قديم 04-06-2013, 06:02 PM   المشاركة رقم: 83
الكاتب
النسر الذهبى
عضو فضى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
النسر الذهبى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : momobanker المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: و الله و عملتها انستا يا رجالة :(

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تاجر فوركس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض بونص ايه يا حج انا بقالي 10 سنين في الفوركس ابص الي عرض بونص هههههههههه

لو انت شايف ان البند مش عجبك وتقول علي الشركة نصابة اتكلم زي ما انت عايز هي الشركة هتخس يعني لما تقول عليها نصابة .........

وبعدين كل شركة وليها قوانين حاطها واللي مش عاجبه يتكلم براحته ..... النجاح واضح زي الشمس يا حج هتقولي في شركات محترمة اه في وانا جربت اف اكس سول واف اكس دي دي اف اكس سي ام
بس مميزات عن مميزات بتفرق مش هنتكلم كتير
قلتها سابقا انستا ببساطه حراميه بالقانون

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النسر الذهبى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نعم ولكن ممكن تفتح الصفقات وتقفلها بدري عادي جدا معندهمش مانع لكن المشكلة واللي بقولك عليها انهم حرامية بالقانون انهم لما تطلب سحب ارباح اللي عملتها بالأسكالبنج يشيلوا الفلوس من حسابك ويرفضوا اعطائها لك ويقولوا لك الشرط ده

لازم تغلق بعد 5 دقائق يعني اقل من 5 دقائق لا تحتسب الارباح

لكن لو خسرت في اقل من 5 دقائق عادي مفيش اي مشاكل اخسر براحتك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ووقت الأخبار لما تحقق ربح اعلي من 10% من راس المال علي وقت الأخبار وتطلب السحب يقولو لك شرط ممنوع تكسب اكتر من 10% من حسابك علي الأخبار

لكن لو هتخسر 100% وقت الأخبار مفيش اي مشاكل اخسر براحتك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة انته كده حبيبنا تعالي واخسر باي طريقة وفي اي وقت لكن لو هتكسب يبقي فيه كلام تاني وقوانين تانيه خالص

عشان كده وصفتهم انهم حرامية بالقانون

وعشان كده انا من الناس اللي بتتكلم عليهم بدون مجربهم ولا حتي ديمو لانها مش محتاجه تجربة هو انا مغفل عشان احط فلوسي في شركة قوانينها كده وبعد اما الفاس تقع في الراس يقولوا القانون لا يحمي المغفلين

ومبنجبش حاجة من عندنا كله في اتفاقية الشركة لا بنتبلي عليهم ولا بنتكلم بغير دراسة للشركة وكله بالقانون نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

نزاهة اسواق المال
الحساب الاسلامي وهم أم حقيقه
لماذا توفر شركات الوساطه هذا الكم من اﻷموال (الرافعة)؟
حوار عن الرافعة. هل هي قرض يجر نفع ؟
ـــــــــــــــــــــــــــ

وَاصْبِرْ نَفْسَكَ مَعَ الَّذِينَ يَدْعُونَ رَبَّهُم بِالْغَدَاةِ وَالْعَشِيِّ يُرِيدُونَ وَجْهَهُ وَلَا تَعْدُ عَيْنَاكَ عَنْهُمْ تُرِيدُ زِينَةَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَلَا تُطِعْ مَنْ أَغْفَلْنَا قَلْبَهُ عَن ذِكْرِنَا وَاتَّبَعَ هَوَاهُ وَكَانَ أَمْرُهُ فُرُطًا ﴿الكهف: ٢٨﴾

عرض البوم صور النسر الذهبى  
قديم 04-06-2013, 06:02 PM
النسر الذهبى النسر الذهبى غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: و الله و عملتها انستا يا رجالة :(

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تاجر فوركس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض بونص ايه يا حج انا بقالي 10 سنين في الفوركس ابص الي عرض بونص هههههههههه

لو انت شايف ان البند مش عجبك وتقول علي الشركة نصابة اتكلم زي ما انت عايز هي الشركة هتخس يعني لما تقول عليها نصابة .........

وبعدين كل شركة وليها قوانين حاطها واللي مش عاجبه يتكلم براحته ..... النجاح واضح زي الشمس يا حج هتقولي في شركات محترمة اه في وانا جربت اف اكس سول واف اكس دي دي اف اكس سي ام
بس مميزات عن مميزات بتفرق مش هنتكلم كتير
قلتها سابقا انستا ببساطه حراميه بالقانون

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النسر الذهبى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نعم ولكن ممكن تفتح الصفقات وتقفلها بدري عادي جدا معندهمش مانع لكن المشكلة واللي بقولك عليها انهم حرامية بالقانون انهم لما تطلب سحب ارباح اللي عملتها بالأسكالبنج يشيلوا الفلوس من حسابك ويرفضوا اعطائها لك ويقولوا لك الشرط ده

لازم تغلق بعد 5 دقائق يعني اقل من 5 دقائق لا تحتسب الارباح

لكن لو خسرت في اقل من 5 دقائق عادي مفيش اي مشاكل اخسر براحتك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ووقت الأخبار لما تحقق ربح اعلي من 10% من راس المال علي وقت الأخبار وتطلب السحب يقولو لك شرط ممنوع تكسب اكتر من 10% من حسابك علي الأخبار

لكن لو هتخسر 100% وقت الأخبار مفيش اي مشاكل اخسر براحتك نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة انته كده حبيبنا تعالي واخسر باي طريقة وفي اي وقت لكن لو هتكسب يبقي فيه كلام تاني وقوانين تانيه خالص

عشان كده وصفتهم انهم حرامية بالقانون

وعشان كده انا من الناس اللي بتتكلم عليهم بدون مجربهم ولا حتي ديمو لانها مش محتاجه تجربة هو انا مغفل عشان احط فلوسي في شركة قوانينها كده وبعد اما الفاس تقع في الراس يقولوا القانون لا يحمي المغفلين

ومبنجبش حاجة من عندنا كله في اتفاقية الشركة لا بنتبلي عليهم ولا بنتكلم بغير دراسة للشركة وكله بالقانون نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة