FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION القسم مخصص للحديث عن شركات الوساطة و برامجها و مزاياها و عيوبها و مشاكلها المتعددة..,اراء الاعضاء عن الشركات تعبر عن تجاربهم الشخصية و ليست اراء المنتدى ، FXDD ، XM ، FXPRO ، EXNESS ، Tickmill ميتاتريدر ، ايفون ، منصة ، شركة فوركس ،شركة وساطة ، افضل شركة فوركس ، فوركس بروكر ، فوركس ، الفوركس ، منصة تداول ، افضل منصة .

انستا فوركس توقف سحب الايداعات عبر ليبرتى لمدة ستة اشهر مع خصم نصف المبلغ!!

منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION

قديم 04-06-2013, 01:05 PM   المشاركة رقم: 81
الكاتب
تاجر فوركس
عضو فعال

البيانات

الإتصالات
الحالة:
تاجر فوركس غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : momobanker المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: و الله و عملتها انستا يا رجالة :(

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MemO_KinG نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لما تتكلم عن شركة فوركس يستحسن ماتتحمقش اوى عشانها لان صاحب الشركة مش قريبك او ابن عمك

احنا هنا بنتكلم عن شركة نصابة مش عن مبارزة شركات و نشوف مين الاحسن
انت حاجة من اتنين يا اما تبع الشركة يا اما مش فاهم و داخل تروش مع الناس

خلاصة شركة انستا دى عشان الناس كلها تبقى فاهمة

دى شركة بتعتمد على نسبة قليلة جداً من العملاء
و بتحاول تشترى عملاء بعروض المنتديات اللى بتعملها
و بتحاول تخترع لنفسها كيان و وجود و جوايز و غيره

و فى نفس الوقت مع العملاء الحقيقيين عاملة قوانين لقتل العملاء

يعنى مثلا ابسط حاجة
بأى حق ان شركة تحكم الصفقة بزمن فتح و اغلاق؟؟

يعنى بالبلدى
انا فتحت صفقة و كسبت او خسرت و انت اخدت عمولتك انت مالك بقى قفلتها بعد دقيقة او بعد 10 ثوانى

انت مالك لما ادخل على خبر و احقق ربح لسه انت تستولى على الربح و تلغى الصفقة و يقول ان لو الربح اكتر من 10% هايتلغى

ايه علاقة ان الشركة تقول ان السحب بيتم فى خلال 7 ساعات
و عاملين قانون تانى على جنب غير مرئى للمتداول بإنه ممكن يتم التأجيل لمدة 45 يوم او اكتر؟!!

مشكلة ليبرتى عشان انت بجهلك بتقول ده عادى

دى شركة قالتلى يا محمد عشان تودع عندى اختار ما بين الانظمة دى
فا انا بكل براءة اخترت نظام معين و حطيت فلوس فى الشركة
و بكده الفلوس داخل الشركة و فى حوزتهم

جه البنك ده نصب ليس من حق الشركة اطلاقاً انها تستولى على الفلوس بداعى انها متضررة
لان البنك نصب و الفلوس فى حيازة الشركة مش فى حسابى انا

و الطبيعى ان كل الشركات المحترمة اللى مش بتلهس على اى فلوس اعلنوا فوراً انه فلوس العملاء فى امان

الا انستا
استغلت الوضع عشان ينصبوا اكتر و اكتر
و يعطلوا العميل 6 شهور و لو حقق ربح هايستولوا على نصف الربح و مجموع الايداعات
يعنى عايزين يعوضوا خيبتهم من عرق و جهد العميل

بغض النظر عن رسالة الزائر اللى انت بعتهالى بس انصحك ماتتحمقش اوى لشركة سرقت حق اخواتك و بتتبلطج عليهم بإسم الاتفاقية

عرض البونص اللى انت فرحان بيه ده من ازبل عروض البونص قصاد شركات تانية محترمة

و فى النهاية انا بحافظ على اسلوبى معاك احتراماً للمنتدى و إدارته و احتراماً للأعضاء

عرض بونص ايه يا حج انا بقالي 10 سنين في الفوركس ابص الي عرض بونص هههههههههه

لو انت شايف ان البند مش عجبك وتقول علي الشركة نصابة اتكلم زي ما انت عايز هي الشركة هتخس يعني لما تقول عليها نصابة .........

وبعدين كل شركة وليها قوانين حاطها واللي مش عاجبه يتكلم براحته ..... النجاح واضح زي الشمس يا حج هتقولي في شركات محترمة اه في وانا جربت اف اكس سول واف اكس دي دي اف اكس سي ام
بس مميزات عن مميزات بتفرق مش هنتكلم كتير

عرض البوم صور تاجر فوركس  
قديم 04-06-2013, 01:05 PM
تاجر فوركس تاجر فوركس غير متواجد حالياً
عضو فعال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MemO_KinG نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لما تتكلم عن شركة فوركس يستحسن ماتتحمقش اوى عشانها لان صاحب الشركة مش قريبك او ابن عمك

احنا هنا بنتكلم عن شركة نصابة مش عن مبارزة شركات و نشوف مين الاحسن
انت حاجة من اتنين يا اما تبع الشركة يا اما مش فاهم و داخل تروش مع الناس

خلاصة شركة انستا دى عشان الناس كلها تبقى فاهمة

دى شركة بتعتمد على نسبة قليلة جداً من العملاء
و بتحاول تشترى عملاء بعروض المنتديات اللى بتعملها
و بتحاول تخترع لنفسها كيان و وجود و جوايز و غيره

و فى نفس الوقت مع العملاء الحقيقيين عاملة قوانين لقتل العملاء

يعنى مثلا ابسط حاجة
بأى حق ان شركة تحكم الصفقة بزمن فتح و اغلاق؟؟

يعنى بالبلدى
انا فتحت صفقة و كسبت او خسرت و انت اخدت عمولتك انت مالك بقى قفلتها بعد دقيقة او بعد 10 ثوانى

انت مالك لما ادخل على خبر و احقق ربح لسه انت تستولى على الربح و تلغى الصفقة و يقول ان لو الربح اكتر من 10% هايتلغى

ايه علاقة ان الشركة تقول ان السحب بيتم فى خلال 7 ساعات
و عاملين قانون تانى على جنب غير مرئى للمتداول بإنه ممكن يتم التأجيل لمدة 45 يوم او اكتر؟!!

مشكلة ليبرتى عشان انت بجهلك بتقول ده عادى

دى شركة قالتلى يا محمد عشان تودع عندى اختار ما بين الانظمة دى
فا انا بكل براءة اخترت نظام معين و حطيت فلوس فى الشركة
و بكده الفلوس داخل الشركة و فى حوزتهم

جه البنك ده نصب ليس من حق الشركة اطلاقاً انها تستولى على الفلوس بداعى انها متضررة
لان البنك نصب و الفلوس فى حيازة الشركة مش فى حسابى انا

و الطبيعى ان كل الشركات المحترمة اللى مش بتلهس على اى فلوس اعلنوا فوراً انه فلوس العملاء فى امان

الا انستا
استغلت الوضع عشان ينصبوا اكتر و اكتر
و يعطلوا العميل 6 شهور و لو حقق ربح هايستولوا على نصف الربح و مجموع الايداعات
يعنى عايزين يعوضوا خيبتهم من عرق و جهد العميل

بغض النظر عن رسالة الزائر اللى انت بعتهالى بس انصحك ماتتحمقش اوى لشركة سرقت حق اخواتك و بتتبلطج عليهم بإسم الاتفاقية

عرض البونص اللى انت فرحان بيه ده من ازبل عروض البونص قصاد شركات تانية محترمة

و فى النهاية انا بحافظ على اسلوبى معاك احتراماً للمنتدى و إدارته و احتراماً للأعضاء

لو انت شايف ان البند مش عجبك وتقول علي الشركة نصابة اتكلم زي ما انت عايز هي الشركة هتخس يعني لما تقول عليها نصابة .........

وبعدين كل شركة وليها قوانين حاطها واللي مش عاجبه يتكلم براحته ..... النجاح واضح زي الشمس يا حج هتقولي في شركات محترمة اه في وانا جربت اف اكس سول واف اكس دي دي اف اكس سي ام

قديم 04-06-2013, 01:28 PM   المشاركة رقم: 82
الكاتب
MemO_KinG
عضو فعال
الصورة الرمزية MemO_KinG

البيانات

الإتصالات
الحالة:
MemO_KinG غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : momobanker المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تاجر فوركس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

طب طالما انت جامد اوى كده و مش بتاع بونص

كنت بتعمل ايه هنا؟ يا بتاع النجاح واضح
هل تعطي اف اكس بونص مجاني

على العموم الكلام معاك مضيعة للوقت

عرض البوم صور MemO_KinG  
قديم 04-06-2013, 01:28 PM
MemO_KinG MemO_KinG غير متواجد حالياً
عضو فعال

طب طالما انت جامد اوى كده و مش بتاع بونص

كنت بتعمل ايه هنا؟ يا بتاع النجاح واضح
هل تعطي اف اكس بونص مجاني

على العموم الكلام معاك مضيعة للوقت

قديم 04-06-2013, 06:02 PM   المشاركة رقم: 83
الكاتب
النسر الذهبى
عضو فضى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
النسر الذهبى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

قلتها سابقا انستا ببساطه حراميه بالقانون

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النسر الذهبى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نعم ولكن ممكن تفتح الصفقات وتقفلها بدري عادي جدا معندهمش مانع لكن المشكلة واللي بقولك عليها انهم حرامية بالقانون انهم لما تطلب سحب ارباح اللي عملتها بالأسكالبنج يشيلوا الفلوس من حسابك ويرفضوا اعطائها لك ويقولوا لك الشرط ده

لازم تغلق بعد 5 دقائق يعني اقل من 5 دقائق لا تحتسب الارباح

لكن لو خسرت في اقل من 5 دقائق عادي مفيش اي مشاكل اخسر براحتك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ووقت الأخبار لما تحقق ربح اعلي من 10% من راس المال علي وقت الأخبار وتطلب السحب يقولو لك شرط ممنوع تكسب اكتر من 10% من حسابك علي الأخبار

لكن لو هتخسر 100% وقت الأخبار مفيش اي مشاكل اخسر براحتك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة انته كده حبيبنا تعالي واخسر باي طريقة وفي اي وقت لكن لو هتكسب يبقي فيه كلام تاني وقوانين تانيه خالص

عشان كده وصفتهم انهم حرامية بالقانون

وعشان كده انا من الناس اللي بتتكلم عليهم بدون مجربهم ولا حتي ديمو لانها مش محتاجه تجربة هو انا مغفل عشان احط فلوسي في شركة قوانينها كده وبعد اما الفاس تقع في الراس يقولوا القانون لا يحمي المغفلين

ومبنجبش حاجة من عندنا كله في اتفاقية الشركة لا بنتبلي عليهم ولا بنتكلم بغير دراسة للشركة وكله بالقانون نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

نزاهة اسواق المال
الحساب الاسلامي وهم أم حقيقه
لماذا توفر شركات الوساطه هذا الكم من اﻷموال (الرافعة)؟
حوار عن الرافعة. هل هي قرض يجر نفع ؟
ـــــــــــــــــــــــــــ

وَاصْبِرْ نَفْسَكَ مَعَ الَّذِينَ يَدْعُونَ رَبَّهُم بِالْغَدَاةِ وَالْعَشِيِّ يُرِيدُونَ وَجْهَهُ وَلَا تَعْدُ عَيْنَاكَ عَنْهُمْ تُرِيدُ زِينَةَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَلَا تُطِعْ مَنْ أَغْفَلْنَا قَلْبَهُ عَن ذِكْرِنَا وَاتَّبَعَ هَوَاهُ وَكَانَ أَمْرُهُ فُرُطًا ﴿الكهف: ٢٨﴾

عرض البوم صور النسر الذهبى  
قديم 04-06-2013, 06:02 PM
النسر الذهبى النسر الذهبى غير متواجد حالياً
عضو فضى

قلتها سابقا انستا ببساطه حراميه بالقانون

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النسر الذهبى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نعم ولكن ممكن تفتح الصفقات وتقفلها بدري عادي جدا معندهمش مانع لكن المشكلة واللي بقولك عليها انهم حرامية بالقانون انهم لما تطلب سحب ارباح اللي عملتها بالأسكالبنج يشيلوا الفلوس من حسابك ويرفضوا اعطائها لك ويقولوا لك الشرط ده

لازم تغلق بعد 5 دقائق يعني اقل من 5 دقائق لا تحتسب الارباح

لكن لو خسرت في اقل من 5 دقائق عادي مفيش اي مشاكل اخسر براحتك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ووقت الأخبار لما تحقق ربح اعلي من 10% من راس المال علي وقت الأخبار وتطلب السحب يقولو لك شرط ممنوع تكسب اكتر من 10% من حسابك علي الأخبار

لكن لو هتخسر 100% وقت الأخبار مفيش اي مشاكل اخسر براحتك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة انته كده حبيبنا تعالي واخسر باي طريقة وفي اي وقت لكن لو هتكسب يبقي فيه كلام تاني وقوانين تانيه خالص

عشان كده وصفتهم انهم حرامية بالقانون

وعشان كده انا من الناس اللي بتتكلم عليهم بدون مجربهم ولا حتي ديمو لانها مش محتاجه تجربة هو انا مغفل عشان احط فلوسي في شركة قوانينها كده وبعد اما الفاس تقع في الراس يقولوا القانون لا يحمي المغفلين

ومبنجبش حاجة من عندنا كله في اتفاقية الشركة لا بنتبلي عليهم ولا بنتكلم بغير دراسة للشركة وكله بالقانون نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة