FX-Arabia

جديد المواضيع

الملاحظات

منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION القسم مخصص للحديث عن شركات الوساطة و برامجها و مزاياها و عيوبها و مشاكلها المتعددة..,اراء الاعضاء عن الشركات تعبر عن تجاربهم الشخصية و ليست اراء المنتدى ، FXDD ، XM ، FXPRO ، EXNESS ، Tickmill ميتاتريدر ، ايفون ، منصة ، شركة فوركس ،شركة وساطة ، افضل شركة فوركس ، فوركس بروكر ، فوركس ، الفوركس ، منصة تداول ، افضل منصة .

مشكلة مع شركة اكسنس

منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION

قديم 24-03-2013, 04:47 AM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
ASSER71
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ASSER71 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي مشكلة مع شركة اكسنس

السلام عليكم
تحية طيبة لكل المنتدى من اداريين و مشرفين و اعضاء و زوار
اتابع من فترة منتداكم الرائع وان كانت هذه اولى مشاركاتى الجدية به
و أأسف اننى سأتحدث لأحذر الجميع من هذه الشركة
لا اريد ان اطول عليكم و لكننى حدثت لى نفس المشكلة مثل عضو كريم قرأت موضوعه و هو ما شجعنى ان افتح هذا الموضوع و هو الاسبريد الاكثر من 35 نقطة كنت قد فتحت صفقة بيع على احدى الازواج و من عادتى الا اغلق المنصة طالما ان الصفقة لم تغلق .............و اذا بى ارى العجب العجاب بأن على الشارت الشمعة تنزل و تتجه للهدف و فى تفاصيل الصفقة كلما تنزل الشمعة هابطة تزيد الصفقة فى الخسارة

و لكن احقاقا للحق لم تصيبنى اى خسارة جراء ذلك ............و كنت اريد فقط ان افهم فتكلمت مع الدعم الفنى و جاءت اجابتهم فى منتهى الاقناع الصراحة" اكيد عن حضرتك النت بطىء"
و لم استطع الرد اذ انى فوجئت بالرد و قدرتهم الرهيبة على اقناع عملائهم

ومن حوالى شهر بالتمام.............قمت باءرتكاب اكبر غلطات حياتى......................اذ انه وقع اختيارى على هذه الشركة مرة اخرى بمنتهى الغبااااااااااااااااااااااااااااااااااء لايداع 100$ لتجربة استراتيجية معينة ...........و صراحة ما اغرانى للقيام بالايداع عندهم هو سهولة السحب و الايداع

ندخل فى المهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ندخل فى المهم

و الله اشتغلت و تعبت و سهرت و كنت على اعصابى مدة شهر و بعد العديد من الصفقااااااات الرابحة و ايضا الخاسرة و صلت حسابى فى شهر من 100$ الى 1250$ يوم الجمعة الموافق 22-03-2013
حلو الكلاااااام؟
حلو

طيب ايه اللى حصل؟
اللى حصل يا سادة يا كرام انى يومها الصبح فتحت صفقتين ضربوا ستوب و اصبح الحساب 1070$ تقريبا................طيب و ماله بتحصل فى احسن العائلات و ضرب استوبات

قلت مش مشكلة ...............تتعوض...................يوم الجمعة عندى مشاوير....................نزلت.................... .غبت ساعتين......................بعيد عن الكمبيوتر و المنصة و البيت و اللى فيه.....................و انا سايقة .................سمعت رنة رسالة على موبايلى حبيبى.....................................قال ايه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

exness بعتالى verification code

تعرفوا بتاع ايه ده يا ولاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لا مش نعرف...........
ده بيتبعت على موبايل العميل اللى بيطلب السحب من رصيد حسابه فى الشركة
طيب ايه المشكلة؟
المشكلة انى ما عملتش كده
انتوا نسيتوا انا كنت سايقة................................
طيب مين مين مين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المهم
روحت....................فتحت اللاب توب ..........................ببص على المنصة.............................و الحقونى............................حاقع من طولى................ايه اللى حصل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ال1000$ اصبحوا بقدرة قاااااااااااااااااااااااادر 74$
و على المنصة مفتوح صفقات انا معرفهاش

طبعا انتم فى غنى انى اوصف ايه اللى حصللى ساعتها
المهم...............
كلمتهم فى الشركة و بعد خناق وزعيق و مباحثات .......................طلعت انا ح............ كبيرة جداااااااااااااا

و كتر الف خيرهم نصحونى نصيحة غالية" ننصحك بتغيير الباص وورد" لان غالبا حسابك حد اتسلل له و حاول يسحب و لما مش عرف . اتغاظ مووووووووووت و قعد يفتح صفقات خسرانة طيرتلك الحساب
بس و الله الحرامى ده كتر خيره انه ساب رأس المال

ايه رأيكم بأه فى حدوته قبل النوم دى

حسبنا الله و نعم الوكيل

اخوانى احذروا احذروا احذروا

عرض البوم صور ASSER71  

قديم 24-03-2013, 04:47 AM
ASSER71 ASSER71 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي مشكلة مع شركة اكسنس

السلام عليكم
تحية طيبة لكل المنتدى من اداريين و مشرفين و اعضاء و زوار
اتابع من فترة منتداكم الرائع وان كانت هذه اولى مشاركاتى الجدية به
و أأسف اننى سأتحدث لأحذر الجميع من هذه الشركة
لا اريد ان اطول عليكم و لكننى حدثت لى نفس المشكلة مثل عضو كريم قرأت موضوعه و هو ما شجعنى ان افتح هذا الموضوع و هو الاسبريد الاكثر من 35 نقطة كنت قد فتحت صفقة بيع على احدى الازواج و من عادتى الا اغلق المنصة طالما ان الصفقة لم تغلق .............و اذا بى ارى العجب العجاب بأن على الشارت الشمعة تنزل و تتجه للهدف و فى تفاصيل الصفقة كلما تنزل الشمعة هابطة تزيد الصفقة فى الخسارة

و لكن احقاقا للحق لم تصيبنى اى خسارة جراء ذلك ............و كنت اريد فقط ان افهم فتكلمت مع الدعم الفنى و جاءت اجابتهم فى منتهى الاقناع الصراحة" اكيد عن حضرتك النت بطىء"
و لم استطع الرد اذ انى فوجئت بالرد و قدرتهم الرهيبة على اقناع عملائهم

ومن حوالى شهر بالتمام.............قمت باءرتكاب اكبر غلطات حياتى......................اذ انه وقع اختيارى على هذه الشركة مرة اخرى بمنتهى الغبااااااااااااااااااااااااااااااااااء لايداع 100$ لتجربة استراتيجية معينة ...........و صراحة ما اغرانى للقيام بالايداع عندهم هو سهولة السحب و الايداع

ندخل فى المهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ندخل فى المهم

و الله اشتغلت و تعبت و سهرت و كنت على اعصابى مدة شهر و بعد العديد من الصفقااااااات الرابحة و ايضا الخاسرة و صلت حسابى فى شهر من 100$ الى 1250$ يوم الجمعة الموافق 22-03-2013
حلو الكلاااااام؟
حلو

طيب ايه اللى حصل؟
اللى حصل يا سادة يا كرام انى يومها الصبح فتحت صفقتين ضربوا ستوب و اصبح الحساب 1070$ تقريبا................طيب و ماله بتحصل فى احسن العائلات و ضرب استوبات

قلت مش مشكلة ...............تتعوض...................يوم الجمعة عندى مشاوير....................نزلت.................... .غبت ساعتين......................بعيد عن الكمبيوتر و المنصة و البيت و اللى فيه.....................و انا سايقة .................سمعت رنة رسالة على موبايلى حبيبى.....................................قال ايه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

exness بعتالى verification code

تعرفوا بتاع ايه ده يا ولاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لا مش نعرف...........
ده بيتبعت على موبايل العميل اللى بيطلب السحب من رصيد حسابه فى الشركة
طيب ايه المشكلة؟
المشكلة انى ما عملتش كده
انتوا نسيتوا انا كنت سايقة................................
طيب مين مين مين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المهم
روحت....................فتحت اللاب توب ..........................ببص على المنصة.............................و الحقونى............................حاقع من طولى................ايه اللى حصل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ال1000$ اصبحوا بقدرة قاااااااااااااااااااااااادر 74$
و على المنصة مفتوح صفقات انا معرفهاش

طبعا انتم فى غنى انى اوصف ايه اللى حصللى ساعتها
المهم...............
كلمتهم فى الشركة و بعد خناق وزعيق و مباحثات .......................طلعت انا ح............ كبيرة جداااااااااااااا

و كتر الف خيرهم نصحونى نصيحة غالية" ننصحك بتغيير الباص وورد" لان غالبا حسابك حد اتسلل له و حاول يسحب و لما مش عرف . اتغاظ مووووووووووت و قعد يفتح صفقات خسرانة طيرتلك الحساب
بس و الله الحرامى ده كتر خيره انه ساب رأس المال

ايه رأيكم بأه فى حدوته قبل النوم دى

حسبنا الله و نعم الوكيل

اخوانى احذروا احذروا احذروا

قديم 24-03-2013, 04:54 AM   المشاركة رقم: 2
الكاتب
ASSER71
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ASSER71 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: احذروا احذروا من الايداع بها................exness و فضيحة كبرى

و دى صورة من حساب المجنونة اللى كانت عمالة تلعب فى المنصة
و فتحت صفقات بلوتات انا نفسى مش عرفتها او ما بصيت على الاكونت هيستورى
و خدوا بالكم كويس يا ولاد لما كان فيه صفقة وحشة بتكسب .....................كانت المجنونة على طول تقفلها و تدخل واحدة تانية بسرعة بلوت مضاعف علشان تخسر

خبرة موووووووووت فى الخسارة.............................يعنى مع احترامى ايد خبيرة جدااااااااااااااااااااااااااااااا هى اللى لعبت فى الحساب ده ........و للا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الصور المرفقة
نوع الملف: jpg w.s.jpg‏ (16.9 كيلوبايت, المشاهدات 41)
عرض البوم صور ASSER71  
قديم 24-03-2013, 04:54 AM
عضو جديد

و دى صورة من حساب المجنونة اللى كانت عمالة تلعب فى المنصة
و فتحت صفقات بلوتات انا نفسى مش عرفتها او ما بصيت على الاكونت هيستورى
و خدوا بالكم كويس يا ولاد لما كان فيه صفقة وحشة بتكسب .....................كانت المجنونة على طول تقفلها و تدخل واحدة تانية بسرعة بلوت مضاعف علشان تخسر

خبرة موووووووووت فى الخسارة.............................يعنى مع احترامى ايد خبيرة جدااااااااااااااااااااااااااااااا هى اللى لعبت فى الحساب ده ........و للا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الصور المرفقة
نوع الملف: jpg w.s.jpg‏ (16.9 كيلوبايت, المشاهدات 41)
قديم 24-03-2013, 06:20 AM   المشاركة رقم: 3
الكاتب
MemO_KinG
عضو فعال
الصورة الرمزية MemO_KinG

البيانات

الإتصالات
الحالة:
MemO_KinG غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ASSER71 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION

حتى لا تكون مجرد شخص داخل يقنع الناس انه عمل من 100 دولار اكثر من 1000%
و اذا كنت انت اودعت 100 و حولتهم لـ 1000 فا مش ده الشئ اللى هايخليك تحزن
تالت حاجة بما انك سايق فا ده معناه انك معاك عربية و 100 دولار مش هاتفرق معاك فى حاجة
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اما انك تقول الشركة فيها و فيها الشركة دى انا تعاملت معاها لأكثر من سنة و سحبت منهم اكتر من 4000 دولار بدون أى أدنى مشكلة
يوم الجمعة لما اتقفلك صفقتين فا ده عشان الرافعة بتتغير إلى 1:200 كل جمعة من اول السابعة مسائا بتوقيت القاهرة
انا واثق تمام الثقة ان فى حد تلاعب بحسابك لو كلامك صحيح بدون ادنى تدخل من الشركة و هما عندهم حق لأنهم مش مطالبين انهم يرجعولك الفلوس طالما حد سحبها
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
و من الآخر عشان اكشف كذبك للناس انت رفعت كشف حساب طبعا الكلام صغير جداً فيه بس مش مكتوب فيه انه تم سحب 1000 دولار و انك اصلا لما يجيلك كود تفعيل فا مستحيل حد يسحب فلوسك الا لما يكون معاه الكود اللى جالك على الموبايل
انما انت شخص داخل عايز تقنع الناس انك حولت من 100 لـ 1000 بطريقة اخرى
فلا تكذب فى اف اكس ارابيا
عشان هاتتفقس يا امور

--------------------------------------
لو انت حد صادق فعلا ارفعلنا كشف الحساب و مكتوب فيه انه تم سحب الف دولار
مش ترفع كشف الصفقات
---------------------------------------------------

عرض البوم صور MemO_KinG  
قديم 24-03-2013, 06:20 AM
MemO_KinG MemO_KinG غير متواجد حالياً
عضو فعال

تالت حاجة بما انك سايق فا ده معناه انك معاك عربية و 100 دولار مش هاتفرق معاك فى حاجة
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اما انك تقول الشركة فيها و فيها الشركة دى انا تعاملت معاها لأكثر من سنة و سحبت منهم اكتر من 4000 دولار بدون أى أدنى مشكلة
يوم الجمعة لما اتقفلك صفقتين فا ده عشان الرافعة بتتغير إلى 1:200 كل جمعة من اول السابعة مسائا بتوقيت القاهرة
انا واثق تمام الثقة ان فى حد تلاعب بحسابك لو كلامك صحيح بدون ادنى تدخل من الشركة و هما عندهم حق لأنهم مش مطالبين انهم يرجعولك الفلوس طالما حد سحبها
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
و من الآخر عشان اكشف كذبك للناس انت رفعت كشف حساب طبعا الكلام صغير جداً فيه بس مش مكتوب فيه انه تم سحب 1000 دولار و انك اصلا لما يجيلك كود تفعيل فا مستحيل حد يسحب فلوسك الا لما يكون معاه الكود اللى جالك على الموبايل
عشان هاتتفقس يا امور

مش ترفع كشف الصفقات

قديم 24-03-2013, 08:55 AM   المشاركة رقم: 4
الكاتب
Ashraf sherif
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Ashraf sherif غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MemO_KinG نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
عشان هاتتفقس يا امور

مش ترفع كشف الصفقات
هههههههه
تصدق وتأمن ب ايه
انا ميت علي نفسي من الضحك علي كلامك

السيدة اللي كتبت البوست انا عارفها
وانا اللي قولتلها اكتبي مشكلتك هنا عشان بيحلو المشاكل
مش بيكدبو الاعضاء !!

عموما انا مش هقدر اكتب رقم الحساب والانفيستور غير لما مدام عايدة تكتبه بنفسها
بس هرفع الصورة اللي هيا رفعتها تاني يمكن معرفتش ترفعها بجودة عالية
مع العلم ان اخر صفقتين مدام عايدة هيا اللي قفلتهم بنفسها اول مافتحت الحساب ولقيته بالمنظر دا

لكن مش عشان اثبت صدقها وادعائك الفارغ عليها
لكن عشان دي تاني مشكلة تحصلها مع الشركة

وبعدين اشمعني العميلة دي اللي دخلت تكذبها وتقول الكلام دا !!
كأنك اول مرة تشوف حد كاتب مشكلة عن شركة اكسنس مثلا !!!!!!!!؟

عموما الصفقات اللي بتتكلم عليها في المرفقات .. لحد ما مدام عايدة تدخل بنفسها وتكتب رقم الحساب والانفيستور
عشان تشوف انها فعلا بدات من 100 دولار
ومش بتسوق لنفسها ولا حاجة من الكلام الغريب اللي بتقوله دا
ومش معني انها معاها عربية يبقي تستغني عن فلوسها لما تخسرها وكمان بسبب خداع مش بسبب سوء تداول !!!!

اتقي الله يا اخي و ركز ف كلامك قبل ماتقوله !!!
واقرا الكلام اللي اتكتب كويس .. هيا مقالتش انها سحبت الف دولار .. قالت انها عملت ربح الف دولار والشركة ضيعته

ايه دا !! هوا لسة في ناس كده !!!

وبعدين مانت لسة كاتب في موضوع تاني ان لما حصلك مشكلة معاهم و رفعتلهم الصور قالولك ( خليك في كوزك لما نعوزك ) !!
مش قالولك كده ؟ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
دا كلامك اهو
نصيحة للأخ صاحب الموضوع لا تفكر مطلقاً بالتداول على الأخبار مع اكسنس
ذيول اكسنس لن تجدها فى اى مكان آخر
و فى لحظة شهر يوليو اللى فات خسرت 2000 دولار بسبب ذيل شمعة فى اكسنس لم اجده فى اى منصة اخرى بالعالم
و اتكلمت معاهم و رفعتلهم سكرين شوتس لكل المنصات الاخرى و لكن لا فائدة و قالولى خليك فى كوزك لما نعوزك

الملفات المرفقة
نوع الملف: zip Screen shot 2013-03-22 at 3.57.04 PM.zip‏ (45.1 كيلوبايت, المشاهدات 26)
التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور Ashraf sherif  
قديم 24-03-2013, 08:55 AM
Ashraf sherif Ashraf sherif غير متواجد حالياً
عضو جديد

عشان هاتتفقس يا امور

مش ترفع كشف الصفقات
هههههههه
تصدق وتأمن ب ايه
انا ميت علي نفسي من الضحك علي كلامك

السيدة اللي كتبت البوست انا عارفها
وانا اللي قولتلها اكتبي مشكلتك هنا عشان بيحلو المشاكل
مش بيكدبو الاعضاء !!

عموما انا مش هقدر اكتب رقم الحساب والانفيستور غير لما مدام عايدة تكتبه بنفسها
بس هرفع الصورة اللي هيا رفعتها تاني يمكن معرفتش ترفعها بجودة عالية
مع العلم ان اخر صفقتين مدام عايدة هيا اللي قفلتهم بنفسها اول مافتحت الحساب ولقيته بالمنظر دا

لكن مش عشان اثبت صدقها وادعائك الفارغ عليها
لكن عشان دي تاني مشكلة تحصلها مع الشركة

وبعدين اشمعني العميلة دي اللي دخلت تكذبها وتقول الكلام دا !!
كأنك اول مرة تشوف حد كاتب مشكلة عن شركة اكسنس مثلا !!!!!!!!؟

عموما الصفقات اللي بتتكلم عليها في المرفقات .. لحد ما مدام عايدة تدخل بنفسها وتكتب رقم الحساب والانفيستور
عشان تشوف انها فعلا بدات من 100 دولار
ومش بتسوق لنفسها ولا حاجة من الكلام الغريب اللي بتقوله دا
ومش معني انها معاها عربية يبقي تستغني عن فلوسها لما تخسرها وكمان بسبب خداع مش بسبب سوء تداول !!!!

اتقي الله يا اخي و ركز ف كلامك قبل ماتقوله !!!
واقرا الكلام اللي اتكتب كويس .. هيا مقالتش انها سحبت الف دولار .. قالت انها عملت ربح الف دولار والشركة ضيعته

ايه دا !! هوا لسة في ناس كده !!!

وبعدين مانت لسة كاتب في موضوع تاني ان لما حصلك مشكلة معاهم و رفعتلهم الصور قالولك ( خليك في كوزك لما نعوزك ) !!
مش قالولك كده ؟ نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
دا كلامك اهو
نصيحة للأخ صاحب الموضوع لا تفكر مطلقاً بالتداول على الأخبار مع اكسنس
ذيول اكسنس لن تجدها فى اى مكان آخر
و فى لحظة شهر يوليو اللى فات خسرت 2000 دولار بسبب ذيل شمعة فى اكسنس لم اجده فى اى منصة اخرى بالعالم
و اتكلمت معاهم و رفعتلهم سكرين شوتس لكل المنصات الاخرى و لكن لا فائدة و قالولى خليك فى كوزك لما نعوزك

الملفات المرفقة
نوع الملف: zip Screen shot 2013-03-22 at 3.57.04 PM.zip‏ (45.1 كيلوبايت, المشاهدات 26)
قديم 24-03-2013, 02:00 PM   المشاركة رقم: 5
الكاتب
omar@exnees
عضو ذهبى
الصورة الرمزية omar@exnees

البيانات

الإتصالات
الحالة:
omar@exnees غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

السلام عليكم اخوانى الاعزاء .

تحية طيب و بعد .

بعد الاطلاع على السكرين شوت للعمليات التى تمت و تقول الاخت
ASSER71 ان الشركة هى من نفذتها ...

الاخوة الكرام , شركة exness وصل اجمالى الايداعات فيها لقرابة ال3 مليارات دولار و يوميا اقوم انا شخصيا بمساعدة عملاء و الرد على اسئلتهم و استفساراتهم ايداعاتهم تفوق ال$5000 سواء هاتفيا او فى المنتديات و اذكر منذ ثلاثة ايام كان هناك عميل يريد الاستفسار عن امكانية سحب امواله على التحويل البنكي رغم انه اودع عن طريق الكاش يو , هذا العميل ايداعاته تفوق ال 60 الف دولار و قد قمت شخصيا بمساعدته و ارجو من الاخ الفاضل ( خدمة العملاء ) و هو مسؤول هنا فى المنتدى التكرم بشهادته حول هذا العميل الذى قلت عنه و الذى وصلت ايداعاته و سحوباته الى اكثر من 60 الف دولار و بالامس قام بسحب مبلغ 4000 الاف دولار بدون اى مشكلة .

اخوانى الكرام هل يمكن تصديق قصة الاخت
ASSER71 صاحبة هذا الموضوع ؟

انا لن اكذبها فى انها استطاعت تحويل 100 دولار الى $1000 دولار رغم ان هذا ليس مستحيلا و لكن اليس هذا دليل على ان حضرتك سعدتى بالتداول معنا ؟ اليس هذا دليل على ثقتك فينا ؟ الم تحققي هذه الارباح من التداول مع exness ؟

لو كانت شركتنا مثل ما تذكرينها الان هل كنت لتحققى هذا النجاح الباهر معنا ؟

نأتى الان للصورة التى رفعتينها , من فضلكم ادعوكم جميعا للتحقق فى هذه الصورة جيدا .

سوف ترون بعض الصفقات اغلقت على ارباح .

هل اذا اردت الشركة التلاعب فى حسابك مثلا الذى هو لم يتعدى ال$1000 و بعض الكسور ... هل اذا ارادت التلاعب كما تقولين هل سوف تقوم بتحقيق ارباحا لك ؟

سؤال اخر و ادعوكم جميعا للتفكير فيه لكى تعرفوا ان الاخت
ASSER71 فقط تدعى او تم سرقة حسابها من شخص اخر ليس للشركة علاقة به .

السؤال هو , هل اذا ارادت الشركة التلاعب بحسابك كما تدعين هل سوف تقوم بأرسال رسالة التفعيل عند طلب السحب لك لكى تنبهك ؟ ام سوف تقوم بخصم المبلغ مباشرة دون اعلامك مثلا ؟

اولا شركة exness هى شركة ذات مصداقية كبيرة و رغم بعض المشاكل التى حدثت مؤخرا نتيجة لاعمال صيانة و تصليحات نتج عنها بعض المشاكل و قد تم حلها , رغم كل ذلك تظل شركة exness صاحبة مصداقية و يثق فيها مئات الالاف حول العالم .

ما حدث مؤخرا من مشاكل تقنية ادت لخسارة بعض العملاء لاموالهم قامت الشركة بأرجاع اموالهم على الفور , هل هذا اسلوب يدل على كلام حضرتك ؟

هل هناك احد هنا مقتنع بكلام حضرتك ؟

نأتى الان لنتحدث فى ما حدث معك حقيقة .

شئ من اثنان ...

اما انك تدعين على الشركة فقط لتشويه سمعة الشركة بدون وجه حق .

و اما انه قد تم سرقة حسابك من احد الاشخاص الذين لا علاقة لهم بالشركة من قريب او بعيد , و هذا ما ارجحه انا لانى اريد ان افترض فى سيادتك حسن النية .

اذا كان الامر كذلك فأرجو من سيادتك التكرم بالتحقق من هذا الامر او اعطائى رقم حسابك فى رسالة على الخاص مع باسورد الهاتف و لكن فى رسالة خاصة ايضا لكى اقوم بالتواصل مع المختصين لدينا و معرفة اسباب المشكلة كاملة .

ملحوظة : نظام حماية حسابات العملاء لدينا قوى جدا ومن ضمن الخطوات التى يتخذها المتداول فى الحفاظ على حسابه هو انه يتم ارسال رسالة تلقائية اوتوماتيكية الى حسابه فورا عند قيامه بطلب السحب و هذا نظام حماية من الشركة

عرض البوم صور omar@exnees  
قديم 24-03-2013, 02:00 PM
omar@exnees omar@exnees غير متواجد حالياً
عضو ذهبى

السلام عليكم اخوانى الاعزاء .

تحية طيب و بعد .

بعد الاطلاع على السكرين شوت للعمليات التى تمت و تقول الاخت
ASSER71 ان الشركة هى من نفذتها ...

الاخوة الكرام , شركة exness وصل اجمالى الايداعات فيها لقرابة ال3 مليارات دولار و يوميا اقوم انا شخصيا بمساعدة عملاء و الرد على اسئلتهم و استفساراتهم ايداعاتهم تفوق ال$5000 سواء هاتفيا او فى المنتديات و اذكر منذ ثلاثة ايام كان هناك عميل يريد الاستفسار عن امكانية سحب امواله على التحويل البنكي رغم انه اودع عن طريق الكاش يو , هذا العميل ايداعاته تفوق ال 60 الف دولار و قد قمت شخصيا بمساعدته و ارجو من الاخ الفاضل ( خدمة العملاء ) و هو مسؤول هنا فى المنتدى التكرم بشهادته حول هذا العميل الذى قلت عنه و الذى وصلت ايداعاته و سحوباته الى اكثر من 60 الف دولار و بالامس قام بسحب مبلغ 4000 الاف دولار بدون اى مشكلة .

اخوانى الكرام هل يمكن تصديق قصة الاخت
ASSER71 صاحبة هذا الموضوع ؟

انا لن اكذبها فى انها استطاعت تحويل 100 دولار الى $1000 دولار رغم ان هذا ليس مستحيلا و لكن اليس هذا دليل على ان حضرتك سعدتى بالتداول معنا ؟ اليس هذا دليل على ثقتك فينا ؟ الم تحققي هذه الارباح من التداول مع exness ؟

لو كانت شركتنا مثل ما تذكرينها الان هل كنت لتحققى هذا النجاح الباهر معنا ؟

نأتى الان للصورة التى رفعتينها , من فضلكم ادعوكم جميعا للتحقق فى هذه الصورة جيدا .

سوف ترون بعض الصفقات اغلقت على ارباح .

هل اذا اردت الشركة التلاعب فى حسابك مثلا الذى هو لم يتعدى ال$1000 و بعض الكسور ... هل اذا ارادت التلاعب كما تقولين هل سوف تقوم بتحقيق ارباحا لك ؟

سؤال اخر و ادعوكم جميعا للتفكير فيه لكى تعرفوا ان الاخت
ASSER71 فقط تدعى او تم سرقة حسابها من شخص اخر ليس للشركة علاقة به .

السؤال هو , هل اذا ارادت الشركة التلاعب بحسابك كما تدعين هل سوف تقوم بأرسال رسالة التفعيل عند طلب السحب لك لكى تنبهك ؟ ام سوف تقوم بخصم المبلغ مباشرة دون اعلامك مثلا ؟

اولا شركة exness هى شركة ذات مصداقية كبيرة و رغم بعض المشاكل التى حدثت مؤخرا نتيجة لاعمال صيانة و تصليحات نتج عنها بعض المشاكل و قد تم حلها , رغم كل ذلك تظل شركة exness صاحبة مصداقية و يثق فيها مئات الالاف حول العالم .

ما حدث مؤخرا من مشاكل تقنية ادت لخسارة بعض العملاء لاموالهم قامت الشركة بأرجاع اموالهم على الفور , هل هذا اسلوب يدل على كلام حضرتك ؟

هل هناك احد هنا مقتنع بكلام حضرتك ؟

نأتى الان لنتحدث فى ما حدث معك حقيقة .

شئ من اثنان ...

اما انك تدعين على الشركة فقط لتشويه سمعة الشركة بدون وجه حق .

و اما انه قد تم سرقة حسابك من احد الاشخاص الذين لا علاقة لهم بالشركة من قريب او بعيد , و هذا ما ارجحه انا لانى اريد ان افترض فى سيادتك حسن النية .

اذا كان الامر كذلك فأرجو من سيادتك التكرم بالتحقق من هذا الامر او اعطائى رقم حسابك فى رسالة على الخاص مع باسورد الهاتف و لكن فى رسالة خاصة ايضا لكى اقوم بالتواصل مع المختصين لدينا و معرفة اسباب المشكلة كاملة .

ملحوظة : نظام حماية حسابات العملاء لدينا قوى جدا ومن ضمن الخطوات التى يتخذها المتداول فى الحفاظ على حسابه هو انه يتم ارسال رسالة تلقائية اوتوماتيكية الى حسابه فورا عند قيامه بطلب السحب و هذا نظام حماية من الشركة

قديم 24-03-2013, 02:08 PM   المشاركة رقم: 6
الكاتب
omar@exnees
عضو ذهبى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

ملاحظة هامة : فى حال ثبوت انه قد تم سرقة حسابك فالشركة غير ملزمة بأرجاع اموالك لان هذا خطأك انك لم تحافظين على بيانات حسابك و كلمة السر .

قديم 24-03-2013, 02:08 PM
عضو ذهبى

ملاحظة هامة : فى حال ثبوت انه قد تم سرقة حسابك فالشركة غير ملزمة بأرجاع اموالك لان هذا خطأك انك لم تحافظين على بيانات حسابك و كلمة السر .

قديم 24-03-2013, 02:22 PM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
omar@exnees
عضو ذهبى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

ملحوظة اخرى : بالنسبة للاسبريد الذى ذكرتيه فهذا كلام غير صحيح على الاطلاق , ما حدث مع احد الاخوة الافاضل هنا كان نتيجة مشكلة تقنية و تم حلها و اعادة الاموال التى تمت خسارتها نتيجة هذه المشكلة للمتضرر .

اما الاسبريد لدينا فهو يبدأ من 0.7 للحساب السنتى ( اى اقل من نقطة ) , 0.7 للحساب الميني ( اى اقل من نقطة ) , 0.3 للحساب الكلاسيك ( اى اقل من نصف نقطة ) , 0.1 للحساب ال ECN ( اى اقل من ربع نقطة )

اما فى اوقات الاخبار يرتفع الاسبريد فعلا و هذا طبيعي لان اى شركة فوركس ترفع الاسبريد وقت الاخبار , و لكن ما حدث مؤخرا كان مشكلة تقنية و تم اصلاحها و تغطية خسائر المتضررين .

قديم 24-03-2013, 02:22 PM
عضو ذهبى

ملحوظة اخرى : بالنسبة للاسبريد الذى ذكرتيه فهذا كلام غير صحيح على الاطلاق , ما حدث مع احد الاخوة الافاضل هنا كان نتيجة مشكلة تقنية و تم حلها و اعادة الاموال التى تمت خسارتها نتيجة هذه المشكلة للمتضرر .

اما الاسبريد لدينا فهو يبدأ من 0.7 للحساب السنتى ( اى اقل من نقطة ) , 0.7 للحساب الميني ( اى اقل من نقطة ) , 0.3 للحساب الكلاسيك ( اى اقل من نصف نقطة ) , 0.1 للحساب ال ECN ( اى اقل من ربع نقطة )

اما فى اوقات الاخبار يرتفع الاسبريد فعلا و هذا طبيعي لان اى شركة فوركس ترفع الاسبريد وقت الاخبار , و لكن ما حدث مؤخرا كان مشكلة تقنية و تم اصلاحها و تغطية خسائر المتضررين .

قديم 24-03-2013, 02:26 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
ASSER71
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

اخى الكريم
انا لا اعرفك شخصيا و اظن اننى لا اريد بعد هذا الكلام و الهجوم من قبلك

ثانيا ياريت حضرتك تراعى فى التحدث معى اصول اللياقة و الادب لاننى ببساطة حتى كلمة "نصابة "على شركتكم الموقرة لم استخدمها
ثالثا موضوع التداول: اولا ردا عليك و على من قبلك انا لا اريد ان اعمل اى اعلانات لجذب ناس ادير حساباتهم لانى اصلا لا اعرف
و بالنسبة لتصديقى من عدمه ده شىء مش صعب لان الاكونت هيستورى موجود و ممكن اورهلكم او اديكم رقم الانفستور و الحساب و تطلعوا عليه.............انا مش بخاف

رابعا و ده الاهم انا منجحتش علشان مثلا انتم كنتم بتغيروا مخصوص اتجاه السوق و فقا لصفقاتى .......علشان تنجحونى النجاح الباهر اللى حضرتك بتتكلم عنه.....انا لما نجحت ده اولا توفيق من ربنا و اجتهاد شخصى

خامسا:انا كان بيوصلنى كود على المحمول من قبلكم كل اسبوع و لما كنت بتصل بالدعم الفنى كان اقرب رد غيرى الباص و ده الاسهل بدل ما تبحثوا عن محاذير امان لشركتكم..............و فعلا كنت بغيره بمعدل 4 مرات فى الاسبوع الواحد

سادسا: فكر شوية ..........ايه مصلحتى انى اعمل كده لو ده مش حقيقى انا حتى لم اطالبكم بتعويض بس واجب عليا كعربية مسلمة انى احذر اخوانى من مثل هذه الشركات و بقول لحضرتك برضه انا اصلا مش عايزة منكم حاجة و تحذيرى لغيرى ده لوجه الله تعالى
و اثباتى الوحيد انى قلت ان رأس المال جزء كبير منه لسه موجود معنى كده انى مش كدابة اخى الكريم

سابعا: انا معرفش حضرتك على اى اساس بتكدبنى و بتتكلم بالاسلوب ده و اصلا اللى ليه المصلحة الوحيدة انى معملش 1000% على حسابى فى خلال شهر هو انتم .......و للا حضرتك شايف غير كده؟
ثامنا:الحساب موجود و الصفقات موجودة و لو حضرتك حبيت تدى نفسك فرصة للتفكير حتلاقى انى اكيد مليش مصلحة انى اضيع حسابى بس علشان اسؤ سمعتكم لانى ببساطة مش قابضة من شركة تانية منافسة ليكم

تاسعا :الصفقات الكسبانة اللى حضرتك قلت عليها : دى انا اللى لحقت اقفلها لما فتحت حسابى و لقيت الوضع بالمنظر ده

عاشرا: أسفة جدا انى ضيعت وقتى ووقت الناس فى التحدث مع انسان خاوى الوفاض لانه اصلا حديث غير مجدى
و كلامك اللى انت تفضلت ووجهتهولى ان دل على شىء فيدل على انك اخى الكريم و عذرا فيما سأقوله غير كفء لمنصبك بجد اسفة انى قلت كده
بس اقرانك فى مواقع المسؤلية لا يبدءون ابدا بالهجوم على عملاءهم اذا كانت مشاكلهم تخص قضايا نصب...................................سعدت جدا بالحديث و اخراج ما بداخلى
و حزنت جدا اننى تعاملت مع شركتكم الموقرة و مش غريب طبعا فى هكذا شركة ان تكون مسؤلا

و انا ربنا يعوض عليا اللى ضاع منى سواء كان بسببكم ام بسبب غبائى انى اودعت عندك

اخوانى الاعزاء انا لسه عند كلمتى ارجو اخذ الحذر و الحيطة و حسابى موجود اللى عايز يتطلع عليه يتفضل و انا على اتم استعداد اديكم رقم الحساب و باص المشاهدة

و الله انا مش كدابة و يعلم ربنا
حسبنا الله و نعم الوكيل

عرض البوم صور ASSER71  
قديم 24-03-2013, 02:26 PM
عضو جديد

اخى الكريم
انا لا اعرفك شخصيا و اظن اننى لا اريد بعد هذا الكلام و الهجوم من قبلك

ثانيا ياريت حضرتك تراعى فى التحدث معى اصول اللياقة و الادب لاننى ببساطة حتى كلمة "نصابة "على شركتكم الموقرة لم استخدمها
ثالثا موضوع التداول: اولا ردا عليك و على من قبلك انا لا اريد ان اعمل اى اعلانات لجذب ناس ادير حساباتهم لانى اصلا لا اعرف
و بالنسبة لتصديقى من عدمه ده شىء مش صعب لان الاكونت هيستورى موجود و ممكن اورهلكم او اديكم رقم الانفستور و الحساب و تطلعوا عليه.............انا مش بخاف

رابعا و ده الاهم انا منجحتش علشان مثلا انتم كنتم بتغيروا مخصوص اتجاه السوق و فقا لصفقاتى .......علشان تنجحونى النجاح الباهر اللى حضرتك بتتكلم عنه.....انا لما نجحت ده اولا توفيق من ربنا و اجتهاد شخصى

خامسا:انا كان بيوصلنى كود على المحمول من قبلكم كل اسبوع و لما كنت بتصل بالدعم الفنى كان اقرب رد غيرى الباص و ده الاسهل بدل ما تبحثوا عن محاذير امان لشركتكم..............و فعلا كنت بغيره بمعدل 4 مرات فى الاسبوع الواحد

سادسا: فكر شوية ..........ايه مصلحتى انى اعمل كده لو ده مش حقيقى انا حتى لم اطالبكم بتعويض بس واجب عليا كعربية مسلمة انى احذر اخوانى من مثل هذه الشركات و بقول لحضرتك برضه انا اصلا مش عايزة منكم حاجة و تحذيرى لغيرى ده لوجه الله تعالى
و اثباتى الوحيد انى قلت ان رأس المال جزء كبير منه لسه موجود معنى كده انى مش كدابة اخى الكريم

سابعا: انا معرفش حضرتك على اى اساس بتكدبنى و بتتكلم بالاسلوب ده و اصلا اللى ليه المصلحة الوحيدة انى معملش 1000% على حسابى فى خلال شهر هو انتم .......و للا حضرتك شايف غير كده؟
ثامنا:الحساب موجود و الصفقات موجودة و لو حضرتك حبيت تدى نفسك فرصة للتفكير حتلاقى انى اكيد مليش مصلحة انى اضيع حسابى بس علشان اسؤ سمعتكم لانى ببساطة مش قابضة من شركة تانية منافسة ليكم

تاسعا :الصفقات الكسبانة اللى حضرتك قلت عليها : دى انا اللى لحقت اقفلها لما فتحت حسابى و لقيت الوضع بالمنظر ده

عاشرا: أسفة جدا انى ضيعت وقتى ووقت الناس فى التحدث مع انسان خاوى الوفاض لانه اصلا حديث غير مجدى
و كلامك اللى انت تفضلت ووجهتهولى ان دل على شىء فيدل على انك اخى الكريم و عذرا فيما سأقوله غير كفء لمنصبك بجد اسفة انى قلت كده
بس اقرانك فى مواقع المسؤلية لا يبدءون ابدا بالهجوم على عملاءهم اذا كانت مشاكلهم تخص قضايا نصب...................................سعدت جدا بالحديث و اخراج ما بداخلى
و حزنت جدا اننى تعاملت مع شركتكم الموقرة و مش غريب طبعا فى هكذا شركة ان تكون مسؤلا

و انا ربنا يعوض عليا اللى ضاع منى سواء كان بسببكم ام بسبب غبائى انى اودعت عندك

اخوانى الاعزاء انا لسه عند كلمتى ارجو اخذ الحذر و الحيطة و حسابى موجود اللى عايز يتطلع عليه يتفضل و انا على اتم استعداد اديكم رقم الحساب و باص المشاهدة

و الله انا مش كدابة و يعلم ربنا
حسبنا الله و نعم الوكيل

قديم 24-03-2013, 02:38 PM   المشاركة رقم: 9
الكاتب
ASSER71
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

و الله تصدق استاذ عمر انت ابن حلال و ربنا بيحبك
انا لاقتلكم اخوانى الاعزاء صورة من المنصة للصفقة اللى كنت بتكلم عليها فى اول موضوعى
اثبات للاستاذ الفاضل انى مش بحاول اسوء سمعة الشركة
و الله عيب

الملفات المرفقة
نوع الملف: zip 10-1-2013.zip‏ (62.1 كيلوبايت, المشاهدات 2)
عرض البوم صور ASSER71  
قديم 24-03-2013, 02:38 PM
عضو جديد

و الله تصدق استاذ عمر انت ابن حلال و ربنا بيحبك
انا لاقتلكم اخوانى الاعزاء صورة من المنصة للصفقة اللى كنت بتكلم عليها فى اول موضوعى
اثبات للاستاذ الفاضل انى مش بحاول اسوء سمعة الشركة
و الله عيب

الملفات المرفقة
نوع الملف: zip 10-1-2013.zip‏ (62.1 كيلوبايت, المشاهدات 2)
قديم 24-03-2013, 03:00 PM   المشاركة رقم: 10
الكاتب
ASSER71
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:

معلش بس انا فيه حاجة عايزة اسأل عليها

السؤال فقط موجه الى اصحاب العقول اللى بتفكر.............
حط نفسك مكان حرامى دخل يسرق شقتك................لقى الخزنة ............حاول يفتحها...................يا حرام معرفش..................حايحاول يهرب و يدور على شقة تانية؟؟؟؟؟؟؟؟؟و للا حيستنى فى شقتك و يولع فيها لانه اتغاظ منك و مش عرف يسرقك؟

الحساب حد دخل عليه و حاول يسحب ........لكن يا حرااااااااااااااااااااااام مش عرف...................فبدل ما يدور على حساب تانى يستفيد منه......................فضل فى حسابى و حلف ما هو طالع الا لما يطيره

عرفتوا يا حلوين مين اللى طير الحساب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اللى عنده الاجابة الصحيحة
حافتحله حساب فى exness

عرض البوم صور ASSER71  
قديم 24-03-2013, 03:00 PM
عضو جديد

معلش بس انا فيه حاجة عايزة اسأل عليها

السؤال فقط موجه الى اصحاب العقول اللى بتفكر.............
حط نفسك مكان حرامى دخل يسرق شقتك................لقى الخزنة ............حاول يفتحها...................يا حرام معرفش..................حايحاول يهرب و يدور على شقة تانية؟؟؟؟؟؟؟؟؟و للا حيستنى فى شقتك و يولع فيها لانه اتغاظ منك و مش عرف يسرقك؟

الحساب حد دخل عليه و حاول يسحب ........لكن يا حرااااااااااااااااااااااام مش عرف...................فبدل ما يدور على حساب تانى يستفيد منه......................فضل فى حسابى و حلف ما هو طالع الا لما يطيره

عرفتوا يا حلوين مين اللى طير الحساب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اللى عنده الاجابة الصحيحة
حافتحله حساب فى exness