لموضوعها اللى تبع الادارة ..
يعنى الناس مالها حق تشوف اسمها على موضوع خاص بيها حتى لو اول موضوع له بدل تشجيعه بيطلب منه بكل هدوء المرة القادمة حلل فى موضوع العملة حيعمل ايه وقتها العضو !! .. وعلى مااعتقد ان مفيش منتدى بيعتمد على المسابقات والجوائز فقط .. والشركة الاساسية للمنتدى منتشرة فى اكتر من مكان والجوائز فى اكتر من مكان ومسابقات المنتدى هل تكفى ..

والله العظيم انا مش عارف فى ايه .. غير انى بعد ما كنت اعرف منتدى غير هنا او بمعنى اصح ده الاساسى فى كل شئ .. بحثت عن منتدى اخر واصبح هو الاساس وده ثانوى مجرد مرور وبس .. واكيد فى غيرى الكثير نفس الموضوع

باذن الله خير للجميع وتنهض الرحلة والمنتدى من جديد ..

على ماظن ان المجنون حيبدء رحلة هبوط قوية حوالى 200 نقطة على الاقل .. والله اعلم

وباذن الله اللى داخل الصفقات تقفل معه على ربح كويس

اسف على التطاويل بس هو استغراب لحال لسا اكثر ...

تقبلوه تحياتى والى مزيد من الارباح باذن الله

قديم 08-06-2015, 04:35 PM   المشاركة رقم: 653
الكاتب
صياد الجراح
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
صياد الجراح غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

بسم الله الرحمن الرحيم

هل انتهيت الرحلة على كده.. و هل تم غلق الحساب ؟

لو اغلقت يبقه يا خسارة كانت رحلة قوية وموفقه .. ولكن هو ده الحال اغلب الورش الناجحه ...

المهم نتعلم من الرحلة دى .. لان كلها دروس من البداية للنهاية

باذن الله بالتوفيق للجميع ...

تقبلوه تحياتى ..

عرض البوم صور صياد الجراح  
قديم 08-06-2015, 04:35 PM
صياد الجراح صياد الجراح غير متواجد حالياً
عضو نشيط

بسم الله الرحمن الرحيم

هل انتهيت الرحلة على كده.. و هل تم غلق الحساب ؟

لو اغلقت يبقه يا خسارة كانت رحلة قوية وموفقه .. ولكن هو ده الحال اغلب الورش الناجحه ...

المهم نتعلم من الرحلة دى .. لان كلها دروس من البداية للنهاية

باذن الله بالتوفيق للجميع ...

تقبلوه تحياتى ..

قديم 08-06-2015, 11:09 PM   المشاركة رقم: 654
الكاتب
adel as60
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
adel as60 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

بالتوفيق ان شاء الله كلام كله صح من رقم 5 ال 12 تمام واهم شئ صدقني هو رقم 5 الذي يقع فية كل المتاجرين سواء الصغار او الكبار

عرض البوم صور adel as60  
قديم 08-06-2015, 11:09 PM
adel as60 adel as60 غير متواجد حالياً
عضو جديد

بالتوفيق ان شاء الله كلام كله صح من رقم 5 ال 12 تمام واهم شئ صدقني هو رقم 5 الذي يقع فية كل المتاجرين سواء الصغار او الكبار

قديم 08-06-2015, 11:10 PM   المشاركة رقم: 655
الكاتب
adel as60
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

الطمع

عرض البوم صور adel as60  
قديم 08-06-2015, 11:10 PM
عضو جديد

الطمع

قديم 08-06-2015, 11:12 PM   المشاركة رقم: 656
الكاتب
adel as60
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

(على فكرة انا مبحبش الدخول فى الصفقات الكثيرة ولازم تعرف ان الدخول فى صفقات كثيرة متتالية بيضيع الحساب) وحياة والله العظيم الكلام ده صح وانا مجر ب بس انا مجرب علي اد الايد 10$ ومرة 20$

عرض البوم صور adel as60  
قديم 08-06-2015, 11:12 PM
عضو جديد

(على فكرة انا مبحبش الدخول فى الصفقات الكثيرة ولازم تعرف ان الدخول فى صفقات كثيرة متتالية بيضيع الحساب) وحياة والله العظيم الكلام ده صح وانا مجر ب بس انا مجرب علي اد الايد 10$ ومرة 20$